TDV6 Turbo
Moderátor: stan
Re: TDV6 Turbo
Zdravím. Moje D3 (11/2006) má zřejmě problém s turbem, alespoň dle diagnostiky.
Problém je v tom,
že jsou tam turba 2 a každé je údajně jiné. Já bohužel nyní nevím, které jde blbě. Moudřejší snad budu příští týden.
Zatím bych tedy potřeboval alespoň vědět, které z těch dvou nabízíš ty a jestli jsi schopen (ochoten) dát nějakou
záruku, že je opravdu plně funkční. Nevylučuji pak, že bych si turbo vzal. Dík za odpověď.

že jsou tam turba 2 a každé je údajně jiné. Já bohužel nyní nevím, které jde blbě. Moudřejší snad budu příští týden.
Zatím bych tedy potřeboval alespoň vědět, které z těch dvou nabízíš ty a jestli jsi schopen (ochoten) dát nějakou
záruku, že je opravdu plně funkční. Nevylučuji pak, že bych si turbo vzal. Dík za odpověď.

- Sláma Karel
- Příspěvky: 7921
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: TDV6 Turbo
To by mě zajímalo, co máš za speciální úpravu, že máš dvě turba.zdenále píše:Zdravím. Moje D3 (11/2006) má zřejmě problém s turbem, alespoň dle diagnostiky.Problém je v tom,
že jsou tam turba 2 a každé je údajně jiné. Já bohužel nyní nevím, které jde blbě. Moudřejší snad budu příští týden.
Zatím bych tedy potřeboval alespoň vědět, které z těch dvou nabízíš ty a jestli jsi schopen (ochoten) dát nějakou
záruku, že je opravdu plně funkční. Nevylučuji pak, že bych si turbo vzal. Dík za odpověď.

To ti nakukal kdo, že máš dvě ty turba. Takovou D3 jsem nikdy neviděl.

D3 má jenom jedno turbo.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDV6 Turbo
Jak říká Karel, D3 má jen jedno turbo.....dvě turba má až D4. Kdo ti to řek?zdenále píše:Zdravím. Moje D3 (11/2006) má zřejmě problém s turbem, alespoň dle diagnostiky.Problém je v tom,
že jsou tam turba 2 a každé je údajně jiné. Já bohužel nyní nevím, které jde blbě. Moudřejší snad budu příští týden.
Zatím bych tedy potřeboval alespoň vědět, které z těch dvou nabízíš ty a jestli jsi schopen (ochoten) dát nějakou
záruku, že je opravdu plně funkční. Nevylučuji pak, že bych si turbo vzal. Dík za odpověď.
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDV6 Turbo
jedno tlaci a druhy taha...
v seriove vyrabene D3 je urcite jedno turbo, D4 muze mit opravdu turba dve. a pokud by jsi mel D4, tak by jsi asi neresil turbo, protoze by jsi to mel patrne pod garanci.

v seriove vyrabene D3 je urcite jedno turbo, D4 muze mit opravdu turba dve. a pokud by jsi mel D4, tak by jsi asi neresil turbo, protoze by jsi to mel patrne pod garanci.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: TDV6 Turbo
Před chvílí jsem odpovídal na dotaz Karla, ale asi jsem to blbě "odklik", tak ještě jednou, ale asi už stručněji.
Dvě turba mi tvrdil jeden zdejší aktivní člen fóra a jeden LR servis. Nebudu je jmenovat neboť se nemíním s nikým
dohadovat, konec konců mohlo jít třeba o nedorozumění. Jiný LR servis trval na jednom turbu. Je moje chyba,
že to nevím a nemíním svoji neznalost házet na někoho jiného. Na nabídku turba jsem tedy zareagoval s tím,
že to někdo určitě rozsekne a budu konečně vědět na čem jsem....ohledně počtu turb... a ještě možná seženu turbo.
Díky tedy za reakce.
Teď je ještě otázka, zda to, že auto "netáhne" je opravdu turbem. To prý vylezlo z diagnostiky, ale to je na jiné vlákno.
D3 vlastním rok a krom výměny kompresoru podvozku jsem neměl problém. Nyní má najeto 212 000 km.

