Hezký den,
problém snad vyřešen

V sobotu se na tom dělalo, a to následující.
1/ Vyndání celého toho monstra z nádrže a jeho vyčištění. Odsátí toho svinstva které prodávají jako Shell W-Power

, vyčištění nádrže.
2/ Vyndání celého bloku (čerpadlo, filtr,odkalovač) z podběhu kola. Mimochodem když budete někdo měnit filtr, nebo čerpadlo tak radím sundat kolo, sundat plastový podběh a celé to odpojit a potom měnit, jde to parádně

. Rozebrání, vyčištění všeho, výměna filtru.
3/ Do odkalovače nalít Diesel System Super Cleaner, viz:
http://www.pro-tec-cz.eu/produkty/dieselove-motory.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4/ Vše smontovat nalít prověřenou naftu natočit nechat ohřát a projet.
Zatím se tváří že dobrý

, ale uvidíme po větší porci kilometrů.
Takže rezultát: bordel v nádrži ve spojení s "českou naftou"

Viz foto:
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010