Polybush - proc ho dat a kterej ??

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Polybush - proc ho dat a kterej ??

#1 Příspěvek od matooo » 24 led 2012 12:48

tak sem piste odkazy a nazory na polybush kto ho ma proc je lepsi a kterou barvu nebo vyrobce zvolit. Dik mato

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#2 Příspěvek od Benjamin » 24 led 2012 13:15

Ahoj mato,

zajímavé téma, za 10 minut hodlám objednat polybush kit na DII od Polybushe. Auto má najeto cca 161 tkm a jsou tam originál. Asi by to možná ještě počkalo, ale při údržbě tento týden půjdou nápravy dolů a budu mít možnost to vyměnit, tak do toho půjdu. Jinak o britpart polybush jsme nečetl nic dobrého. Cena je však méně než poloviční...

EDIT: objednán oranžový Polybush kit DII
Naposledy upravil(a) Benjamin dne 24 led 2012 14:11, celkem upraveno 1 x.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#3 Příspěvek od Frana » 24 led 2012 13:37

Mel jsem modry original Polybushe na D1 a byl jsem s nima spokojenej. Ted je mam pripraveny i na Defendra.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#4 Příspěvek od visby » 24 led 2012 14:03

modry polybush krizi, cerveny je tvrdy a oranzovy je nieco medzi, staci si len vybrat...

ja som ho nahodil, lebo dufam, ze vydrzi dlhsie;-)

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#5 Příspěvek od patrik » 24 led 2012 14:19

Ja som dal všetko original . Som spokojny na dalšich 100000km - ale tolko už asi na disco ja nenajazdim
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#6 Příspěvek od PavelU » 24 led 2012 14:33

Jak píše Patrik, klasický černý silentblok... :wink: I ten nejlepší polyuretan se vymačká, já se postupně vracím zpět k silentblokům. Mám vyzkoušené originál Polybush, SuperPro (ten vydržel asi nejvíce) a různé náhrady...
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#7 Příspěvek od erik » 24 led 2012 23:10

Já jsem asi díky větším kolúm promačkal za 100 000 km 2 sady origo na zadnich ramenech.
Ted mam orange polybush a cekam vetsi stabilitu...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#8 Příspěvek od PavelU » 25 led 2012 03:20

erik píše:... 2 sady origo na zadnich ramenech....
Ne každý černý silentblok je originál... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#9 Příspěvek od MOPADŽI » 25 led 2012 15:52

No nevím, jestli se dá o takovou info opřít. Při ročním nájezdu km "oranžového" nosorožce a lokalitách kde je ještě najel - Bílé karpaty a Beskydy, jsou tyto údaje zcestné a nedá se z nich při rozhodování co použít, vycházet :rofl

Jinak k oranžovým Polybushům - 5let 100 000km a bez závad. Měnil jsem je v listopadu 2011 (opět za oranžové) a to pouze z důvodu, že už se zdálo, že už tam jsou fakt dlouho. Tzn. že jsem je ani nevyhodil a ponechám je jako rezervu do bedny sebou, kdyby byly potřeba viz.Kanec loni v RO.
Jiný druh jsem na autě neměl, takže neposoudím.
Vlastně ano, origo když jsem auto koupil. Mělo najeto 145 000. Jestli byly ale silentbloky původní, nevím.
Po roce tam ale šli ty oranžové :rock
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#10 Příspěvek od Land Jirka » 06 úno 2012 07:44

Origo silentbloky vydrží víc, než polybuše.
Origo bývají na autě i dvěstětisíc km a deset let
Polybuše vydrží méně, ale dají se koupit v různé tvrdosti
Výhoda polybušů je ta, že na rozdíl od gumy odolávají ropným produktům, takže když má někdo podvozek od oleje, tak ten silně naleptává gumu.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Kanec
Příspěvky: 172
Registrován: 31 bře 2010 22:20
tel.: 732323452
auto: LR Disco 300Tdi
Bydliště: Praha

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#11 Příspěvek od Kanec » 06 úno 2012 09:07

Co se týče klasických gum nechápu jak někomu můžou vydržet tak dlouho. Vyzkoušel jsem několik druhů jak druhovýrobu tak originál ani jedno nevydrželo moc dlouho. A jak psal Mopadži tak originál mi nevydržel ani týden v Rumusku úplně se rozpadl a někde jsem je z předích šavlí ztratil. Nahradil jsem ho rozřezanou pneumatikou z lakatoše a jezdím na tom doteď už skoro rok :Pohoda: . Teď jsem na zkoušku objednal polybusche tak uvidím jak dlouho vydrží.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#12 Příspěvek od visby » 06 úno 2012 09:30

Land Jirka píše:Origo silentbloky vydrží víc, než polybuše.
Origo bývají na autě i dvěstětisíc km a deset let
Polybuše vydrží méně, ale dají se koupit v různé tvrdosti
Výhoda polybušů je ta, že na rozdíl od gumy odolávají ropným produktům, takže když má někdo podvozek od oleje, tak ten silně naleptává gumu.
zase zalezi ake polybushe a ake origo silentbloky.

polyuretan pomalsie starne, lepsie funguje pri nizkych teplotach a dokazes si doladit tvrdost silentblokov. musi to byt vsak kvalitny polybush, inak sa ti to vysype rovnako ako vysype druhovyroba "origo" silentblokov.

