Defender - prakticnost, náklady, koně v přívěsu :)

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
lany_czech
auto: Discovery 1 Tdi

Defender - prakticnost, náklady, koně v přívěsu :)

#1 Příspěvek od lany_czech » 30 dub 2013 23:20

Ahoj všichni,
pročetl jsem tady hodně příspěvků, ale protože mám ještě dost specifický dotaz, dovolím si založit nové vlákno. Asi mě nepochválíte, když vám řeknu, že jsem typický nováček, co ještě v Defenderu neseděl (předem odpovídám: ne, nepohodlný posaz řidiče není to, co by mě odradilo).

Mám dvě zásadní otázky:
1) Je rozumné si Defendera koupit, když ...
... bych s ním najezdil cca 1000-2500 km měsíčně převážně po silnicích?
... chci ho kvůli tomu, že ho považuji za praktické auto, se kterým můžu jet do práce a zároveň pracovat kolem stáje? (převážení různých věcí přívěsem po loukách, bahnem atp.)
... si myslím, že je Defender na náklady rozumné auto při mém nájezdu kilometrů? (srovnání: BMW, které mám, mě na servisu stojí téměř 2 koruny na kilometr + palivo. Za poslední 2 roky jsem do něj dal téměř 100 000 při nájezdu 60 000.)
... doufám, že prázdný defender na silnici bude jezdit do 9 litrů, max. 10 litrů?
... nechtěl bych za něj dát přes 200 tisíc.

2) Je možné s Defenderem pohodlně tahat přívěs na koně (cca 2 tuny), aniž ...
... by s sebou při každém přeřazení v kopci celá souprava trhla (neříkám, že neumím řadit - spíš se bojím tuhosti a nepoddajnosti celého auta :)
... bych jel celou cestu 60 kmh, protože na to Defender nestačí (mám teď pod kapotou cca 190 koní, takže těch 90 po silnici pohodně jedu i s plným přívěsem)

Moc díky za odpovědi, i když se obávám, že mě nepotěšíte ... když on je ten Defík taaaak boží a já si ho stejně koupím aspoň jako druhé auto :)

Jenda
tel.: 775 391 907
auto: 110

Re: Defender - prakticnost, náklady, koně v přívěsu :)

#2 Příspěvek od Jenda » 01 kvě 2013 08:59

Zdar, ja tedy nevim ale byt tebou bych se jeste zamyslel nad Disco I nebo II a to klidne v automatu :wink: