Mám D3 TDV6 2007 SE, kupoval jsem novou, nyní po 7 letech mám 190 tis km (kombinace provozu silnic a polních cest), servis LR.
Začalo to tím, že se mi postupně v období cca 5-6 měsíců začalo postupně naklánět auto, pomalu ale jistě, po nastartování ale pozor - nenarovnalo se. Poruchy měchů se většinou projeví když se nakloní ale po startu většinou kompresor dofouká atd...Takže se šlo cestou čidel - diagnostika ale tvrdila že OK - no problém!
![Ztrápený :S](./images/smilies/Skypesmilies/smile_worried.gif)
Takže jistota je kulomet a tak tedy komplet výměna
![Jsem blbej :Ja blb:](./images/smilies/wallbash.gif)
![Čekej :wait](./images/smilies/Skypesmilies/smile_wait.gif)
![Čekej :wait](./images/smilies/Skypesmilies/smile_wait.gif)
![Rock :rock](./images/smilies/Skypesmilies/smile_rock.gif)
Zlepšení se ale nekonalo, nový měchy byly akorát tvrdší a hezčí - nic víc?
![Jsem blbej :Ja blb:](./images/smilies/wallbash.gif)
Změnil jsem servis.
![hmm :hmm:](./images/smilies/hm.gif)
Všechny kontroly diagnostiky znova. Výsledek? Nyní po cca půlroce jsem jakžtakž došel k výsledku a možná i k závadě: Jednalo se o kabelové vedení od čidel k jednotce, postupně totiž vnitřní vlákna rezivějí a vytváří tak větší odpor vedení, které de facto funguje ale udává nelogické hodnoty, což diagnostika není schopna odhalit! Odhalí se to pouze měřením, udělali zatím jen předek ale konečně poznávám vzduchový podvozek, ale ten zadek mne ještě čeká, abych byl tam kde cca před rokem....prostě to dělá co? No koroduje
![Jsem blbej :Ja blb:](./images/smilies/wallbash.gif)
Takže pokud se někdo budete trápit jako já s tím, jestli vzduchy pracujou jak maj, rád přidám své zkušenosti
![Úsměv :)](./images/smilies/Skypesmilies/smile_happy.gif)
No mezitím jsem si střihnul i výměnu crosslinku (je to v podstatě věcička, která rozděluje jednotlivé tlaky k měchům).
V jeden moment jsem se orosil, když mi někdo řekl, že je to tutově jednotka ...samo že nebyla...
Jinak za celou dobu mi žádný systém nic nesignalizoval, výšky zvedali a klesali, pouze někdy ABS začlo protestovat když v zatáčce prudce najeté začlo ESP tvrdit že jsi moc nakloněn...to jsem předtím málokdy dal...
Za celkem 12 let s LR tohle byla 2 větší anabáze, první mne potkala s TD5, když mi rupla hlava válců a mizela mi voda - taky dobrý vtip
![Pohodicka :Pohoda:](./images/smilies/kol-11.gif)
Jinak se omlouvám, pokud tady někdo založil vlákno na toto téma a já ho nenašel...
![Stydím se :blush](./images/smilies/Skypesmilies/smile_blush.gif)
A zdravte se čauky...
![Ano :yes](./images/smilies/Skypesmilies/smile_yes.gif)