Rozšířené lemy blatníků
Rozšířené lemy blatníků
Poradí mi někdo jak se montují? Musí se na to něco vyřezávat, nebo se to nasadí přes původní? Děkuji za rady.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozšířené lemy blatníků
Musí se vrtat do blatníku, takže nevratná změna. A rozhodně nevydrží to, co originály.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Rozšířené lemy blatníků
no mě vydrží docela dost, až jsem byl překvapenejeliott píše:Musí se vrtat do blatníku, takže nevratná změna. A rozhodně nevydrží to, co originály.

Re: Rozšířené lemy blatníků
Takže se dávají místo původních, nebo našroubují přes původní???
No já po nich nějak extra netoužím, ale nemůžu najít plecháče které by měli ET méně jak -25. Pak jsem našel až ET8, a potřeboval bych tak ET-10. A ve spojení s 255/85/16 mě tedy větší lemy asi neminou. Ty lemy jsou plastové, nebo gumové?
No já po nich nějak extra netoužím, ale nemůžu najít plecháče které by měli ET méně jak -25. Pak jsem našel až ET8, a potřeboval bych tak ET-10. A ve spojení s 255/85/16 mě tedy větší lemy asi neminou. Ty lemy jsou plastové, nebo gumové?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Rozšířené lemy blatníků
co mám já je plastový, původní musí pryč, nevím co dělá ET u těch 255, mám 35" silverstone a podložky a s těma širokejma lemama jsou přesně v zákrytu.. Je to sice plast ale vydrží poměrně velkou deformaci, urval jsem dva až v polsku.. ale jdou opravit..mr-tomas píše:Takže se dávají místo původních, nebo našroubují přes původní???
No já po nich nějak extra netoužím, ale nemůžu najít plecháče které by měli ET méně jak -25. Pak jsem našel až ET8, a potřeboval bych tak ET-10. A ve spojení s 255/85/16 mě tedy větší lemy asi neminou. Ty lemy jsou plastové, nebo gumové?
Re: Rozšířené lemy blatníků
injaaa: Můžu tě poprosit jestli bys mi neudělal fotky jak je to uchycené zespoda do podběhů? Rád bych si to nejdřív pořádně promyslel než se do toho pustím. Email mr-tomas@seznam.cz Díky.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozšířené lemy blatníků
Nejsou chycené zespodu, ani do podběhů, jsou sprostě přišroubované zboku do batníku. Navíc okraj blatníku (myslím tu hranu, do které je původní plastový lem přidělaný) je při použití velkých kol a záporného ET potřeba uříznout, takže jde o nevratné úpravy.
Ty levné plecháče s malým nebo záporným ET rozhodně dedoporučuji, ze všech svých aut jsem je postupně dal pryč, jsou to šmejdy (bohužel to musím přiznat, i když je mám v nabídce). Musí se vyvažovat upnuté za díry pro šrouby a i tak je problém je vyvážit, nejlepší kola z pohledu přesnosti výroby jsou Alu kola, nejlépe originál. Vzhledem k ET je potřeba použít podložky. Dalším řešením je ''výroba kol'', mám na svých autech několi sad kol udělaných buď jen změnou ET disků, takto mám, upravené některé Wolfy, nebo kombinací obruče a středu z různých kol, takto mám udělané Wolfy 7Jx16 a Rostyle 7Jx16. montáž na soustruhu zaručuje přesnost a použití komponentů z originálních kol pevnost. Navíc takto upravená kola dál nesou označení Land Roveru, takže z hlediska legislativy nehrozí problém, jsou to přece originál kola
.
Ty levné plecháče s malým nebo záporným ET rozhodně dedoporučuji, ze všech svých aut jsem je postupně dal pryč, jsou to šmejdy (bohužel to musím přiznat, i když je mám v nabídce). Musí se vyvažovat upnuté za díry pro šrouby a i tak je problém je vyvážit, nejlepší kola z pohledu přesnosti výroby jsou Alu kola, nejlépe originál. Vzhledem k ET je potřeba použít podložky. Dalším řešením je ''výroba kol'', mám na svých autech několi sad kol udělaných buď jen změnou ET disků, takto mám, upravené některé Wolfy, nebo kombinací obruče a středu z různých kol, takto mám udělané Wolfy 7Jx16 a Rostyle 7Jx16. montáž na soustruhu zaručuje přesnost a použití komponentů z originálních kol pevnost. Navíc takto upravená kola dál nesou označení Land Roveru, takže z hlediska legislativy nehrozí problém, jsou to přece originál kola

