

nevimenil je to cele rele a to namam , budu muset nekde zehnat , je ale divne ze podvozek funguje - normalne se nafoukne a sfoukne , zkousel jsem to nekolikrat jen nesvitej kontrolky tak to se mi zda divnealap píše:Nemám teď u sebe manuál k RR ale pokud dobře překládám tento text
"17 FUSE 10A Brake switch feed - Up to 99MY: HEVAC ignition signal, Air suspension switches"
tak si myslím, že ta pojistka zásobuje jak brzdy tak i vzduchový podvozek. Mělo by stačit vyměnit pojistku, ale předpokládám už jsi udělal. A to že to bylo při couvání s vlekem byla spíš náhoda. Ale těžko říct co soudruzi v anglii vymysleli a všelijak propojili.
no koukam ze tomu celkem rozumis - jak pises knizecku to neukazuje , je divne ale ze po ustaleni teploty to topi malo nebo jen na plno to by odpovidalo tomu vnitrnimu cidlu ze nejak spatne meri , jednotku ovladani myslis asi komlet displei ovladani? ten asi tezko nekde zezenu na pujcenialap píše:TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
A na co je ten snímač nahoře na palubovce? Ten patří také ke klimatroniku nebo ne?alap píše:TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.