Na prodej z vlastní sbírky Land Rover 88 S3, rv. 1977, 2.25 diesel. Pravostranná verze, původně patrně letištní speciál na vojenském letišti. V původním hardtopu byly díry a úprava na maják. Prodejce v UK (Epsom u Londýna) mi při prodeji sdělil, že sloužila na vojenském letišti, patrně jako nějaký safety car a později u BBC při natáčení seriálu Monarch of the Glen.
Přijela po ose asi před 13 lety, poté prošla rozsáhlou opravou, renovace je asi silné slovo, protože to nešlo do šroubku a ani nebylo třeba. Motor je ale po kompletní GO včetně spojky, čerpadla a vstřiků. Motor dělal pan Arnold v Jinočanech, jsou tam suché vložky na STD písty, vše komplet nové včetně klikovky a rozvodů. Hlava a nové předkomůrky samozřejmost. Tenkrát to vyšlo asi na 85 tis. Čerpadlo a vstřiky v dieseldelphiservisu v Malešicích.
Bulkhead a footwelly jsou vyvařené a bez koroze. Rám bez koroze a pravidelně ošetřovaný. Nedávno nové brzdy, spojková hydraulika, nerez výfuk, parabolická péra, tlumiče, generálka přední nápravy, nová plachta, gumy Michelin XZL, volnoběžky AVM, nové sedačky a palubka, nová nádrž, akumulátor a spousta detailů.
Celkově velmi pěkný provozní a víceméně původní stav(bez kutilských zásahů), nyní v britské vojenské barvě (RAL6014). Bez dalších nutných investic. S autem se jezdí (dokonce i v terénu ), používá se, má patinu. Za ty léta v tom je skoro 400 tis. Seznam oprav oprav a investic mám k dispozici.
Pozn. pro váhavé:
Je to sice diesel, ale jede bezpečně skoro kilo na dálnici. Drží bez problémů krok s benzínovou 109, i když akcelarace je obecně u těchto motorů horší. Není problém to předvést. Pochopitelně v něm je randál a lítaj při tom saze. Říkám to rovnou, protože česká představa (se kterou se často setkávám) o tomhle motoru je strop 65 km/h a vůbec to nejede. Je to dané tím, že se sem svého času dovezla spousta totál zdechlin a málokdo je umí správně seřídit a dát jim to, co potřebují, což je většinou, neadekvátně výsledku, drahá GO.
Za práci, i veškeré informace o autě, ručím.
Testaci na HV pro převod zařídím.
Více informací na požádání.
Cena 250.000 Kč
731 413 516
PRODÁNO Land Rover 88 Series 3
Moderátor: stan
PRODÁNO Land Rover 88 Series 3
Naposledy upravil(a) Allik dne 06 říj 2020 19:52, celkem upraveno 1 x.
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Land Rover 88 Series 3
a jeste foto
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Land Rover 88 Series 3
Je to nadherny auto.
Jen tato veta “..... ale jede bezpečně skoro kilo na dálnici...” si tak nejak sama sobe odporuje.
Doufam, ze se budeme s novym majitelem potkavat jen mimo dalnice
Jen tato veta “..... ale jede bezpečně skoro kilo na dálnici...” si tak nejak sama sobe odporuje.
Doufam, ze se budeme s novym majitelem potkavat jen mimo dalnice
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Land Rover 88 Series 3
Ahoj.kupovat určitě nechci. 100km0hod nejedu ani s benzínovou 2,5 protože už je prostě přetočena ,ale zajímá mě od jaké firmy jsou paraboliky a jak fungují??? Předem díky tom
Re: Land Rover 88 Series 3
Když je serie dobře udělaná, tak jede bezpečně i stovkou. V tomto případě jede nejen bezpečně ale i určitě tu rychlost dosáhne. S benzínem jedu bez problému a s nákladem 105 rovina, 110 z mírného kopce a je to spíš o akustickém hluku, než že by to víc nejelo. S overdrive se dá jet 115 i víc. Potvrdí majitelé...
Ad pretočení - je to nesmysl, motory jsou na to spočítané a diesel má přímo na čerpadle omezovač otáček, takže přetočit nejde, pokud se do toho nějaký štoura nerejpe a neporuší plombu. Promiň Tome, nedá mi to a musím si rýpnout
Péra jsou britské GME, jsou velmi dobré a poměr cena výkon ještě lepší. Nejlepší dělá GB springs, ty mám na jiných autech, ale cena za sadu je dvojnásobná a maj strašné dodávky a měsíce nekomunikují a najednou se ozvou a jakoby nic.
Ad pretočení - je to nesmysl, motory jsou na to spočítané a diesel má přímo na čerpadle omezovač otáček, takže přetočit nejde, pokud se do toho nějaký štoura nerejpe a neporuší plombu. Promiň Tome, nedá mi to a musím si rýpnout
Péra jsou britské GME, jsou velmi dobré a poměr cena výkon ještě lepší. Nejlepší dělá GB springs, ty mám na jiných autech, ale cena za sadu je dvojnásobná a maj strašné dodávky a měsíce nekomunikují a najednou se ozvou a jakoby nic.
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Land Rover 88 Series 3
já vím že není přetočená jen člověku to rve ucho.....je to prostě trápení spodového motoru ..za mě ideál pro serii je tak 70-80 max
a v čem jsou ty BG springs lepší?
a v čem jsou ty BG springs lepší?