RR LR 322

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Oskar39223
Příspěvky: 32
Registrován: 07 zář 2014 17:43
tel.: 0907204865
auto: RR 3,6 TdV8
Bydliště: Košice

RR LR 322

#1 Příspěvek od Oskar39223 » 23 lis 2014 20:51

.
Naposledy upravil(a) Oskar39223 dne 27 bře 2025 05:36, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
strycek2
Příspěvky: 43
Registrován: 10 lis 2014 20:59
auto: L322 2012 4,4 TDV8
Bydliště: Senica, Slovakia

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#2 Příspěvek od strycek2 » 10 pro 2014 11:04

Ahoj, už sme tu asi dvaja milovníci s podobným problémom...bohužiaľ ani ja som sa tu nedozvedel odpovede na všetky svoje otázky, členovia fóra sú trošku skúpy na odpovede tohto druhu...
ja by som asi začal tým, že by som si vybral motor do ktorého chcem ísť, pretože s motoromi sa viažu prevodovky atd.
ročníky 2003-2005 mali myslím v nafte radový TD6 od BMW s prevodovkou GM, vo všeobecnosti motor chvália aj keď je poslabší, prevodovku zatracujú, zdá sa mi, že jej životnosť bola do 150 tis. km...ako to bolo s benzínami neviem, zaujímam sa len o naftu :blush
inak som tu niekde čítal, že treba dať pozor na predný kardan a mechy...viac ma asi nenapadá nakoľko aj ja mám po príchode na fórum viac otázok ako odpovedí
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#3 Příspěvek od Kokesek » 10 pro 2014 11:22

strycek2 píše:Ahoj, už sme tu asi dvaja milovníci s podobným problémom...bohužiaľ ani ja som sa tu nedozvedel odpovede na všetky svoje otázky, členovia fóra sú trošku skúpy na odpovede tohto druhu...
ja by som asi začal tým, že by som si vybral motor do ktorého chcem ísť, pretože s motoromi sa viažu prevodovky atd.
ročníky 2003-2005 mali myslím v nafte radový TD6 od BMW s prevodovkou GM, vo všeobecnosti motor chvália aj keď je poslabší, prevodovku zatracujú, zdá sa mi, že jej životnosť bola do 150 tis. km...ako to bolo s benzínami neviem, zaujímam sa len o naftu :blush
inak som tu niekde čítal, že treba dať pozor na predný kardan a mechy...viac ma asi nenapadá nakoľko aj ja mám po príchode na fórum viac otázok ako odpovedí

ja uz nemam silu to psat znovu. kdyz to projdete cele tak najdete na sve otazky i odpovedi...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
strycek2
Příspěvky: 43
Registrován: 10 lis 2014 20:59
auto: L322 2012 4,4 TDV8
Bydliště: Senica, Slovakia

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#4 Příspěvek od strycek2 » 10 pro 2014 12:07

kokesku, ja som najprv 2 večery lozil po fóre a až potom sa pýtal, len ono napr. k tomu TDV8 je to veľmi stroho písané, väčšina príspevkov o L322 je s TD6
ja ťa chápem, že opakovať sa nikoho nebaví, len zase pochop trochu aj nováčika, príde sem, je jak Alenka v ríši divov...bolo by možno lepšie odkázať niekoho na konkrétne vlákno jak ho ignorovať, aj keď vkladať do vlákien linky na iné vlákna je asi zakázané...
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2568
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#5 Příspěvek od pojir » 10 pro 2014 12:46

strycek2 píše:aj keď vkladať do vlákien linky na iné vlákna je asi zakázané
Proc by proboha bylo? Ba naopak, odkaz smerujici nekam jinam na tomhle foru se pekne zkrati a zprehledni. A kdyz to teda neni zakazany, tak pridam odkaz na pravidla, kde o tom vubec nic neni: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... f=1&t=6405
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#6 Příspěvek od Kokesek » 10 pro 2014 12:50

pojir píše:
strycek2 píše:aj keď vkladať do vlákien linky na iné vlákna je asi zakázané
Proc by proboha bylo? Ba naopak, odkaz smerujici nekam jinam na tomhle foru se pekne zkrati a zprehledni. A kdyz to teda neni zakazany, tak pridam odkaz na pravidla, kde o tom vubec nic neni: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... f=1&t=6405
:yes
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2570
Registrován: 25 bře 2013 09:51
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#7 Příspěvek od xxx » 10 pro 2014 15:03

strycek2 píše:Ahoj, už sme tu asi dvaja milovníci s podobným problémom...bohužiaľ ani ja som sa tu nedozvedel odpovede na všetky svoje otázky, členovia fóra sú trošku skúpy na odpovede tohto druhu...
ja by som asi začal tým, že by som si vybral motor do ktorého chcem ísť, pretože s motoromi sa viažu prevodovky atd.
ročníky 2003-2005 mali myslím v nafte radový TD6 od BMW s prevodovkou GM, vo všeobecnosti motor chvália aj keď je poslabší, prevodovku zatracujú, zdá sa mi, že jej životnosť bola do 150 tis. km...ako to bolo s benzínami neviem, zaujímam sa len o naftu :blush
inak som tu niekde čítal, že treba dať pozor na predný kardan a mechy...viac ma asi nenapadá nakoľko aj ja mám po príchode na fórum viac otázok ako odpovedí
chlapi, o čem se tady nepíše, to se nekazí! to co by jste rádi věděli u tak starých aut (2003-05) je už šarlatánství. Nekupujete nové auto. Co není vyměněné za nové, tak se bude muset měnit. Je to individuální vzhledem ke stavu auta a k tomu, jak se o něj staral předchozí majitel. TDV6 do 2005 včetně jsou fajn, následné PSA motory mají své mouchy, které pokud jsou odstraněné, tak fungují. Rad a informací je tady spousta. A v ČR je i hodně šikovných neautorizovanýuch servisů a dost spolehlivých dodavatelů ND (origo i náhrad) za přijatelné ceny. Jak to je v SK nevím. A jestli si při koupi nevěříte, tak si vezměte sebou někoho zkušeného :)

