Střední měnič na 2,5 DSE
Střední měnič na 2,5 DSE
Zdravím
Máte někdo zkušenost se středním měničem na P 38 2,5 DSE?
Montáž na převodovku je bez problémů, je potřeba nějaké přípravky?
Co doporučujete ještě vyměnit spolu s měničem?
Jak se hodně změní chování auta při jízdě?
Předem díky za reakce.
Máte někdo zkušenost se středním měničem na P 38 2,5 DSE?
Montáž na převodovku je bez problémů, je potřeba nějaké přípravky?
Co doporučujete ještě vyměnit spolu s měničem?
Jak se hodně změní chování auta při jízdě?
Předem díky za reakce.
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
stredny by tam mal byt by default...nie?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Kdepak. Na P38 je 22 ne 24 (4HP22).
Také jsem přemýšlel o změně, ale nejde to jen zaměnit. Musí se toho měnit víc.
Také jsem přemýšlel o změně, ale nejde to jen zaměnit. Musí se toho měnit víc.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
- Kokesek
- Příspěvky: 4453
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
stredni menic musi mit tri diry uz sem videl i se ctyrma pak by se musel udelat plech na zmenu. ale jinak nic zvlastniho jde to jak po masle zadna jina zmena....
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7832
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Střední měnič podle mě původem pochází z P38 4,0 V8. Ta má převodovku také 4HP22 stejně jako Td5 nebo P38 2,5DT.
P38 4,6 V8 už má měnič velký a převodovku 4HP24. Ten velký měnič už na převodovky 4HP22 bez úprav té převodovky nejde. Má jinak dlouhé hřídel do měniče.
Tenhle měnič do P38 4,0 V8 má 4 šrouby. Co se dávalo originál do naftové P38 si nepamatuju a na kolik šroubů byl ten měnič to už vůbec ne.
K
P38 4,6 V8 už má měnič velký a převodovku 4HP24. Ten velký měnič už na převodovky 4HP22 bez úprav té převodovky nejde. Má jinak dlouhé hřídel do měniče.
Tenhle měnič do P38 4,0 V8 má 4 šrouby. Co se dávalo originál do naftové P38 si nepamatuju a na kolik šroubů byl ten měnič to už vůbec ne.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Kokesek
- Příspěvky: 4453
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
no to rikas uplne presne.... akorat ze ja mel stredni menic na tri srouby (nevim kde sem k nemu prisel). a na dse malem menici jsou tri srouby pokud si to dobre pamatuju. Velky tam nedas to je jasne...
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7832
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
No tak to už jsi asi měl ten co dělá Aschroft jako upgrade. Podle mě berou ty ze 4,0 a převaří na nich ty držáky, aby to šlo na Td5 a naftouvou P38 bez úprav.
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Co se týče počtu šroubů, tak diesly mají 3x, benzíny 4x bez ohledu na velikost měniče. Převařování držáků nevidím jako pravděpodobné řešení, konzultoval jsem to s firmou co měniče opravuje a odmítly to udělat z technologických a bezpečnostních důvodů.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4453
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
eliott píše:Co se týče počtu šroubů, tak diesly mají 3x, benzíny 4x bez ohledu na velikost měniče. Převařování držáků nevidím jako pravděpodobné řešení, konzultoval jsem to s firmou co měniče opravuje a odmítly to udělat z technologických a bezpečnostních důvodů.
jedine reseni je nechat si vypalit jiny plech. nebo sehnat menic na tri diry