Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Jouseph3
Příspěvky: 21
Registrován: 26 srp 2011 17:36
tel.: 606272521
auto: Discovery II, III

Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#1 Příspěvek od Jouseph3 » 28 led 2013 21:14

Prodám přípravek na přímé dofukování měchů kompresorem. Při poruše EAS na cestě neocenitelný pomocník. Cena 1000,-Kč
Přílohy
IMG_3287.JPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#2 Příspěvek od alap » 28 led 2013 21:24

Prosim tě a jak to funguje? Odhaduji že máš v plánu propojit zadní a přední nápravu na jeden ventilek a ty dofukovat komresorem?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#3 Příspěvek od OC » 28 led 2013 21:58

Hm, ono by to v zásadě asi i fungovalo, ale já bych pořád raději šel cestou M.A.R.S.u, resp. touto...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Jouseph3
Příspěvky: 21
Registrován: 26 srp 2011 17:36
tel.: 606272521
auto: Discovery II, III

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#4 Příspěvek od Jouseph3 » 28 led 2013 22:24

alap píše:Prosim tě a jak to funguje? Odhaduji že máš v plánu propojit zadní a přední nápravu na jeden ventilek a ty dofukovat komresorem?
Hadičky od měchů odpojíš od ventilového bloku a zapojíš do hadic na obrázku, vždy jednu nápravu na jednu hadici - potom bude auto rovně. Po namontování nafoukáš měchy jakýmkoli kompresorem. Jak již tu někdo napsal, přípravek by měl být povinnou výbavou P38. Pro příklad uvedu tuto zkušenost. Jsi na dovolené 500km od domova. Auto se sfoukne do nouzového režimu. Ty nasadíš během 10min hadice, u nejbližší pumpy dofoukáš měchy a dojedeš domů, kde auto v klidu opravíš. Se sfouknutým pérováním(na gumových dorazech) ujedeš možná 100km ale 500km nevydržíš. Kdo to zažil, potvrdí.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#5 Příspěvek od OC » 28 led 2013 22:37

Jsou v tom zpětné ventilky na každé větvi? Pokud ne, tj. pokud to oba měchy na jedné ose propojí vzájemně, jezdil bych hodně opatrně v zatáčkách.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#6 Příspěvek od alap » 28 led 2013 23:27

Právě na to jsem OC chtěl upozornit. Podle obrázku to vypadá právě jen na propojení. A pak bych si vůbec nebyl jistý nějakou rovinou. Nemyslím si že auto je vyvážené na každé straně. Už po nafouknutí by jedna strana šla dolů a druhá nahoru. A to nepíšu o těch zatáčkách. A i kdyby tam nějaké ventilky byli schované, tak to stejně nesrovnáš do roviny, protože zkrátka půjde vzduch do strany která bude lehčí. To by jsi pak jedině musel nafouknout vše na doraz a pak bych teda raději jel po prázdným jak přetlakovaným. Jízda bude chvilku stejná, než se nějaký svleče. Nechci ti tady hanit inzerát, ale tohle nemá cenu ani 5kč. To raději ventilek na každou hadičku.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Dockar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 dub 2011 09:24
auto: RRC 300 TDi
Bydliště: Na kopečku u jeskyně

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#7 Příspěvek od Dockar » 29 led 2013 09:50

Navíc je to udělaný dost pras... nehezky. Za litr :mrgreen:
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm

Uživatelský avatar
spata
Příspěvky: 501
Registrován: 29 led 2009 13:29
tel.: 775664455
auto: RANGE ROVER P38 TDS
Bydliště: PRAHA

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#8 Příspěvek od spata » 29 led 2013 12:38

Staci dve tecka a 20 cm hadicky do ni dva pneu ventilky na kazdou napravu cca 250,-Kc.Spata
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#9 Příspěvek od alap » 29 led 2013 15:49

A nebo jen automobilový ventilek, ořezat gumu a koupit si vzduchovou spojku průměru 6mm a na jednu stranu dát ten ventilek a popřípadě vytahat hadičky a nasunout tohle. Záležitosti vše do 100Kč.
Asi jsem to pánovi už dosti pohanili, já si myslím, že s tímhle díru do světa neudělá.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#10 Příspěvek od Kokesek » 31 led 2013 20:33

[quote="alap"]A nebo jen automobilový ventilek, ořezat gumu a koupit si vzduchovou spojku průměru 6mm a na jednu stranu dát ten ventilek a popřípadě vytahat hadičky a nasunout tohle. Záležitosti vše do 100Kč.


tys to odkoukal asi odemne... :mrgreen:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#11 Příspěvek od alap » 31 led 2013 21:49

Kokesek píše:
alap píše:A nebo jen automobilový ventilek, ořezat gumu a koupit si vzduchovou spojku průměru 6mm a na jednu stranu dát ten ventilek a popřípadě vytahat hadičky a nasunout tohle. Záležitosti vše do 100Kč.


tys to odkoukal asi odemne... :mrgreen:

Spíš ty odemne. Já si to raději na autě udělal hned když jsem EAS montoval a mám klid.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Alone
Příspěvky: 66
Registrován: 22 led 2012 15:10
tel.: 602442217
auto: Discovery III
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#12 Příspěvek od Alone » 31 led 2013 23:15