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#13 Příspěvek od matooo » 06 úno 2012 09:31

No jestli to nebude tym ze jazdis jak pras... :wink: sorry jak kanec :mrgreen:

Ja musel promin :lol:

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#14 Příspěvek od MadTom » 06 úno 2012 11:45

Doplním to co psal Kanec a co si po různých debatách myslím - pokud bude auto "normálně" jezdit (silnice, polní cesty, lehčí terén), a nebude to trial, kde jdou gumy v podvozku na doraz při křížení, tak vydrží všechno - jak kvalitní originály, tak kvalitní polyuretan. Takže pro mě z toho plyne, kvalitní originály.
Mě by zajímalo, co dát, pokud má auto hodně a často křížit - viz. jízda v Rumunsku a podobně. Při takovém použití totiž ty gumy musí zákonitě dostávat naprdel podstatně víc a potvrzuje mi to i info od Kance. Myslím si, pokud by to vydrželo při křížení, při normální jízdě se tomu taky nemá co stát.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#15 Příspěvek od visby » 06 úno 2012 12:17

madtom: zabudas na to, ze niektore auta jazdia aj po pistach, kde uz trochu starsi silent blok povoli prave kvoli vibraciam (jedna panhardka a jeden rameno/chassis padlo toto rusko prave na piste). je vcelku zaujimave, ze skusenosti ludi sa rozchadzaju, co sa tyka vydrze origo vs polybush

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#16 Příspěvek od MadTom » 06 úno 2012 12:52

Visby máš pravdu. K těm rozporuplnej informacím mám dvě "teorie" - 1. když to někomu umře, tak neřekne, co s tím dělal (většinou, Kanec a Rumunsko je opačnej případ), 2. kopie jak u černé gumy tak u polyuretanu. Ono to na to není na první pohled moc poznat a za pár měsíců už vůbec ne. Všichni u polyuretanu mluví o barvičkách, ale málo kdo o konkrétním výrobci. A navíc já bych si vůbec nebyl jistej, že se materiál nebude během let měnit, a po zkušenostech z jiných oborů hlavně k horšímu (šetření, menší kvalita, stejná cena, napodobeniny).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kanec
Příspěvky: 172
Registrován: 31 bře 2010 22:20
tel.: 732323452
auto: LR Disco 300Tdi
Bydliště: Praha

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#17 Příspěvek od Kanec » 06 úno 2012 13:02

Asi bude pravda jak psal visby že hodně odcházejí při velkých otřesech kdy gumy dostávají největší rázy. A to je zřejmě jeden z důvodů proč mi v Rumunsku vypadaly 5dní po kamenech a v potocích neni asi to pravý. Ale moc se mi osvědčily ty gumy vyrobené z pneumatiky neni na nich ani známka opotřebení a myslím si že je to tím plátnem které gumu zpevňuje aby se nerozpadlo. Zajímalo by mě jestli by je dokázal někdo vyrobit s tkaninou na zpevnění.

ondra44
Příspěvky: 210
Registrován: 09 zář 2009 20:26

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#18 Příspěvek od ondra44 » 08 úno 2012 21:06

Ja sem spokojenej stěma černejma od all makes mam nanich najeto cca 7500km.Sice je budu asi ted měnit v kostech a uloženi v rámu.Ale na to co to všechno odjelo sem spokojenej.Myslim si že to je dobrej poměr cena a kvalita.Stálo to něco kolem 3500kč na celý auto i stěmy šrouby v zadnim troúhelníku.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#19 Příspěvek od Miky_CZ » 08 úno 2012 21:08

ondra44 píše:Ja sem spokojenej stěma černejma od all makes mam nanich najeto cca 7500km.Sice je budu asi ted měnit v kostech a uloženi v rámu.Ale na to co to všechno odjelo sem spokojenej.Myslim si že to je dobrej poměr cena a kvalita.Stálo to něco kolem 3500kč na celý auto i stěmy šrouby v zadnim troúhelníku.
no nevim 7500km mi moc dobre neprijde, ale zalezi po cem jsi jezdil
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

#20 Příspěvek od Miloš II » 09 úno 2012 08:41

Na oranžový jsem najezdil něco kolem 35000 a to je asi limitní....jdou ven a dávám spátky origo černý. MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Odpovědět