Jinak zrovna pripravuji Discoteku na vstup do sveta taxisluzby...asi budu jedinej v CR
Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pravem
Moderátor: Miky_CZ
-
munsterland
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21 úno 2011 21:14
- auto: disco II 99
- Bydliště: Stribro
Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pravem
Disco 2,1999/ td5 .Zdravim ...predem na uvod reknu ze jsem temata projizdel..hledal..hledal neco nasel ale ne na 100% co hledam.....tkaze mam zavadu.....pri pravem rejdu (kdyz mam maly rejd tak to nic nedela,az kdyz mam volant zhruba na jedne petine otoceni) mi vychazi z kola (praveho) chrupani....docela silne...ale jen v pripade ze jedu zatacku pod plynem jakmile projedu zatacku bez plynu s vymacknutou spojkou nic se nedeje....pomalu se stupnovalo az ted to zaclo delat hodne....vymenil jsem kinetak...radostne jsem myslel ze je to ok....a ejhle porad to dela.......takze jedine co myslim ze ted muzu vymenit je lozisko.......tudiz potrebuju pomoct diagnostikovat....zavadu co jineho by to jeste mohlo byt a popripade jak to poznat,resp jak eliminovat jine zavady abych opravil presne to co potrebuji. Potvrdte kdyztak i kdyz myslite ze muj nazor na zvadu je stejny.
Jinak zrovna pripravuji Discoteku na vstup do sveta taxisluzby...asi budu jedinej v CR
Jinak zrovna pripravuji Discoteku na vstup do sveta taxisluzby...asi budu jedinej v CR
- Hubert
- Příspěvky: 2530
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra
Aby to nebyl levej kloub a nepřenášelo se ti to. S tím ložiskem je to ale dost možný. Jinak tam nemá co křupat.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- tomashan
- Příspěvky: 578
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra
mam asi podobny problem len na P38 ke homokinetaky som vymenil ale stale tam pri plnom rajde neco raz za cas chrupne a cele auto sa tak divne chveje
- Hubert
- Příspěvky: 2530
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra
Ještě by to mohlo dělat mezinápravový diff. nebo přední diff. a přenáši se zvuk.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
munsterland
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21 úno 2011 21:14
- auto: disco II 99
- Bydliště: Stribro
Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra
Je to takovy zvuk..jakoby jsi v mlynku na maso mlel kosti
...a vylozene to je slyset od toho praveho kola a pak kdyz dam hodne plyn a mam rejd velky tak to vylozene s tim chrupanim zacne trast i autem
- Hubert
- Příspěvky: 2530
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra
No pokud nechceš hned kupovat celé ložisko tak přehoď náboje L za P a uvidíš jestli je to tím ložiskem nebo ne.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
munsterland
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21 úno 2011 21:14
- auto: disco II 99
- Bydliště: Stribro
Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra
zacinam mit dojem ze je to nakonec z leveho kola........tak zkusim kinetak levy..zitra jedu za kamradem co dela na technicke at me tu napravu protrese na tech deskach..a snad na neco prijde....asi tam dam diktafon na izolepu na prave kolo a pak na leve...a uvidim kde to bude hlasitejsi
- Hubert
- Příspěvky: 2530
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra
Pak ho dej ještě na rozvodovku.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
munsterland
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21 úno 2011 21:14
- auto: disco II 99
- Bydliště: Stribro
Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra
..Takze ...referuji o zavade......popsane problemy...nasledne vymena homo-kloubu......chrupe stale..prehozeni kloubu na druhou stranu....chrupe stale na stejnem miste...kontrola vseho mozneho.....a najednou zjistime ze je lehce otukany ram od vyfuku......takze cele to zpusobil vyfuk....kdy silentblok na kterem je vyfuk zavesen kousek popojel pres zarazku do strany a pri prujezdu zatacky zacal klepat o ram auta....kdyby me to nekdo rekl v aute ze to klepe vyfuk ..neveril bych tomu protoze zvuk byl vylozene jako kdyz neco chrupe pod zatizeni.
...takze cela sranda asi 6-8 tis. .......na misto jedne pribodovane zarazky v nulove cene a 10 min. prace 