discovery 4x2
Moderátor: Miky_CZ
- WebGardener
- Příspěvky: 93
- Registrován: 19 zář 2011 08:25
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Banská Bystrica
discovery 4x2
moze sa nieco stat ak z medzinapravy nie je vyvedeny kardan do zadneho diferaku a je zaradena uzavierka medzinapravy? namaha sa nieco viac moze sa nieco poskodit?
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: discovery 4x2
Nemalo by sa stat nic ale nesilil by som to lebo cely vykon ide na predok.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- WebGardener
- Příspěvky: 93
- Registrován: 19 zář 2011 08:25
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: discovery 4x2
ja sa len bojim, ze ked pojdem kupit ten kriz tak by sa daco stalo medzinapravovemu diffu ale dakujem upokojil si ma aspon trochu 

- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: discovery 4x2
Ked budes jazdit kratko a kludne po asfalte tak v pohode, aj z Freelanderov davaju von kardan, viskospojku a zadny diff. a robia z toho mestske dvojkolky a jazdi to roky v pohode.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- WebGardener
- Příspěvky: 93
- Registrován: 19 zář 2011 08:25
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: discovery 4x2
no je to zvlastny pocit nemat stale 4x4
Re: discovery 4x2
ja som rozmýšlal že si takto z diskiny spravím na leto zadokolku (ked viem že nepôjdem dlhší čas do terénu).
Plný výkon na zadok by nemal vadiť, otázka je ale čo povie na to medzidiff
vedel by dať niekto fundovanú odpoveď?
ď
Plný výkon na zadok by nemal vadiť, otázka je ale čo povie na to medzidiff

vedel by dať niekto fundovanú odpoveď?
ď
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: discovery 4x2
ja som tak uz zopar krat siel zo/do servisu, vyzera ze sa nic nestalo;-)
2raven: hlavne co povie na to hardyspojka;-)
2raven: hlavne co povie na to hardyspojka;-)
Re: discovery 4x2
Zeptám se blbě. Není jízda s uzavřeným difem omezena na max. 60km/h jak je napsaný na štítku nebo se to týká redukce? Ráde se nechám poučit.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: discovery 4x2
Auto je stavěné jako stálá 4x4. Takže vyhodit jeden kardan není dobré.
Mezinápravový dif se zamyká tak že se propojí přední unašeč ke košu. Takže by se dalo řící, když není zbití vyhodit jeden kardan tak radši zadní. Ale u tak převlečný kroužek co uzamče dif má velké vůle už z výroby aby bylo snadné zařazení. Takže když vyhodíte dif bude mět auto velké vůle převodech. Budou vznikat velké rázy s každou změnou rychlosti, a tím pádem daleko větší pravděpodobnost zničení něčeho na mezinápravovém difu. Dá se koupit přestavbová sada na 4x2 kdy se odstraní mezinápravoví dif. a místo pokliček se dají volnoběžky. Sníží se spotřeba ale i jízdní a užitné vlastnosti.
Takže jízda s jedním kardanem berte jakou nouzovku. Nelze srovnávat Free je tam úplně jiný systém.
Mezinápravový dif se zamyká tak že se propojí přední unašeč ke košu. Takže by se dalo řící, když není zbití vyhodit jeden kardan tak radši zadní. Ale u tak převlečný kroužek co uzamče dif má velké vůle už z výroby aby bylo snadné zařazení. Takže když vyhodíte dif bude mět auto velké vůle převodech. Budou vznikat velké rázy s každou změnou rychlosti, a tím pádem daleko větší pravděpodobnost zničení něčeho na mezinápravovém difu. Dá se koupit přestavbová sada na 4x2 kdy se odstraní mezinápravoví dif. a místo pokliček se dají volnoběžky. Sníží se spotřeba ale i jízdní a užitné vlastnosti.
Takže jízda s jedním kardanem berte jakou nouzovku. Nelze srovnávat Free je tam úplně jiný systém.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: discovery 4x2
Takáto téma sa tu už riešila. Niekto, myslím, ž eliott, spomínal, že prídavka pre Santanu je zhodná akurát to čo je na Disco zaradenie uzávierky, na Santane sa pripája predok. Takže ak je prídavka rovnaká, nemal by to byť problém. Alebo vymeniť prídavku zo Santany. Hardyna by to asi mala zniesť no za 160€ sa dá na SK prerobiť na kríž. No aby to malo zmysel, treba do predu vymyslieť voľnobežky, inak to stráca zmysel.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- WebGardener
- Příspěvky: 93
- Registrován: 19 zář 2011 08:25
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: discovery 4x2
no pocitujem pri preradovani vacsie narazy z dola aj to robi divne zvuky ale zajtra uz pojde kardan naspat (dufam)