Asi ti to nepomůže, když ti uchází měchy - nejčastější problém přes 100t.km. Pak by to chtělo dlouhý hadice a kompresor 12v do kufru.
4 kolky: Bývalky: LR DI, LR DII, Volvo XC70, Volvo XC90, Suzuki Ignis 4x4, Suzuki Wagon 4x4 a teď LR DIII
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#13 Příspěvek od alap » 01 úno 2013 00:29

Může se stát milion věcí kdy si EAS řekne že ne a vypustí měchy a jsi dole. Já osobně bych místo nějakých hadiček pořídil kicker a je to lepší. Zkontrolovat co to bylo a vymazat chybu a jet zase bez problémů dál. Mnohem rychlejší jak přehazování nějakých hadiček. Protože převážně je to opravdu jen o výmazu chyby.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#14 Příspěvek od ssang » 01 úno 2013 01:05

alap píše:Může se stát milion věcí kdy si EAS řekne že ne a vypustí měchy a jsi dole. Já osobně bych místo nějakých hadiček pořídil kicker a je to lepší. Zkontrolovat co to bylo a vymazat chybu a jet zase bez problémů dál. Mnohem rychlejší jak přehazování nějakých hadiček. Protože převážně je to opravdu jen o výmazu chyby.
Kicker je moc praktická věcička, ale když odejde kompresor, nebo ten zdrojový blok co je pod kompresorem, tak pak by se hadičky s ventilkem hodily když je to domů dál než blízko. Taková je má osobní zkušenost z loňského léta. Osobně zastávám názor, že kicker by měl být nedílnou součástí každé P38 a ty hadičky taky.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#15 Příspěvek od alap » 01 úno 2013 13:55

ssang píše:
alap píše:Může se stát milion věcí kdy si EAS řekne že ne a vypustí měchy a jsi dole. Já osobně bych místo nějakých hadiček pořídil kicker a je to lepší. Zkontrolovat co to bylo a vymazat chybu a jet zase bez problémů dál. Mnohem rychlejší jak přehazování nějakých hadiček. Protože převážně je to opravdu jen o výmazu chyby.
Kicker je moc praktická věcička, ale když odejde kompresor, nebo ten zdrojový blok co je pod kompresorem, tak pak by se hadičky s ventilkem hodily když je to domů dál než blízko. Taková je má osobní zkušenost z loňského léta. Osobně zastávám názor, že kicker by měl být nedílnou součástí každé P38 a ty hadičky taky.
¨
To je všechno možný, ale z 99% poruch EAS jsou jen duchové v kabelech. Teda pokud vynechám ježdění i přes jasné závady na měchách nebo vedení. To už zacházíme do podrobností, ale když ti bouchne měch nebo hadička je ti stejně všechno k ničemu.
No už jsme to tady rozvedli dostatečně, jen koukám, že majitel vlákna už moc nedebatuje.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 198
Registrován: 08 led 2012 15:24
Bydliště: vyškov

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#16 Příspěvek od pma1 » 01 úno 2013 16:43

omlouvám se za vlezení do lajny, ale nemáte někdo nějaký ten KICKER na prodej? Bych jeden uvítal. Jak byly ty mrazy, tak mi asi zmrzla voda ve vzdušníku a mi to hlasí langsam:-(
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#17 Příspěvek od OC » 01 úno 2013 17:07

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#18 Příspěvek od Kokesek » 01 úno 2013 23:12

:hmm: Podle me jsou dulezitejsi ventilky. Neznamena ze kdyz mas kicker tak dojedes. Naopak to ale plati. Navic kdyz kickerem smazes chybu nebo vic, tak uz treba nemusis vedet co je spatne proc to hodilo error. Pokud se chyba nebude opakovat. Kicker je vyborny pokud chodi po elektrice duchove napriklad vlevo dole u ridice-klasicke misto EAS FAULT SLOW 55..... a v zavadach nic. Dochazi pouze ke ztrate komunikace mezi EAS ECU a BECM. Pokud to jsou cidla auto bude na krizovatce chodit nahoru a dolu. Pokud voda zamrzla tak zas zustane treba zadek nahore nebo naopak predek. Lenivej kompresor asi vsichni znaji. A zajimava je kombinace netesnych solenoidu kdy se auto samovolne pres noc zveda do maxima to je pekny jev (vetsinou se potykame s opacnym smerem-tedy dolu.)
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#19 Příspěvek od OC » 02 úno 2013 02:13

:)

Jinak přidám do seznamu jedno využití kickeru. V Albánii mi rupnul měch. Blbé, ale couž, Albánci jsou šikovní, dali tam péro.

Takže co bylo hned na to potřeba? Správně: přeprogramovat výšky tak, aby EAS byla spokojená na tom péru, a nesnažila se to pořád měnit :cool
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

#20 Příspěvek od ssang » 02 úno 2013 12:38

OC píše::)
Blbé, ale couž, Albánci jsou šikovní, dali tam péro. :cool
Ano Albánci jsou šikovní mého Mirafa u nich nabořeného v 81 roce také opravili tak, že zadek který byl cca 30 cm napěchovaný do kufru a zadní kapota byla zlomená vyklepali tak, že až na detaily se trefili do původních tvarů. Neměli ani problém se zadníma lampama, které byly na šrot. Prostě tam napasovali zadní lampy ze staré Varšavy. Jsou to kluci šikovní a ceny lidové.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zamčeno