Cvakající kolová ložiska RTC3429
Moderátor: Acon
- Hubert
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Kontaktovat uživatele:
Cvakající kolová ložiska RTC3429
Ahoj mám jeden problém u Disco I 300 Tdi na 235/85 R16 podložky pod kola 3 cm. Cvakají mě ložiska v kolech. Zvuk je jako hlasité tikání. Tuším že je to jak když kuželíky naráží do klece. Zvuk přestane když dané kolo odlehčím třeba průjezdu zatáčkou. Zkoušel jsem je přitáhnout ale po čase je to tu zase. Výměna ložiska za Timken také nepomůže. Dotažení je podle manuálu na 6 Nm a pak druhou matku na 60 Nm. Napadlo mě dát mezi ložiska rozpěrný kroužek jako má Def, ale někteří říkají že tento systém mění za systém dvou matek, protože ten je lepší. Někdo nějaké nápady? Zda ještě více přitáhnout, když má auto podložky?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hanys_a_Kaca
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
Re: Cvakající kolová ložiska RTC3429
Dotáhni to na krev, provozní vůli si to najde (udělá) samo. nebo poslouchej Tikání hodinek. A vůbec, jaktože slyšíš takový jemný zvuky, já bych sotva slyšel, kdybych kolo ztratil.
Ha, ted koukam ze to mate jinak nez je to na defu, tak pardon, jsem psal odpoved rychleji, nez jsem to cetl, jestli tam neni rozpera tak uplne na krev asi nebude nejlepsi, ikdyz mozna.. Stejne bych je utahl vic, nez se pise. To je jak se psem, dáš ložisku volnost a ono zdivočí a nakonec se uthne ze řetězu uplně.
Ha, ted koukam ze to mate jinak nez je to na defu, tak pardon, jsem psal odpoved rychleji, nez jsem to cetl, jestli tam neni rozpera tak uplne na krev asi nebude nejlepsi, ikdyz mozna.. Stejne bych je utahl vic, nez se pise. To je jak se psem, dáš ložisku volnost a ono zdivočí a nakonec se uthne ze řetězu uplně.
-