Přijela po ose asi před 13 lety, poté prošla rozsáhlou opravou, renovace je asi silné slovo, protože to nešlo do šroubku a ani nebylo třeba. Motor je ale po kompletní GO včetně spojky, čerpadla a vstřiků. Motor dělal pan Arnold v Jinočanech, jsou tam suché vložky na STD písty, vše komplet nové včetně klikovky a rozvodů. Hlava a nové předkomůrky samozřejmost. Tenkrát to vyšlo asi na 85 tis. Čerpadlo a vstřiky v dieseldelphiservisu v Malešicích.
Bulkhead a footwelly jsou vyvařené a bez koroze. Rám bez koroze a pravidelně ošetřovaný. Nedávno nové brzdy, spojková hydraulika, nerez výfuk, parabolická péra, tlumiče, generálka přední nápravy, nová plachta, gumy Michelin XZL, volnoběžky AVM, nové sedačky a palubka, nová nádrž, akumulátor a spousta detailů.
Celkově velmi pěkný provozní a víceméně původní stav(bez kutilských zásahů), nyní v britské vojenské barvě (RAL6014). Bez dalších nutných investic. S autem se jezdí (dokonce i v terénu

Pozn. pro váhavé:
Je to sice diesel, ale jede bezpečně skoro kilo na dálnici. Drží bez problémů krok s benzínovou 109, i když akcelarace je obecně u těchto motorů horší. Není problém to předvést. Pochopitelně v něm je randál a lítaj při tom saze. Říkám to rovnou, protože česká představa (se kterou se často setkávám) o tomhle motoru je strop 65 km/h a vůbec to nejede. Je to dané tím, že se sem svého času dovezla spousta totál zdechlin a málokdo je umí správně seřídit a dát jim to, co potřebují, což je většinou, neadekvátně výsledku, drahá GO.
Za práci, i veškeré informace o autě, ručím.
Testaci na HV pro převod zařídím.
Více informací na požádání.
Cena 250.000 Kč
731 413 516