Asi se ptáte co.
Jak již předmět napovídá jedná se o dálkový ovladač. Přestane fungovat a co teď! To je každá rada drahá

Pokud ovladač funguje až na více zmáčknutí stačí vyměnit baterku. Většina ovladačů má placatou baterku CR2032 kterou seženete ve většině elektro prodejen, nebo v prodejnách s výpočetní technikou.
Pokud ovladač přestal fungovat ze dne na den, většinou to baterkou nebude

Takže máme nefunkční ovladač. Je deno jestli jsme ho utopili, rozšlápli, či v záchvatu zuřivosti zahodili do lánu kukuřice, prostě je auto zamknuté a zaalarmované

První důležitou věcí je mít klíč od zámku dveří. Tím máte z 50% vyhráno. Další důležitá věc je znát čtyřmístný EKA kód (Emergency Key Acces Code) a znát postup zadávání který najdete v manuálu dodaný k vozidlu. Doporučuji ho nastudovat, protože každý model má trochu jiný postup zadávání.
EKA kód je identický pro každý vůz. Pokud máte dokumentaci k vozidlu najdete tam štítek kde je čtyřmístné číslo např. 3753.
Uvedu pouze jeden postup. Klíčem provedeme zamknutí vozu a necháme klíč v prostření - neutrální pozici. Po cca 2-3sec začneme zadávat první číslo. Klíčem otáčím směrem doprava (někde nahoru) jako když zamykám nebo odemykám. Když dojedu klíčem na doraz vracím se zpět do výchozí - neutrální pozice kde čekám 2-3sec. Úkon je potřeba zadat pomalu a plynule cca 2sec. Poté pokračuji ještě 2x abych měl zadáné číslo 3. Potom točím na druhou stranu než jsem zadával první číslo, celkem 7x. Potom 5x na druhou stranu (doprava) a poslední 3x zase naproti.
Jinak se to dá napsat i rovnicí L=doleva, P=doprava, N=na střed.
Zamknout. Klíč na N. LLL - N - PPPPPPP - N - LLLLL - N - PPP - N. Celý proces trvá až 2minuty takže buďte trpělivý. Pokud se jen jednou spletete začínáte zase znova.

Když jste se zdárně propracovali až na konec, auto by se mělo odemknout a odpojit imobilizér a vy můžete nastartovat a odjet.
Takže hodně zdaru a být vámi raději bych si natrénoval dopředu a na nečisto. Jak se říká těžko na cvičišti lehko na bojišti.