Uživatelský avatar
strycek2
Příspěvky: 43
Registrován: 10 lis 2014 20:59
auto: L322 2012 4,4 TDV8
Bydliště: Senica, Slovakia

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#8 Příspěvek od strycek2 » 10 pro 2014 15:04

tak potom stačí niekomu nasypať do komentáru 4 linky a netreba riešiť, že to tu bolo už 5 krát a niekomu sa to nechce písať po šieste :mrk

xxx: si to vystihol :D keď sme pri tom, mohol by si mi povedať resp. odkázať ma niekde, kde sa dozviem čo konkrétne je problémové u tej zlátaniny PSA a FORDu pod označením TDV8? Pretože moja cieľová kategória je pravdepodobne rok 2010, keby bolo veľmi priaznivo tak 2011, dík
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2570
Registrován: 25 bře 2013 09:51
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#9 Příspěvek od xxx » 10 pro 2014 15:21

u TDV6 PSA je problém hlavně olejové čerpadlo a rozvody

u TDV8 asi nic, když se nepíše :mrk

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#10 Příspěvek od Kokesek » 10 pro 2014 18:07

xxx píše:u TDV6 PSA je problém hlavně olejové čerpadlo a rozvody

u TDV8 asi nic, když se nepíše :mrk
TDV8 turba, saly na ojnicich, egry, vstrikovaci cerpadlo (byla i svolavacka)
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
strycek2
Příspěvky: 43
Registrován: 10 lis 2014 20:59
auto: L322 2012 4,4 TDV8
Bydliště: Senica, Slovakia

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#11 Příspěvek od strycek2 » 10 pro 2014 18:59

kokesku, a stávajú sa aj extrémy kedy prišlo k samospaľovaniu oleja?
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#12 Příspěvek od Kokesek » 10 pro 2014 19:55

strycek2 píše:kokesku, a stávajú sa aj extrémy kedy prišlo k samospaľovaniu oleja?
zatim u sporta ani disko ne. Ale co neni muze byt.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
strycek2
Příspěvky: 43
Registrován: 10 lis 2014 20:59
auto: L322 2012 4,4 TDV8
Bydliště: Senica, Slovakia

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#13 Příspěvek od strycek2 » 10 pro 2014 22:43

tak aspoň jedna pozitívna správa...jeden taký prípad už mám za sebou totižto a nie je mojím snom meniť pol motora v L322...a ako je to s tým čerpadlom? aká je približná cena repasu resp. nového?
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2570
Registrován: 25 bře 2013 09:51
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#14 Příspěvek od xxx » 11 pro 2014 08:24


Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#15 Příspěvek od eliott » 11 pro 2014 08:43

xxx píše:u TDV6 PSA je problém hlavně olejové čerpadlo a rozvody

u TDV8 asi nic, když se nepíše :mrk
U TDV6 2.7 není ani tak problém s čerpadlem, jako s uložením klikovky, zadírá se, nejčastěji na 2. mostu. Odlomení nálitku pro vodící kladku z tělesa čerpadla je sice také problém, ale rozhodně ne tak častý.

Společným znakem častých poruch všech CR motorů je závada na vstřikovačích z důvodu špatné nafty.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#16 Příspěvek od dava » 11 pro 2014 15:57

Kokesek píše:
strycek2 píše:kokesku, a stávajú sa aj extrémy kedy prišlo k samospaľovaniu oleja?
zatim u sporta ani disko ne. Ale co neni muze byt.
Když se rozpadne turbo za blbejch okolností, hrozí to u každýho motoru, proti tomu není obrana, krom včasný opravy dojetýho turba.
A tak je to se vším. Vysokotlaký čerpadlo, převodovky... Jak koupíš ojetinu a nevíš co se s tím dělo, tak jen čekáš. Po roce provozu už víš.
Proto si myslím, že je vhodný dovézt auto ze Švýcarska, kde jsou opravdu ujetí na origo díly a dodržování preventivních výměn, vím to, dělal jsem tam chvilku auta. Je šance, že překvápek bude minimum.
Ještě, převodovka v TD6 je podle mě ZF, ne?
V mým okolí je jedna TD6 model 2003, pokud všechny fungují podobně, tak je to asi fakt povedenej model. Používaj ji na tahání konibusu plus normální ježdění a funguje na jedničku, už dlouho, znám ji 7 let a drží. Jednou za rok to zaveze k Mejznarovi na den , udělá se údržba a šmytec. Nežere a docela jede, měl jsem to i párkrát půjčený, dobrý je to.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#17 Příspěvek od Kokesek » 11 pro 2014 17:45

rok 2003 s motorem TD6 je prevodovka GM 5l40E....
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#18 Příspěvek od eliott » 11 pro 2014 17:50

Kokesek píše:rok 2003 s motorem TD6 je prevodovka GM 5l40E....
a ta nestojí za nic...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#19 Příspěvek od dava » 11 pro 2014 20:09

:shock: fakt GM? Tak to ještě teda bych řekl, že se jim docela povedla co se jízdních schopností týče, protože jinak co jsem jel s GM v jiných autech, tak to byla dost hrůza...

:Ja blb: kterej myslitel použil GM, když k BMW ta ZF jaksi logicky... :?: :mrgreen:
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR LR 322 Prosím o pomoc

#20 Příspěvek od eliott » 12 pro 2014 10:31

BMW mělo také GM....
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět