Smazat prosím
Moderátor: stan
Smazat prosím
1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Vzhledem k jistým ostařovacím procesům mého vozového parku zvažuji prodej svého Defendera.
Auto měl přede mnou kamarád, který s ním jezdil pravidelně trasy CZ-HR, potom brácha. Auto mělo najeto cca 390 000km a pustil jsem se do repasí mechaniky. Za poslední rok a půl bylo do Defendera investováno kolem 220 000,-Kč
- vyměněn komplet výborný motor z Disco I automatu (původní motor fungoval, ale neměl už moc tlaky)
- rozvody vč. všech gufer, udělaná hlava (Eliott), žhavičky, nové vstřiky a repase vstřikovacího čerpadla v BOSCH servisu
- nové vodní čerpadlo, elektrický předehřev Defa, nový chladič, napínací kladka plochého řemenu, nové podávací čerpadlo nafty
- repas alternátor
- silikonové chladiče od turba, turbo ok - původní
- komplet přetěsnění motoru
- nová spojka - lamela, přítlačák, HD vystavovací "packa", pomocný spojkový válec
- repase přední nápravy - nové koule, ložiska, brzdové kotouče, destičky, stejnoběžné klouby, repase obou brzdičů (pístky), gufero diferenciálu
- repasovaná převodovka - Eliott
- repasovaná přídavná převodovka - Eliott
- 4 x nové kříže kardanů
- nový unašeč + gufero u zadního kardanu
- 4 x tlumiče DeCarbon cca 3 roky staré = v pořádku, polybushe, nové silenbloky na panhardce
- nový posolovač brzd + brzdový válec
- nova vývěva posilovače brzd
- repas zadních brzdičů - pístky, destičky, kotouče ok
- horkovzdušné topení Webasto pod cubby boxem v kastlíku od toomich.cz, nerez tlumič výfuku
- radio, cb, denní svícení, nový tachometr (mílový), hodiny VDO
- přední sedačky retrim kit od Britpartu, jinak vnitřek původní, slušný, kůží obšitý původní volant, střešní okno
- šnorchl + cyklon
- plastový snow cover vstupu vzduchu do topení od toomich.cz
- pevnostní nárazník i-Defender s A-bar + nerez dálková světla
- kryt řízení i-Defender, pevností prahy i-Defender
- heavy duty grill od i-Defender
- zahrádka 2m African Outback
- žebřík hliník od toomich.cz
- úplně nové 4 x zimní Nokian HKPLT 235/85/16 na originál Wolfech + možno k autu dokoupit hezké origo LR "deep dish" elektrony
- po dohodě s CZ dovozcem Millers Oil je čerstvě celé auto za účelem referenčního testování naplněno oleji (příslušných specifikací) s "nízkotřecí nano technologií". Výrazně se zjemnila (hladší, menší traktor) jízda, zlepšila dynamika i cestovní rychlost při "stejném plynu".
http://www.millersoils.cz/378/oleje-s-nanocasticemi/
- rám bez koroze, každý rok stříkaný dutiňákem a zvenku Tectylem od Valvoline
- zadní X-member kdysi vařený, zakonzervovaný, nic se s ním nemusí dělat
- vařený levý roh bulkheadu pod "pantem" okna, jinak bulkhead ok - prolitý dutiňákem
- zadní dveře - z jiného auta, zesílené (kvůli rezervě), nalakované, prolité dutiňákem, nové okno - vyhřívané.
- tažné
A k čemu jsem se zatím nedostal:
- bubliny pod lakem - různě, klasický neduh - něco jsem namátkou sloupl, pod tím je bílý prášek a pod ním zdravý hliník, po retuši štětečkem barva na tom místě drží už i dva roky
- lak atd. je původní, takže mimo bublin i občas nějaký škrábanec, promáčklinka, atd., promáčklina pod snow coverem vstupu topení
- rámy 4 dveří načaté - prolité dutiňákem, zakonzervované
- občas nějaký škábaneček na čelním skle
- lišty na zadní části karoserie (horizontální pod bočními okny a vertikální pod zadními světly) byly trochu orezlé - ošetřené zinkovou barvou. Zadní lišty (pod světly) nové v zinku k autu.
