pročetl jsem tady hodně příspěvků, ale protože mám ještě dost specifický dotaz, dovolím si založit nové vlákno. Asi mě nepochválíte, když vám řeknu, že jsem typický nováček, co ještě v Defenderu neseděl (předem odpovídám: ne, nepohodlný posaz řidiče není to, co by mě odradilo).
Mám dvě zásadní otázky:
1) Je rozumné si Defendera koupit, když ...
... bych s ním najezdil cca 1000-2500 km měsíčně převážně po silnicích?
... chci ho kvůli tomu, že ho považuji za praktické auto, se kterým můžu jet do práce a zároveň pracovat kolem stáje? (převážení různých věcí přívěsem po loukách, bahnem atp.)
... si myslím, že je Defender na náklady rozumné auto při mém nájezdu kilometrů? (srovnání: BMW, které mám, mě na servisu stojí téměř 2 koruny na kilometr + palivo. Za poslední 2 roky jsem do něj dal téměř 100 000 při nájezdu 60 000.)
... doufám, že prázdný defender na silnici bude jezdit do 9 litrů, max. 10 litrů?
... nechtěl bych za něj dát přes 200 tisíc.
2) Je možné s Defenderem pohodlně tahat přívěs na koně (cca 2 tuny), aniž ...
... by s sebou při každém přeřazení v kopci celá souprava trhla (neříkám, že neumím řadit - spíš se bojím tuhosti a nepoddajnosti celého auta

... bych jel celou cestu 60 kmh, protože na to Defender nestačí (mám teď pod kapotou cca 190 koní, takže těch 90 po silnici pohodně jedu i s plným přívěsem)
Moc díky za odpovědi, i když se obávám, že mě nepotěšíte ... když on je ten Defík taaaak boží a já si ho stejně koupím aspoň jako druhé auto
