TD5, TURBO s variabilnou geometriou

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#1 Příspěvek od Acon » 17 říj 2011 14:53

v inom vlákne bola spomenutý táto možnosť. Celkom ma to zaujalo. Na fórach sa píše, že to mám slušný nábeh Nm už od 1100ot. No neviem či som to s mojou angličtinou dobre pochopil. Je nutný aj reamp ECU, alebo to funguje aj bez. Teda, je jasné, že Nm sa posunie dolu aj bez reampu, no či to turbo zároveň zvýši max hodnoty Nm a kW bez zásahov do ECU
Obrázek
http://bellautoservices.co.uk/products/td5-vnt-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Zamčeno