Dvě turba mi tvrdil jeden zdejší aktivní člen fóra a jeden LR servis. Nebudu je jmenovat neboť se nemíním s nikým
dohadovat, konec konců mohlo jít třeba o nedorozumění. Jiný LR servis trval na jednom turbu. Je moje chyba,
že to nevím a nemíním svoji neznalost házet na někoho jiného. Na nabídku turba jsem tedy zareagoval s tím,
že to někdo určitě rozsekne a budu konečně vědět na čem jsem....ohledně počtu turb... a ještě možná seženu turbo.
Díky tedy za reakce.

Teď je ještě otázka, zda to, že auto "netáhne" je opravdu turbem. To prý vylezlo z diagnostiky, ale to je na jiné vlákno.
D3 vlastním rok a krom výměny kompresoru podvozku jsem neměl problém. Nyní má najeto 212 000 km.
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDV6 Turbo
Jěště mě napadla jedna věc nepíše diagnostika spíš EGR ventil ty jsou tam dva a každej je jinejzdenále píše:Před chvílí jsem odpovídal na dotaz Karla, ale asi jsem to blbě "odklik", tak ještě jednou, ale asi už stručněji.![]()
Dvě turba mi tvrdil jeden zdejší aktivní člen fóra a jeden LR servis. Nebudu je jmenovat neboť se nemíním s nikým
dohadovat, konec konců mohlo jít třeba o nedorozumění. Jiný LR servis trval na jednom turbu. Je moje chyba,
že to nevím a nemíním svoji neznalost házet na někoho jiného. Na nabídku turba jsem tedy zareagoval s tím,
že to někdo určitě rozsekne a budu konečně vědět na čem jsem....ohledně počtu turb... a ještě možná seženu turbo.
Díky tedy za reakce.![]()
Teď je ještě otázka, zda to, že auto "netáhne" je opravdu turbem. To prý vylezlo z diagnostiky, ale to je na jiné vlákno.
D3 vlastním rok a krom výměny kompresoru podvozku jsem neměl problém. Nyní má najeto 212 000 km.

Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
Re: TDV6 Turbo
Za prvé, trochu mne mrzí, že Holikula nepovažoval za vhodné reagovat na můj zájem
o turbo... samozřejmě respektuji jeho právo prodat komukoli.
Za druhé, vážím si příspěvků těch, kteří jsou vedeni snahou pomoci....
Diagnostika napsala toto:
P023D - MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE - turbocharger/supercharger boost sensor A correlation
"Obsluha" diagnostiky (mnou oslovený člen fóra a já myslím, že uznávaný a vážený, proto ho nejmenuji)
to vyhodnotila
jako chybu turba. Když jsem řekl, že auto jede zhruba do 1 800 ot. normálně a pak kolem 2 000 ot.
přestává táhnout, pocitově jako by ho něco brzdilo a do kopce se nedá jet na 5,6, naznal,
že jedno turbo "táhne" zhruba do těch 2 000 ot. a pak se přidává to "druhé", které bude zřejmě vadné.
Jako laik jsem neměl důvod tomu nevěřit, ikdyž jsem si do té doby myslel, že turbo je jen jedno.
Když jsem chtěl v LR servisu zjistit kolik to turbo stojí a jestli se dá dopředu říci, které z těch "dvou" to je,
uzemnili mne odpovědí, že je to turbo jen jedno (a pak cenou
). Proto jsem zavolal ještě do jiného
LR servisu, kde mi opět tvrdili, že turba jsou dvě, a že na diagnostice dokonce poznají, které z nich je špatné
(turba jsou prý rozdílná). Všichni věděli, že jde o D3 2006 TDV6.
EGR byly měněny a mají najeto 40 000km. Beru jen "značkovou" naftu.
Nechci plevelit tohle vlákno, tak pokud to admin uzná za vhodné a jde to (já tomu nerozumím), tak prosím
přesunout příspěvek tam kam patří. Případné rady a postřehy ostatních mne totiž zajímají. Děkuji.
o turbo... samozřejmě respektuji jeho právo prodat komukoli.
Za druhé, vážím si příspěvků těch, kteří jsou vedeni snahou pomoci....
Diagnostika napsala toto:
P023D - MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE - turbocharger/supercharger boost sensor A correlation
"Obsluha" diagnostiky (mnou oslovený člen fóra a já myslím, že uznávaný a vážený, proto ho nejmenuji)
to vyhodnotila

přestává táhnout, pocitově jako by ho něco brzdilo a do kopce se nedá jet na 5,6, naznal,
že jedno turbo "táhne" zhruba do těch 2 000 ot. a pak se přidává to "druhé", které bude zřejmě vadné.
Jako laik jsem neměl důvod tomu nevěřit, ikdyž jsem si do té doby myslel, že turbo je jen jedno.
Když jsem chtěl v LR servisu zjistit kolik to turbo stojí a jestli se dá dopředu říci, které z těch "dvou" to je,
uzemnili mne odpovědí, že je to turbo jen jedno (a pak cenou