- minulý týden se rozbil jeden pant u PZ dveří, k autu sada nových pozink pantů na celé auto + nerez šrouby
Co je na autě potřeba udělat:
- pokud by chtěl mít člověk ťipťop leštěnku tak zrenovovat rámy dveří, nové skiny dveří, odrbat auto a udělat nový lak
- vyměnit zmiňované lišty za pozink
- auto ale i tak jak je nevypadá špatně.
- nejde couvačka - přes nové čidlo které čidlovalo tak prosakoval olej (což nesnáším), další nové čidlo které neteče nečidluje, už jsem to pak neřešil, hlavně, že je sucho
Shrnutí - auto je komplet mechanicky udělané, neviděl jsem třístovku Defendera, na které by bylo uděláno tolik věcí co se mechaniky týká (nepočítám -li renovaci "od šroubku"). Ideální pro nadšence, které si ho chce nechat dlouho a časem by si doladil do dokonalosti ten exteriér.
Auto nejezdilo v terénu, bylo v mém případě zahrnuté až psychopaticky přehnanou péčí. Na autě jsou použité ND VŽDY jen té vyšší kvality, žádné laciné náhražky. Pravidelné a pečlivé výměny olejů.
Níže několik fotek z novoroční vyjížďky. Víc fotek sem dávat nebudu, nebudu se tady ani pouštět do nějakých větších debat, vážní zájemci prosím o zavolání nebo sz, email, stejně bych chtěl, aby si zájemce auto důkladně prolezl. Auto zná kryten i Eliott, je tedy možné se případně ptát nezávisle i jich, snad by jim to nevadilo. Prodej do dobrých rukou. Cena na základě osobní prohlídky a debaty. V každém případě by cena reflektovala obvyklé ceny 300Tdi Defenderů 110 + míru investic do auta s tím, že počítám, že se všechno samozřejmě nevrátí.
Snad jsem na nic nezapomněl...
Vzhledem k jistým ostařovacím procesům mého vozového parku zvažuji prodej svého Defendera.
Auto měl přede mnou kamarád, který s ním jezdil pravidelně trasy CZ-HR, potom brácha. Auto mělo najeto cca 390 000km a pustil jsem se do repasí mechaniky. Za poslední rok a půl bylo do Defendera investováno kolem 220 000,-Kč
- vyměněn komplet výborný motor z Disco I automatu (původní motor fungoval, ale neměl už moc tlaky)
- rozvody vč. všech gufer, udělaná hlava (Eliott), žhavičky, nové vstřiky a repase vstřikovacího čerpadla v BOSCH servisu
- nové vodní čerpadlo, elektrický předehřev Defa, nový chladič, napínací kladka plochého řemenu, nové podávací čerpadlo nafty
- repas alternátor
- silikonové chladiče od turba, turbo ok - původní
- komplet přetěsnění motoru
- nová spojka - lamela, přítlačák, HD vystavovací "packa", pomocný spojkový válec
- repase přední nápravy - nové koule, ložiska, brzdové kotouče, destičky, stejnoběžné klouby, repase obou brzdičů (pístky), gufero diferenciálu
- repasovaná převodovka - Eliott
- repasovaná přídavná převodovka - Eliott
- 4 x nové kříže kardanů
- nový unašeč + gufero u zadního kardanu
- 4 x tlumiče DeCarbon cca 3 roky staré = v pořádku, polybushe, nové silenbloky na panhardce
- nový posolovač brzd + brzdový válec
- nova vývěva posilovače brzd
- repas zadních brzdičů - pístky, destičky, kotouče ok
- horkovzdušné topení Webasto pod cubby boxem v kastlíku od toomich.cz, nerez tlumič výfuku
- radio, cb, denní svícení, nový tachometr (mílový), hodiny VDO
- přední sedačky retrim kit od Britpartu, jinak vnitřek původní, slušný, kůží obšitý původní volant, střešní okno
- šnorchl + cyklon
- plastový snow cover vstupu vzduchu do topení od toomich.cz
- pevnostní nárazník i-Defender s A-bar + nerez dálková světla
