Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE ´99

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
greenpoint
Příspěvky: 46
Registrován: 05 led 2011 19:05

Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE ´99

#1 Příspěvek od greenpoint » 25 úno 2013 11:59

Chlapi, scháním nejlépe samostatnou viskospojku pro vrtuli chlazení pro P38 Range Rover 2,5 ´99
Nevíte o prodejci a nebo o náhradě za rozumnější peníze? Pasuje tam z nějakého BMW?
Děkuji

Uživatelský avatar
cibajs
Příspěvky: 80
Registrován: 13 pro 2011 19:42
tel.: 0911 739 593
auto: RR P38 2,5DSE
Bydliště: Prievidza

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#2 Příspěvek od cibajs » 27 úno 2013 09:28

Tak to by aj mňa zaujimalo, lebo mám zdroj za 50 ečiek, ale je tam päť druhov a neviem ktora je tá správna.

greenpoint
Příspěvky: 46
Registrován: 05 led 2011 19:05

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#3 Příspěvek od greenpoint » 27 úno 2013 09:34

A aký je ten zdroj, Cibajsu?
Ďákujem!
Naposledy upravil(a) greenpoint dne 31 bře 2013 13:51, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2658
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#4 Příspěvek od teslo » 27 úno 2013 12:20

Prehrieva sa Vam, alebo stale "huci"?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

greenpoint
Příspěvky: 46
Registrován: 05 led 2011 19:05

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#5 Příspěvek od greenpoint » 27 úno 2013 12:33

teslo píše:Prehrieva sa Vam, alebo stale "huci"?
Protáčí se ... s vypnutým motorem zlehýnka ztuha a při zahřátém motoru (natlakovaném chladícím systému teplem) jde zastavit a je naprosto volná.

Při dlouhém táhlém kopci při rychlosti 35 km/h na 2.500 ot buchne chladič. Ručička teploty chodí po zahřátí teď v zimě jen v rozmezí 1/4 až 1/2, nikdy jsem si před bouchnutím nevšiml, že by se to začalo hřát nad 1/2.

Je nové víčko expanzky, udělaná hlava ...

Uživatelský avatar
cibajs
Příspěvky: 80
Registrován: 13 pro 2011 19:42
tel.: 0911 739 593
auto: RR P38 2,5DSE
Bydliště: Prievidza

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#6 Příspěvek od cibajs » 01 bře 2013 10:24

Mne to stále hučí. Iba niekedy ide potichučky. Teplota sa dostane max. do polovice rozsahu teplomera.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2658
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#7 Příspěvek od teslo » 01 bře 2013 14:07

Mne stale hucala vrtula, tak som kupil novu (novu, nie pouzivanu) visko a prehodil ich. Huci co stale...takze moj zaver z toho je taky, ze ten motor generuje tolko tepla, ze visko je spustena skoro stale. A este dve pozorovania. Na dialnici sa s tym da ist na tempomat max 130-140. Ide to aj rychlejsie, ale potom sa uz teplota zacina zvysovat (nemal som to srdce to tlacit ci by to islo az do cerveneho, takze neviem ci by sa teplota niekde ustalila). A bez sahary na chladici sa ten motor uchladit neda. Chvilu som to tesoval bez nej a teplota isla hned hore.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#8 Příspěvek od eliott » 01 bře 2013 20:03

Ten motor je hotová teplárna, s tím chlazením je věčný problém. Pokud tlakuje, může být i prasklý blok.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

peshi
Příspěvky: 23
Registrován: 02 zář 2013 10:53
auto: Range Rover 2.5DSE

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#9 Příspěvek od peshi » 30 zář 2013 09:00

A jak se dá tedy poznat, jestli je visko jeste ok neb KO? Me auto taky fest huci a pomaleji se ohriva. Nevim jestli huci hned za studena,, protoze mu nedavam, ale myslim ze ano. Kdyz je motor studeny, tak jde viskospojka celkem ztuha otocit. Mám 2.5DSE 2001. Je tedy vic typu, ktery mam pouzit a je mozne sehnat náhradu z bmw nebo omegy?

Diky!

Uživatelský avatar
keflek
Příspěvky: 37
Registrován: 19 kvě 2010 22:39
tel.: 739104827
auto: Range rover 2.5DSE
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#10 Příspěvek od keflek » 27 led 2014 21:00

zdarec vsici, koupil jsem nouvou visco spojku a v domeni ze muj RR bude klidasek a ne urvanej rapl. dam ji tam a porad je rapl, co s tim? kde je chyba poradte prosim :Sorry: . v tuhy zime se stane ze visco nejde, a kone navic jsou znat!!

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7832
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

#11 Příspěvek od Sláma Karel » 27 led 2014 23:17

A jak jsi poznal, že nejde? Ty jsi ji chytal rukou, protože si neumím nějak představit, jak se pozná opticky, že se neunáší na volno.


Taky nezapomínej, že když to nastartuješ, tak chvíli trvá, než se ta visco dostane do provozní teploty. To že to hučí úplně studené je normální. :wink:

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Odpovědět