Bezpečnosť

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Dis

Bezpečnosť

#1 Příspěvek od Dis » 09 lis 2007 19:46

Dobrý deň,

Teraz som písal takže nebudem už veľmi predstavovať lásku k Land Rover-u.

Chcel by som sa spýtať ako je to s bezpečnosťou modelu Discovery Serier I a II. A tiež Range Rover II. A tiež Defender. Všetko. Či bol crashtest, hlavové opierky. Hlavne mi ide o to ako by dopadli v crashtestoch.
ĎAKUJEM!!!

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#2 Příspěvek od Jarys » 10 lis 2007 02:35

Někde jsem zahlédle crashtest Disco II versus Renault Espace... dopadlo to lépe pro Renault, ale všechno se dá narafičit, jak je potřeba né?
Disco mi zachránilo život

Dis

#3 Příspěvek od Dis » 10 lis 2007 10:41

Jarys píše:Někde jsem zahlédle crashtest Disco II versus Renault Espace... dopadlo to lépe pro Renault, ale všechno se dá narafičit, jak je potřeba né?
Pozor to byl model Seriesr I! :wink:

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#4 Příspěvek od karel » 11 lis 2007 07:51

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eliott » 11 lis 2007 13:34

Nutno si uvědomit, že konstrukce Disco pochází z roku 70 :wink:

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#6 Příspěvek od jezbera ivan » 11 lis 2007 17:33

Ten test/porovnanie je v zasade o tom, ze auto s ramom nema deformacnu zonu na rozdiel od napr. Renault Espace a preto pre posadku nie su az tak bezpecne ako si casto o nich ludia myslia a to plati aj pre DII.
Druha vec je, ze hmotnost a objem ma tiez svoje.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od KAKTUS » 11 lis 2007 18:14

Ked som vyberal, pozeral auto bol som aj v darexe, kde mali RR II... Bol tam jeden pan, ktory mi hovoril, ze on ma svoju P38ku rozbitu na totalku...Isiel po BA a do protismeru mu vosla blondina na Dodge Nitro a mali celnu zrazku (pravdepodobne v malej rychlosti) kedze to bolo v meste. Oba auta mali rozbity predok, ale nikomu sa nic nestalo...Tolko zo skusenosti majitela RR II

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

#8 Příspěvek od cuisine » 11 lis 2007 18:26

tak ono Nitro je taky kus auta .... mimo to je nový tak tam už nějakej pokrok v konstrukci a bezpečnsoti bude .... a te´d si nejsem jistej esi není taky na rámu ... u amíků jeden nikdy neví .... :roll:

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od default » 11 lis 2007 23:54

Tedy me velmi prekvapilo, ze se jeste nikdo nezminil o zakladnich bezpecnostnich doplncich od firmy ARB :lol: :lol: :lol:
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#10 Příspěvek od jezbera ivan » 12 lis 2007 06:32

default píše:Tedy me velmi prekvapilo, ze se jeste nikdo nezminil o zakladnich bezpecnostnich doplncich od firmy ARB :lol: :lol: :lol:
Ten ti je pri vaznej zrazke vo velkej rychlosti prave k nicomu, ty potrebujes mat vpredu deformacne zony, kt. svojou deformaciou pohltia narazovu kin. energiu. Ak tam mas pevnostak a ram, tak to pohlcuje (alebo skor nepohlcuje) podstatne menej (lebo to nema def. zony) a cely naraz sa prenasa po rame bohvie az kam, vcetne toho, ze kin. zatazenie posadky je samozrejme tiez ovela vacsie, inymi slovami to posadku podstatne viac oplieska (co je tiez zrovnavane v tom teste s tym Espasom). Velke ramove 4x4 maju svoju vyhodu v objeme a hmotnosti, ze ak dojde ku zrazke s niecim mensim a v malej rychlosti, tak je to fajn (pre nas, chudak ten druhy, lebo vtedy je nasa deformacna zona jeho skodovka :(). Ale ak ide o zrazku celnu vo velkej rychlosti, tak moderne SUV/Van bez ramu a s def. zonami maju v bezpecnosti podstatne navrch.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Land Jirka » 12 lis 2007 07:11

Je to přesně tak, jak říká Jezbera.

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od default » 14 lis 2007 10:53

Souhlas
Ale stejne... ke vetsine nehod dochazi prave v nizsich rychlostech, alespon myslim (uz jenom proto, ze lidi pred bourackou obvykle brzdi)
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1811
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od DjALF » 14 lis 2007 23:57

Jezbera ma pravdu s tim se musi souhlasit.
stejne,kdyz se potkas s nakladakem tak neni co resit,ale myslim,ze vuci vetsine osobaku budes vice v pohode.
LEPSI JE NEBOURAT!
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Odpovědět