LR servisu, kde mi opět tvrdili, že turba jsou dvě, a že na diagnostice dokonce poznají, které z nich je špatné
(turba jsou prý rozdílná). Všichni věděli, že jde o D3 2006 TDV6.
EGR byly měněny a mají najeto 40 000km. Beru jen "značkovou" naftu.
Nechci plevelit tohle vlákno, tak pokud to admin uzná za vhodné a jde to (já tomu nerozumím), tak prosím
přesunout příspěvek tam kam patří. Případné rady a postřehy ostatních mne totiž zajímají. Děkuji.

- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: TDV6 Turbo
To, že to má dvě turba, jsem se blbě sek já! Takže se omlouvám. Na D4 dvě mám. Moje chyba!
, ještě jsem tenhle problém na D3 nikdy neřešil. (Což jsem přiznal) Zdenál u nás byl na diagnostice, takže jsme mu ji smazali, ale po projetí měl tu chybu znovu. Já měl zpočátku na své D4 chybu osy klapek. Ty se obrousily a je od té doby klid. Takže sorry za maglajz v hlavě. Nevidím tady nikde smajlíka s popelem na hlavě.




- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDV6 Turbo
Co se tyce prodeje, tak doba je zla a ten pristup asi i trochu chapu - kdo driv prijde, ten driv mele. Ja takhle jel jednou s karou pro Defa do Plzne, byli jsme domluveny, ale prisel nekdo jinej a pritlacil na cenu a auto si odvezl. Ja se na pul cesty tocil a jel s podvalem domu. Bohuzel se to stava velmi casto, ze kdo polozi cash na stul, je lepsi zakaznik, nez ten, ktery sice zajem ma, ale je daleko - hotovost je dnes pro vetsinu lidi bohuzel silnejsi argument nez dohoda. Je to hloupy, ale je to tak. Zase na druhou pro prodavajicihostranu je to asi jednodussi, nez cekat a doufat, ze si pro to prijede ten co se dohodl po telefonu - je to proste jistota. Chapu obe strany.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: TDV6 Turbo
Cyrile nemusíš z toho mít těžkou hlavu, každý má právo na omyl. Pro mne je důležité to, že jsi mi chtěl pomoci.
Tak jak jsem Tě poznal, měl jsem pocit, že si fér chlap. Proto jsem Tě nejmenoval, věděl jsem, že se přihlásíš sám
a toho si vážím!
Jen mne mrzí, že jsem díky tomu zmatku prošvihl to turbo od Hokulia.
Hokuliovi se omlouvám, že jsem mu v textu příspěvku zkomolil jméno.
A k odpovědi Frana. Vím, že se tak někdo chová, ale já to nepovažuji ze fér. Ve společnosti je to bohužel běžné,
ale tady na fóru bych čekal větší smysl pro fér hru. To znamená prodávat za avizovanou cenu, pokud nedražím
lepší nabídku, a podle pořadí přihlášených. Ale co ať si každý udělá obrázek sám. Přeji všem hezký den...
Jdu na pivo, když D3 stůně .....
Tak jak jsem Tě poznal, měl jsem pocit, že si fér chlap. Proto jsem Tě nejmenoval, věděl jsem, že se přihlásíš sám
a toho si vážím!