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Rozšířené lemy blatníků
Tím šmejdem jsou myšleny Moduláry, nebo i jiné značky? Bohužel mám jen malej soustruh, kde šetnácku neupnu, nemáš typ kdo umí plecháče kvalitně převařit? Lité kola nechci, když pominu cenu, k tomu ještě cenu podložek kterým bych v duralu stejně nevěřil, a v železe by byli moc těžký, tak v terénu nakoplej plecháč třeba srovnám, lité kolo nikoli.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozšířené lemy blatníků
Přesně!mr-tomas píše:Tím šmejdem jsou myšleny Moduláry, nebo i jiné značky?
Mám člověka samozřejmě tady v ČB, dal jsem mu jeden náboj kola, udělal si přípravek, aby byla kola co nejpřesnější.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozšířené lemy blatníků
Já je měl také. Po každé akci/cestě jsem alespoň jeden hledal. Prostě se vždy nějaký utrhl. Když ho pak jednou ani Miky nenašel v brodu na SK Sahaře, šli dolů a standardní zpět. Navrtané dírky po samořezkách jsem zanýtoval. Pravda, vidět to je.
Lemy jako takové vydrží, vytrhají se ale ty výlisky za které se to šroubuje ke karoserii. Různě jsem to lepil, tmelil, zeliloval nalepením velkých podložek, ale stejně to vždy upadlo.
Na auto jsem je dával, protože si elsa stěžovala že má stále špinavou kliku
, což jsem si myslel, že jejich montáží odstraním, ale bohužel neodstranil. Auto se špinilo stejně.
Tři staré tady mám. Když někdo nějaký stratíte, nebo zničíte úplně, můžu vám je po jednom posílat.
Lemy jako takové vydrží, vytrhají se ale ty výlisky za které se to šroubuje ke karoserii. Různě jsem to lepil, tmelil, zeliloval nalepením velkých podložek, ale stejně to vždy upadlo.
Na auto jsem je dával, protože si elsa stěžovala že má stále špinavou kliku

Tři staré tady mám. Když někdo nějaký stratíte, nebo zničíte úplně, můžu vám je po jednom posílat.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Rozšířené lemy blatníků
nebo si najit ten ctvrty zdeMOPADŽI píše:
Tři staré tady mám. Když někdo nějaký stratíte, nebo zničíte úplně, můžu vám je po jednom posílat.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Rozšířené lemy blatníků
Chtěl bych se zeptat jak nejlépe přidělat lemy k blatníku. Ty origo samořezky co u toho jsou mi přijdou srandovní. Dát tam normální šrouby s matkou, nebo nanejtovat matice do plechu?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 15263
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Rozšířené lemy blatníků
A ty matice v tom plechu budou držet? Podle mě je dost slabej. Co takhle podložit páskem nerezového plechu s navařenýma matkama?
Jde o dvě věci - aby to tam drželo při normálním provozu.
A co se má vytrhnout, když na to dojde - jenom plastový lem, nebo lem i s kusem blatníku?
Jde o dvě věci - aby to tam drželo při normálním provozu.
A co se má vytrhnout, když na to dojde - jenom plastový lem, nebo lem i s kusem blatníku?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- gibson
- Příspěvky: 3314
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Rozšířené lemy blatníků
tier samorezky drzia v pohode, mam to otestovane aj v tazsom terene pri opierani sa bokom o svah 

DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Rozšířené lemy blatníků
Samořezky fakt nedám, to mi přijde prasárna.
Radši možná obětuji lem než blatník. Nejtovací matky jsem myslel samozřejmě podložit velkoplošnou podložkou.
Radši možná obětuji lem než blatník. Nejtovací matky jsem myslel samozřejmě podložit velkoplošnou podložkou.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.