- kryt řízení i-Defender, pevností prahy i-Defender
- heavy duty grill od i-Defender
- zahrádka 2m African Outback
- žebřík hliník od toomich.cz
- úplně nové 4 x zimní Nokian HKPLT 235/85/16 na originál Wolfech + možno k autu dokoupit hezké origo LR "deep dish" elektrony
- po dohodě s CZ dovozcem Millers Oil je čerstvě celé auto za účelem referenčního testování naplněno oleji (příslušných specifikací) s "nízkotřecí nano technologií". Výrazně se zjemnila (hladší, menší traktor) jízda, zlepšila dynamika i cestovní rychlost při "stejném plynu".
http://www.millersoils.cz/378/oleje-s-nanocasticemi/
- rám bez koroze, každý rok stříkaný dutiňákem a zvenku Tectylem od Valvoline
- zadní X-member kdysi vařený, zakonzervovaný, nic se s ním nemusí dělat
- vařený levý roh bulkheadu pod "pantem" okna, jinak bulkhead ok - prolitý dutiňákem
- zadní dveře - z jiného auta, zesílené (kvůli rezervě), nalakované, prolité dutiňákem, nové okno - vyhřívané.
- tažné
A k čemu jsem se zatím nedostal:
- bubliny pod lakem - různě, klasický neduh - něco jsem namátkou sloupl, pod tím je bílý prášek a pod ním zdravý hliník, po retuši štětečkem barva na tom místě drží už i dva roky
- lak atd. je původní, takže mimo bublin i občas nějaký škrábanec, promáčklinka, atd., promáčklina pod snow coverem vstupu topení
- rámy 4 dveří načaté - prolité dutiňákem, zakonzervované
- občas nějaký škábaneček na čelním skle
- lišty na zadní části karoserie (horizontální pod bočními okny a vertikální pod zadními světly) byly trochu orezlé - ošetřené zinkovou barvou. Zadní lišty (pod světly) nové v zinku k autu.
- minulý týden se rozbil jeden pant u PZ dveří, k autu sada nových pozink pantů na celé auto + nerez šrouby
Co je na autě potřeba udělat:
- pokud by chtěl mít člověk ťipťop leštěnku tak zrenovovat rámy dveří, nové skiny dveří, odrbat auto a udělat nový lak
- vyměnit zmiňované lišty za pozink
- auto ale i tak jak je nevypadá špatně.
- nejde couvačka - přes nové čidlo které čidlovalo tak prosakoval olej (což nesnáším), další nové čidlo které neteče nečidluje, už jsem to pak neřešil, hlavně, že je sucho
Shrnutí - auto je komplet mechanicky udělané, neviděl jsem třístovku Defendera, na které by bylo uděláno tolik věcí co se mechaniky týká (nepočítám -li renovaci "od šroubku"). Ideální pro nadšence, které si ho chce nechat dlouho a časem by si doladil do dokonalosti ten exteriér.
Auto nejezdilo v terénu, bylo v mém případě zahrnuté až psychopaticky přehnanou péčí. Na autě jsou použité ND VŽDY jen té vyšší kvality, žádné laciné náhražky. Pravidelné a pečlivé výměny olejů.
Níže několik fotek z novoroční vyjížďky. Víc fotek sem dávat nebudu, nebudu se tady ani pouštět do nějakých větších debat, vážní zájemci prosím o zavolání nebo sz, email, stejně bych chtěl, aby si zájemce auto důkladně prolezl. Auto zná kryten i Eliott, je tedy možné se případně ptát nezávisle i jich, snad by jim to nevadilo. Prodej do dobrých rukou. Cena na základě osobní prohlídky a debaty. V každém případě by cena reflektovala obvyklé ceny 300Tdi Defenderů 110 + míru investic do auta s tím, že počítám, že se všechno samozřejmě nevrátí.
Snad jsem na nic nezapomněl...
Naposledy upravil(a) Rover dne 26 úno 2014 21:26, celkem upraveno 2 x.
Country boy...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Že si pořizuješ starší lanďáky ti schvaluju, ale tohle proboha neprodávej
Dyť seš sám proti sobě.

