Ventilátor chladiče motoru
Moderátor: Miky_CZ
Ventilátor chladiče motoru
na stará kolena jsem se zhlédnul v disco Td5 a mám jej již nějaký čas. Měl jsem jej delší čas v servisu a teď když nastartuju stále běží elektr. ventilátor chladiče, zkrátka nespíná. Schéma el. instalace nemám, potřebuju radu co s tim. Čidlo to prý není.
Re: Ventilátor chladiče motoru
...
Naposledy upravil(a) masar dne 07 dub 2012 15:21, celkem upraveno 1 x.
Land Rover Discovery 2 Td5
- Hubert
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Kontaktovat uživatele:
Zkus vypnout klimatizaci.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Land Jirka
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Kontaktovat uživatele:
Stává se to...
Při vysoké teplotě vody, řídící jednotka zapne na pomoc k viscoventilátoru vrtule klimy a ony potom při nastartovaném motoru běží pořád a musí se vypnout diagnostikou.
Nebo nějaké čidlo atd
Při vysoké teplotě vody, řídící jednotka zapne na pomoc k viscoventilátoru vrtule klimy a ony potom při nastartovaném motoru běží pořád a musí se vypnout diagnostikou.
Nebo nějaké čidlo atd
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- tel.: 0918334337
- auto: DiscoveryII
Ahoj,je to tak jak píše Jirka.Mal som ten istý problem.To prehriatie ide do pamäti a ostáva tam.Musíš na diagnostiku a vymazať chyby a malo by sa to vypnúť.
díky, prubnu to a dám vědět jak jsem dopadl