Hokuliovi se omlouvám, že jsem mu v textu příspěvku zkomolil jméno.
A k odpovědi Frana. Vím, že se tak někdo chová, ale já to nepovažuji ze fér. Ve společnosti je to bohužel běžné,
ale tady na fóru bych čekal větší smysl pro fér hru. To znamená prodávat za avizovanou cenu, pokud nedražím
lepší nabídku, a podle pořadí přihlášených. Ale co ať si každý udělá obrázek sám. Přeji všem hezký den...
Jdu na pivo, když D3 stůně .....
-
- Příspěvky: 15282
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TDV6 Turbo
K té chybě - je to určitě turbem, nebo jenom senzorem tlaku za turbem? Klidně může být jenom zalepený čurbesem a špatně měřit. A motor potom nenchá turbo pořádně foukat, aby se náhodou nepřefouknul, nebo nepoškodil turbo. A nebo druhá věc co mě napadá, je ovládání turba - jestli se nepletu, tak ten motor má turbo s variabilní geometrií lopatek, a to když zatuhne, tak to taky bude dělat chyby. Ony všechny dnešní turbodiesely jsou funkčně skoro stejný.
A poslední co mě napadlo - prasklá hadice za turbem - blbě se to hledá, ale to by se mohlo chovat tak, že jak turbo začne pořádně foukat, tak se prasklina více otevře a začne se ztráce stalčenej vzduch ze sání a auto nejede. Takhle na dálku se to špatně fakt špatně zjišťuje. Ale vzhledem k tomu, kolik stojí nové turbo, tak bych se tyhlety možnosti snažil vyloučit. Případně i za pomoci diagnostiky a druhýho člověka co se mnou pojede v autě a bude přes diagnostiku koukat na okamžité hodnoty z motoru - plnící tlak za turbem, nastavení lopatek turba, případně další, co diagnostika ukáže.
A poslední co mě napadlo - prasklá hadice za turbem - blbě se to hledá, ale to by se mohlo chovat tak, že jak turbo začne pořádně foukat, tak se prasklina více otevře a začne se ztráce stalčenej vzduch ze sání a auto nejede. Takhle na dálku se to špatně fakt špatně zjišťuje. Ale vzhledem k tomu, kolik stojí nové turbo, tak bych se tyhlety možnosti snažil vyloučit. Případně i za pomoci diagnostiky a druhýho člověka co se mnou pojede v autě a bude přes diagnostiku koukat na okamžité hodnoty z motoru - plnící tlak za turbem, nastavení lopatek turba, případně další, co diagnostika ukáže.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDV6 Turbo
Nejhorsi je, ze se i pri zvysenych otackach motoru na neutral vetsinou nenastavi lopatky tak, aby se hadice za turbem poradne nafoukla a ta dira se objevila. Ale za jizdy, kdyz ma ridici jednotka info o tom, ze motor je pod zatezi, tak se ty potvory lopatky naklopi, turbo zacne tlacit a hadice fuci dirou vesele ven... 

Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
-
- Příspěvky: 15282
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TDV6 Turbo
Na neutrál turbo tlak nedá, nemá z čeho. Proto jsem psal, projet ve dvou s diagnostikou. A s těma prasklýma hadicema - pokud to jednoznačně není vidět, tak jedině ohmatat v celé délce. Ona taková prasklina na vsnitření straně kolínka není vidět, a jediné jak jsem na ni přišel, bylo že jsem ji prostě nahmatal.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDV6 Turbo
No to prave myslim, ze na stojicim aute se ta dira hleda blbe.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7921
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: TDV6 Turbo
No nevím jak to bylo, ale podle toho co píšeš, tak jsi s Hokuliou nijak domluvený nebyl. Pouze jsi mu sem napsal, že Nevylučuji pak, že bych si turbo vzal. Dík za odpověď
A pak otázka jestli to vůbec turbem je.
Takže pokud jsi s ním nemluvil po tel nebo nějak jinak co my si nemůžeme přečíst, tak já tam žádnou poptávku ani dohodu o koupi nevidím, a ani bych to tak nechápal.
Druhá věc je, že když není někdo na foru pořád, tak ani neví, že tu něco někdo píše na jeho nabídku. Takže od toho má dnes skoro každý
a na ten zavolám když něco moc chci.
A objednávka typu nevylučuji, že bych měl zájem, my jako dohoda opravdu nepřipadá.
Já jsme třeba dnes (v sobotu) místo na závody jel kvůli jednomu pitomci do Okrouhla na 12hod, protože prý jindy opravdu nemůže a moc prosil a prosil. Tak jsem si zkurvil celou sobotu a svolil, že tam kvůli němu zajedu. No a on mi pak napsal, že mu to dneska nevychází a že se ozve jindy. Takže já najel 50km zcela zbytečně, závody jsem neviděl a pěkně se zase nasral.
A tomu říkám dohoda.
To píšu kvůli tomu aby jste také někdo viděl pohled prodejce. A o tom kolik lidí mi volá, že pro něco přijede, nebo že už jede a pak se ani neukážou a nezavolají o tom ani nemusím psát. Podle mého je to min 50% lidí, spíš tak 70%, se kterými jsem domluvený, že si pro něco přijedou.
A kolik dobírek se mi vrátilo, to také nebudu rozebírat.
Takže já už také dělám rezervace pouze třeba do druhého dne, nebo pak jedině proti záloze.
K
A pak otázka jestli to vůbec turbem je.
Takže pokud jsi s ním nemluvil po tel nebo nějak jinak co my si nemůžeme přečíst, tak já tam žádnou poptávku ani dohodu o koupi nevidím, a ani bych to tak nechápal.
Druhá věc je, že když není někdo na foru pořád, tak ani neví, že tu něco někdo píše na jeho nabídku. Takže od toho má dnes skoro každý

