35ky na D1
Moderátor: Miky_CZ
35ky na D1
Čaute roveráci.
Už istú dobu plánujem svoje Disco obuť do 35iek, no som si vedomí že bez prerábky pohonu to nepôjde. Plánujem v diferákoch prehodiť pomer z pôvodných 3,54 na 4,75:1. Takto teoreticky by som získal naspäť stratenú silu čo zaberú väčšie kolesá. To že to chce spevniť diferák poloosy a upraviť blatníky, atď je my jasné (pôjde tam aj diferák z Ashcroft), chcel by som vedieť len názor tých čo to obuly na podobné kolesá že aké majú s tým skúsenosti.
Tá 300tdi sice je slušný motor, ale robím si starosti či samotná prerábka diferákoch kompenzuje za veľké kolesa.
Už istú dobu plánujem svoje Disco obuť do 35iek, no som si vedomí že bez prerábky pohonu to nepôjde. Plánujem v diferákoch prehodiť pomer z pôvodných 3,54 na 4,75:1. Takto teoreticky by som získal naspäť stratenú silu čo zaberú väčšie kolesá. To že to chce spevniť diferák poloosy a upraviť blatníky, atď je my jasné (pôjde tam aj diferák z Ashcroft), chcel by som vedieť len názor tých čo to obuly na podobné kolesá že aké majú s tým skúsenosti.
Tá 300tdi sice je slušný motor, ale robím si starosti či samotná prerábka diferákoch kompenzuje za veľké kolesa.
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: 11 črc 2013 20:15
- tel.: 603761806
- auto: diskoška 1
Re: 35ky na D1
Já měl na 200 T3 v rozměru 285/75 16 můžu říct že v terenu na redukci vpohodě.. jen na cestě jsem 5 rychlost moc často nezařadil. Podle mě je to na disco zbytečné ale když to chceš mít podle svojich představ ak proč ne jo a diferýky a vše ostatní jsem měl origo.
Re: 35ky na D1
Hele ty jo tohle bych asi nedelal ja na defovi mam 255/85r16 a jako rict ze v terenu bez redukce nee. A presne jako sixfeet.under na 5ku moc casto jsem nejel 33" max jinak budes smutnej
Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk
300TDI---The Legend begins
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: 35ky na D1
Zmenit prevody a pridrbat na cerpadle vycistit cooler a pojde to....
Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku
Re: 35ky na D1
[quote="hok300"]Hele ty jo tohle bych asi nedelal ja na defovi mam 255/85r16 a jako rict ze v terenu bez redukce nee. A presne jako sixfeet.under na 5ku moc casto jsem nejel 33" max jinak budes smutnej
Prevody si nejako prehadzoval v diferáku alebo v redukčnej prevodovke?
Prevody si nejako prehadzoval v diferáku alebo v redukčnej prevodovke?
Re: 35ky na D1
Hele tak mezinaprava u defa je trosku jina. pokud se nepletu 1:32? U diskoteky je 1:24? Presne nevim. Hele a to i mam pridano na cerpadle. Myslim si ze na 33" das vetsi sou nez patrol na 35"
Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk
300TDI---The Legend begins
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: 11 črc 2013 20:15
- tel.: 603761806
- auto: diskoška 1
Re: 35ky na D1
myslim ze ideal jsou rozmer 255 a pokud chces at to vypada sirsi tak 265tky ty mam na discu a je to naprosta pohoda. A krok s patrolama drzim, mozna kvuli celkove hmotnosti jsem o krok dal nadruhou stranu pokud chces vylozene 35" tak proc ne..kazdy si delame auto podle svoji predstavy
Re: 35ky na D1
vsetko ide. Otazka je nakolko chces, aby to bolo dobre, nakolko si zrucny - od toho zavisi kolko to bude stat penazi. 35 uz budu za vyrazne viac ako 33. Ale ked to spravis dobre, tak sa to oplati
Ked sme pri detailoch, nedaval by som prevod 4.7, ale ashcroftove pevnostne 4.1 a diff pegging.
Ked sme pri detailoch, nedaval by som prevod 4.7, ale ashcroftove pevnostne 4.1 a diff pegging.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: 35ky na D1
Teslo diff pedig to je to zosilnenie od ashcroftu?
Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: 35ky na D1
jo, dotlaca to tanier
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: 35ky na D1
ja som dal ashcroft prevody 4,1 a pri štandartnej disco rozvodovke 1,2 a 33-kách to ide približne tak, ako sériová disco..
