Co je uděláno:nově opískována a natřená kola 5,5
kola přeložiskována,nová gufera,rejd.koule,stírátka koulí,skrátka komplet nápravy a přetěsnění
volnoběžky
nový zadní kardan+nové kříže v předním
nové celé výfukové potrubí
komplet nové brzdy:pakny,prasátka atd i ruční brzda,potrubí stará,jen jedna část měněna/urval matku/
diferáky:kontrola,seřízení,přetěsnění,gufera,nová náplň
nové tlumiče 4x
nové listové péra 4x+ stará dobrá,opravená k tomu,nové šrouby,silenbloky v rámu,houpačky
nové všechny čepy řízení
repas skříně řízení,nová náplň
Motor:repas altík,startér,karbec+nový k tomu
nový rozdělovač+starý repas k tomu,kábly,svíčky a nevím co ještě
Dělaná hlava/bezolovo-nepřidávají se aditiva/+vše s ní a v ní spojené,srovnaná,těsnění,ventily atd vše.
vše nové podzim 2011 -J.Ubl
nový olej motor,filtr,chladící kapalina.Startuje na drc!Tlaky jak maj být!
Převodovka:nic nevyskakuje,vše OK,kontrola,oprava kulisy řadící péky,nový olej.-J.Ubl podzim 2011
Rozvodovka:spojuje,rozpojuje,nic nevyskakuje,kontrola,nová gufera na výstupech-taktéž Jarda podzim2011
pouze prosakuje to korkové těsnění na spodku,blbec jsem ho nedal do silikonu,ale nepatrně
nový olej
Spojka :dobrá,měněn spojkový válec
Kastle :skla OK,komplet nové všechny sametky a přetěsnění pevně uložených skel.Zustává pouze
neuděláno v zadních dveřích,ale to bylo jediné dobré a vzhledem k jejich případné opravě/malá
koroze v rámu dveří zevnitř/by muselo projistotu ven.
3x nové těsnění dveří
2x zpětná zrcátka
3x přední sedačky DELUXE
2xzadní lavice i s konstrukcí pozink
nová spínačka,kábl sytiče,zapínání světel a jiné
topí výborně
2xnové čalounění stropu i s molitany a safari klapkami větrání pozink,přetěsněno,přenýtováno
kastle nikde neoxiduje!obouchaná-dolíky,vše opravitelné,pouze PPblatník víc+jako nový k
tomu navíc
Rám: nové přední špičky,dělal předešlý majitel,ošetřen,celkem dobrý.Zadní nárazník-načlý.Vzhledem
k plánované výměně za nový pozink neřešen.Tak jak je vydrží ještě pár let.Jsem detailista a
než ho měnit,tak raději nový celý rám"jak říká jedno staré přísloví,ze staré kur..panenku
neuděláš.A na S2 mám nový a nevěřím,že jakoukoli opravou bych docílil takové kvality.
-zahrádka se schudky jako celek pozink k tomu
nový přední nárazník
nová mřížka chladiče
Co je třeba k dokonalosti:nový rám a udělat kastli,buď nový lak,nebo si pohrát vapkou,smirky,rozleštit.Barva co je neodborně nastříkaná v CH.jde celkem dolů.To je důvod,proč jsem dědka nikdy neumýval.Pustíl jsem vapku a viděl jsem jak to lítá.Takže je varianta pro kutila a práce na měsíc ojed vapkou a zbytek sundat růčo.Jde to!Viděl jsem to u kamaráda na Tatrovce,celé prázdniny práce,ale zachránil lak.Jo origo barva světle hnědá,název nevím.
Dědek jede jako ďas,Ublíkuv bohužel líp

Kontakt buď tady,nebo na 777-029160