A objednávka typu nevylučuji, že bych měl zájem, my jako dohoda opravdu nepřipadá.
Já jsme třeba dnes (v sobotu) místo na závody jel kvůli jednomu pitomci do Okrouhla na 12hod, protože prý jindy opravdu nemůže a moc prosil a prosil. Tak jsem si zkurvil celou sobotu a svolil, že tam kvůli němu zajedu. No a on mi pak napsal, že mu to dneska nevychází a že se ozve jindy. Takže já najel 50km zcela zbytečně, závody jsem neviděl a pěkně se zase nasral.


To píšu kvůli tomu aby jste také někdo viděl pohled prodejce. A o tom kolik lidí mi volá, že pro něco přijede, nebo že už jede a pak se ani neukážou a nezavolají o tom ani nemusím psát. Podle mého je to min 50% lidí, spíš tak 70%, se kterými jsem domluvený, že si pro něco přijedou.
A kolik dobírek se mi vrátilo, to také nebudu rozebírat.
Takže já už také dělám rezervace pouze třeba do druhého dne, nebo pak jedině proti záloze.

K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7921
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: TDV6 Turbo
A úplně nejraději mám lidi (což tu psal i Robík a LubošM) kterým řekneš cenu, oni že je to moc. Tak se zeptám za kolik by to tedy koupili a oni mi řeknou nějakou cenu. Já na tu jejich cenu řeknu, že tedy OK, že jim to za tu jimi nabízenou cenu prodám a oni mi na to řeknou, že si to tedy ještě rozmyslí.
K


K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- hokulia
- Příspěvky: 411
- Registrován: 29 kvě 2008 08:05
- auto: RR S'charged, 2x110
- Bydliště: Benesovsko
Re: TDV6 Turbo
Zdenale, pripoustis vubec, ze mezi tim, co jsem turbo vyvesil a mezitim kdy jsi Ty vyvolal diskusi a eventuelni zajem pri poskytnuti zaruky mi nekdo mohl napsat sz, jednat se mnou a nabidnout mi prijatelne podminky? Tvuj pripevek si ani zpetne nelze vykladat, jako "prisel jsem prvni a tudiz by bylo solidni turbo prodat mne". Sorry.zdenále píše:Cyrile nemusíš z toho mít těžkou hlavu, každý má právo na omyl. Pro mne je důležité to, že jsi mi chtěl pomoci.
Tak jak jsem Tě poznal, měl jsem pocit, že si fér chlap. Proto jsem Tě nejmenoval, věděl jsem, že se přihlásíš sám
a toho si vážím!Jen mne mrzí, že jsem díky tomu zmatku prošvihl to turbo od Hokulia.
Hokuliovi se omlouvám, že jsem mu v textu příspěvku zkomolil jméno.
A k odpovědi Frana. Vím, že se tak někdo chová, ale já to nepovažuji ze fér. Ve společnosti je to bohužel běžné,
ale tady na fóru bych čekal větší smysl pro fér hru. To znamená prodávat za avizovanou cenu, pokud nedražím
lepší nabídku, a podle pořadí přihlášených. Ale co ať si každý udělá obrázek sám. Přeji všem hezký den...
Jdu na pivo, když D3 stůně .....
Ale dovol mi poradit, abys zkontroloval privodni hadici k turbu. Rada praska a oprava je jednoducha.
Všechno je jinak.