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Neboj, on to neprodáHanys_a_Kaca píše:Že si pořizuješ starší lanďáky ti schvaluju, ale tohle proboha neprodávejDyť seš sám proti sobě.

Technologie pro zahradní jezírka
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Psychické pochody pacienta s pokročilovou Landroverózou jsou nevyzpytatelné... A varianta ta, že zjistím že Defíka vlastně prodat nechci je samozřejmě taky možná... 

Country boy...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
OK, my se ti tady o to na chvili postarame: je to ten dvakrat otočenej přes boudu, jak mu pak zahořel motor a když jsi sundaval hlavu tak si utrhnul několik těch šoubů a jaks je tam pak nedal, tak je od te doby zkroucený a tlakuje to, jak si říkal, že kvuli tomu strženýmu čerpadlu se to přidřelo na klice, ale jaks to místo opravy nechal točit hodinu starterem bez nafty a ono se to zase oběhalo, to byl majstrštych, to nikdo nepozná, teda nesmí se to startovat studeny, ale během zkušební jízdy se na to nepříde a až bude volat nový majitel, že to znova zadřel po sto kilometrech, tak mu ani nezvedej telefon, dneska si lidi navymejšlej... A to s tou boudu, to je zamaskovaný ideálně, já ti to řikal, co neve kit, to vemou nálepky a a ten hroznej spodek jaks schoval pod ten hlinikovej plech, to musi projit. 

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
srandičky, srandičky, to vám jde... 

Country boy...
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Co na to říct?
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- Frenk
- Příspěvky: 238
- Registrován: 09 čer 2011 06:58
- tel.: 733221300
- auto: LR D1, RAV4 2,2 D4D
- Bydliště: Medlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
fidzi píše:Co na to říct?
jj tenhle song mám už dlouho a zdá se mi že když ho poslouchám v LR tak lépe jede



Jiří Veselý
http://www.battlegroup.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sogbrno.webnode.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 733221300
http://www.battlegroup.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sogbrno.webnode.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 733221300
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
jsem zvědav, co ti přistane ve stáji výměnou za Defíka !!!
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Ve středu to startuje z Anglie...
Bohužel si budu asi muset nechat jen buď Defika nebo to co přijede... proto i tento inzerát...

Country boy...
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
stage one -----,?
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25 led 2014 19:41
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Dobrý den, s manželkou plánujeme cestu na Island, .. auto nás zaujalo
. Můžu poprosit o cenu do SZ. díky Pepa

- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Naznač ! celou noc jsem nespalRover píše:Ve středu to startuje z Anglie...Bohužel si budu asi muset nechat jen buď Defika nebo to co přijede... proto i tento inzerát...

tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Ty jsi zase brepta co?Zanzibar píše:Naznač ! celou noc jsem nespalRover píše:Ve středu to startuje z Anglie...Bohužel si budu asi muset nechat jen buď Defika nebo to co přijede... proto i tento inzerát...

Stage One je docela dobrý směr, ale nakonec je to ze skoro podobné doby, ale už praDefender... 110 High Capacity PickUp, 1983, první rok kdy se předchůdce Defendera začal vyrábět..., šoupací okna, kliky jako u dědka, atd. v krásném stavu... uvidíme až dorazí... jak jsem ale psal, zřejmě zůstane buď Defender nebo tahle 110... i když se samozřejmě zákulisně snažím řešit to, že by zůstaly oba... no...

Country boy...
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Vypadá moc dobře. To bude těžké rozhodování ...
Technologie pro zahradní jezírka
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
dvě naprosto rozdílná auta, těžké rozhodování, které naštěstí nemusím řešit.....nemám ani jedno z nich, ale užívat bych si uměl obou. hodně štěstí v sofiině volbě.
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Neřikal jsem, že se maj vlákno označovat: "Hanysi neotvírej, obsahuje hezkého pickupa."
Zanzibar může v klidu spát, a teď se budu zas vrtět já.
Zanzibar může v klidu spát, a teď se budu zas vrtět já.
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Je to moc zajimavy auto, i kdyz me osobne na bezny pouzivani RHD nesedi. Pokud to ale budes mit Ivane na rekreacni projizdky, tak proc ne. To je potom jina. A veteranska pojistka je par kacek.
Takze vlastne gratulace!

Takze vlastne gratulace!
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
Díky Cyrile. Já zase pravostranné řízení miluju... je mně to mnohem přirozenější a hlavně má napravo řidič u Defendera o dost víc místa dole... takže z toho nemám v normálním provozu strach, naopak si to užívám 

Country boy...
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky
KRÁSA !
Na hnůj, na dřevo, na kameny, na cokoli .... perfektní !
Nech si oba !
Jen fakt netuším, kam to budeš za chvíli dávat ?!
Na hnůj, na dřevo, na kameny, na cokoli .... perfektní !
Nech si oba !

tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)