Myslím si, že pri 35-kách by to na ceste už bolo dosť lenivé
Myslím si, že pri 35-kách by to na ceste už bolo dosť lenivé
-
- Příspěvky: 15103
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: 35ky na D1
Ashcroft má na webu pěknou kalkulačku na převody. Sice by to šlo i ručně, ale oni tam mají předvyplněné převodové poměry převodovek.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: RE: Re: 35ky na D1
Risko a na 35 aky prevod do difov?RišoKE píše:ja som dal ashcroft prevody 4,1 a pri štandartnej disco rozvodovke 1,2 a 33-kách to ide približne tak, ako sériová disco..
Myslím si, že pri 35-kách by to na ceste už bolo dosť lenivé
Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku
Re: 35ky na D1
Keď som sa rozhodol pre 35-ky neišlo o výraz, ale len o jazdné vlastnosti v teréne. Úprimne povedané to že ako to vyzerá je pre mňa neni dôležité.
V podsate nemám nič proti 33-kám, len sa mi zdalo že to čo 35-ky dajú na výške je tiež užitočné. Momentálne tam mám 2palcový zdvych na podvozku a 245/75-ky.
Teraz vážne zvažujem že zostanem pri tých 33-kách, prípadne niečo mädzi 33-33,5 palcov. Na jazdu do blata aký rozmer by ste odporúčali, myslím tým aj šírku, ako aj veľkosť disku.
V podsate nemám nič proti 33-kám, len sa mi zdalo že to čo 35-ky dajú na výške je tiež užitočné. Momentálne tam mám 2palcový zdvych na podvozku a 245/75-ky.
Teraz vážne zvažujem že zostanem pri tých 33-kách, prípadne niečo mädzi 33-33,5 palcov. Na jazdu do blata aký rozmer by ste odporúčali, myslím tým aj šírku, ako aj veľkosť disku.
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: 35ky na D1
255/85R16 su 33,3
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: 35ky na D1
35*10.5
35*10.5 disk 15", alebo 16"Frili píše: Na jazdu do blata aký rozmer by ste odporúčali, myslím tým aj šírku, ako aj veľkosť disku.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: 35ky na D1
cisto teoreticky - nebol by vacsi vyber pneumatik na 17tkach?
jasne ze by som to komplikoval diskami z D2 a rozsirovacimi podlozkami so zmenou roztece...
mne len pride uz 33ka na 16kach ako balon tak si neviem predstavit jazdit s 35kou na 15tkach
takze otazka na zasieranie vlakna je ci nieje lepsia 35ka na 17stkach?
jasne ze by som to komplikoval diskami z D2 a rozsirovacimi podlozkami so zmenou roztece...
mne len pride uz 33ka na 16kach ako balon tak si neviem predstavit jazdit s 35kou na 15tkach
takze otazka na zasieranie vlakna je ci nieje lepsia 35ka na 17stkach?
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
-
- Příspěvky: 15103
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: 35ky na D1
Já bych řekl, že ve stejném celkovém rozměru bude 17ka o kus dražší guma. Pokud vůbec bude reálně k sehnání. On se nám ten výběr poslední dobou docela omezuje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: 35ky na D1
poziadavka bola do blata, tak som reagoval na terennu pneu, kde je prave vyska bocnice vyhodou
ale ked uz sme aj pri cestnom jazdeni, tak na RRC jazdim ako cestnu sadu 35*12.5R15 BFG AT na 8" disku. Je to relativne OK. Na to, aby sa pneu chovala spravne je potrebne mat zladeny aj disk aj pneu. Nieje dobre davat siroku pneu na uzky disk a ani opacne, inak nieje mozne pneu nafukat na spravny tlak a robi to psie kusy.
ale ked uz sme aj pri cestnom jazdeni, tak na RRC jazdim ako cestnu sadu 35*12.5R15 BFG AT na 8" disku. Je to relativne OK. Na to, aby sa pneu chovala spravne je potrebne mat zladeny aj disk aj pneu. Nieje dobre davat siroku pneu na uzky disk a ani opacne, inak nieje mozne pneu nafukat na spravny tlak a robi to psie kusy.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: 35ky na D1
Teslo musime niekedy prehodit jedno koleso na moje ze ako ta 35 tam smakuje...;@) vopred pytam pivko...
Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku