Pneumatiky na dlouhe cesty:
Moderátor: Acon
Pneumatiky na dlouhe cesty:
Co pouzivate na dlouhe cesty za obuti ?? Konecne mi doslo, ze na MTckach se da dojet do Rumunska, ale delsi cesty by clovek jel pulku zivota, pokud se vibracema nerozsype cely clovek i jeho stroj. Proto se ptam co maji vyzkousene zkuseni cestovatele, co je rozumny kompromis ?? Idelane please zkusenosti s konkretni pneumatikou.
Re: Pneumatiky na dlouhe cesty:
Osobně mám zkušenosti s Cooper S/T a BFG All-Terrain. Cooper je lepší v terénu než BFG AT, ale zase o trochu víc hučí na silnici, obě gumy mají dobrou odolnost proti průrazu (běhoun i boky). Coopery jsem měl na těžké D3 a BFG na D2. V obou případech je výhodou vysoký nájezd km. Nejezdím těžký terén, ještě jsem nerozbil žádný diferenciál, tak nevím, o kolik jsou horší v terénu než MT. Na Cooperech jsem jednou najel 5 tisíc km za týden, na BFG nejvíc 3,5 tisíce km za týden. Problémy s vyvážením a vibracemi v obou případech nulové.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
- Příspěvky: 15264
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Pneumatiky na dlouhe cesty:
Vloni Albánii (5000km) a letos Rumunsko - BFG AT. Sice už dávno nejsou nové, ale auto na nich jede. A holt v blátě člověk musí hodně přemýšlet předem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Pneumatiky na dlouhe cesty:
Mám na defu jen jedny, Cooper STT, na minulých jsem najel 55 tis.km (z toho 2x 9500 km rusko, albánie, rumunska atd.), pouze ke konci "trochu" více hučely (měl jsem vzadu špatné tlumiče a trochu jsem je omlel). Původně jsem chtěl nové dát C S/T, ale nakonec volba byla zůstat a nebyla chybná.
Re: Pneumatiky na dlouhe cesty:
Za sebe musím říct, že BGF mt a coopry st vydrží hodně a jezdil jsem s nimi převážně mimo terén...
Hučení odpovídá vzhledu gumy.
Jediné v čem je rozdíl, tak coopry jsou lepší v zimě - možná je to jen můj pocit

Hučení odpovídá vzhledu gumy.
Jediné v čem je rozdíl, tak coopry jsou lepší v zimě - možná je to jen můj pocit

Re: Pneumatiky na dlouhe cesty:
Na dlouhou cestu bych obul jako píší kolegové BFG All-Terrain. Zvládnou opravdu víc než si daleko od domova budeš chtít dovolit jako, bonus mají slušný nájezd. Dalším důležitým parametrem je rozumný rozměr samotného pláště.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky na dlouhe cesty:
Já byl spokojenej s Cooprama STT.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
Re: Pneumatiky na dlouhe cesty:
Používám Yokohama Geolandar AT po krátkém Defíkovi teď i na dlouhém, a spokojenost, gumy jsou za slušné peníze, neubývají, nehučí, vypadají dobře, na terény kterým já jezdím bohatě stačí...
http://www.pneuok.cz/m7%7Cmt279%7Cmo314 ... g012-120r/
http://www.pneuok.cz/m7%7Cmt279%7Cmo314 ... g012-120r/
Country boy...