Je to rok asi 2001, bez abs bez klimy motor 10p, takže svým způsobem taková nejjednodušší první konfigurace td5. V autě i v tp 7 míst. Má střešní okno.
Co je dobře: Auto není otlučený, opravdu zvenku jsou věco které se vejdou do kategorie škrábanec na laku a nikoliv do kategorie změna tvaru. Kdo má v oku, jak špatně se ty hliníkový dílce rovnají, pokud jsou jednou bouchlý, tak ví, že každý zbořený roh je dost otrava. Tak tady to vypadá že fakt žádnej ťukanec na žádný roh nikdy nebyl. Koroze dveří a bulkheadu si myslím, že na tyto roky spíše lepší standard, nicméně původní všechny díly. Koroze rámu není až k zadnímu krosmemberu, ten je špatný - netvrdím, že hned nutně na výměnu, ale pokud bych zbytek rámu měl hodnotit v procentech, tak bych dal rámu 90-95 procent, jakože dobrej a krosmembru 50 procent, jakože během několika málo let už by to chtělo fakt řešit. Já bych to možná záplatoval, nebo prostě finout a vyměnit, ten rám je opradu dobrej až těsně k němu, tedy nějakých 5-10 cm od zadu už je uplně pevná ocel, takže nebude problém s tím, že když se to zezadu otevře, že se seřeže pulka auta.
Už jsem vyřešil servořízení, jede to dobře.
Co je špatně, k řešení: Chladivo - zmizelo pár deci po ujetí asi 80 km, hřeje se to normálně, topilo to celou dobu normálně, netlakuje to, ta velká hadice za vodní pumpou je zvenku na spoji okrystalkovana ružově, takže předpokládám, že tam je drobný únik směrem ven - což beru jako dobrou zprávu, ale ok to není, budu to sledovat a případně hadici vyměním apod. Lze nalézt rychlost (asi 85km/h) kdy to trochu klepe do volantu, takže bude následovat pátračka - převážení kol, a pak kdyžtak hledání dál, není to nic smrtelného, ale já jsem na todle citlivej a jak vím, že to tak nemá být...
Nejdou otevírat dveře spolujezdce, to jsem řešil včera v noci, ten samotnej zámek sežral uvnitř dveří tu parozábranu, takže provádím sundavání tapecu na zavřených dveří, no vzdal jsem to, protože jsem u toho o něco pořezal, budu pokračovat...
Historka k původu: auto jsem honil kolem vánoc, je z pozůstalosti, to odpovídá tomu, že cca rok nejezdilo, ono to i odpovídá tomu, co jsem popsal výše, auto není zničené, ale potřebuje takový ten první servis, takže budu procházet i brzdy a oleje. Pozůstalost řešil pán, celkem solidně na to, že to nebyl jeho majetek, v zájmu pozůstalých, pozval si mechanika, ten mu řekl vcelku správně, co je ok a co ne, pak tam měl pár zájemců poskládal si nabídky... Já tam byl dvakrát, nakonec jsem to odvážel na podvalu, byť to je reálně pojízdné právě proto, že jsem nechtěl po delší odstávce něco zbytečně zabít po cestě. Přepis řešíme dosud, existuje několik překážek různých obtížností od hrozící globální apokalypsy až po ochotu českých úřadů, asi si dovedete představit, co je větší problém, aktuálně čekáme na vyjádření ještě jednoho soudu, mezitím mi přestala platit evidenčka atd., to uvádím hlavně pro ty, kdo budou mít pocit, jak jsem někomu vykousnul za hubičku dědictví - fakt to tak není, ikdyž bych byl rád

S tím souvisí pochopitelně i případný prodej, dokud nebudu jako majitel v TP, tak je to vše jen hypotéza.
Nicméně auto se mi podařilo nacpat bokem do dílny tak, že mi nezabírá "hlavní místo", kde potřebuju dělat, tak si ho tam mužu šudlat. To je zatím mnou zjištěná největší výhoda malého defa, že zabere málo místa na dílně, jinak je to fakt mizerný auto, skoro už jsem zapomněl jak děsnej je to pekáč.
Je to zase taková inzertní předčasná ejakulace, ale chci se vyhnout tomu, že až napíšu definitivní inzerát, jakože je to fakt připravený na prodej, tak mi někdo řekne: "tos nemohl dát vědět před měsícem?" a já mu odpovím: "Dyť si to tu šudlám už půl roku." Takže auto je u mne k vidění kdykoliv a mužeme jednat o čemkoliv ve výhledu...
Cena se bude odvíjet od toho, co všechno na tom budu ještě dělat, kdyby mělo odjet zítra, tak by to bylo za 160 - 165, jestli budu dávat nový hadice chlazení, řešit ta kola, komplet oleje a brzdy, řešit technickou, tak se cena bude zvyšovat o cenu dílů a mojí energie, kdy ta energie je určitě levnější než na běžné dílně, ale zato to mnohem déle bude trvat - prostě jsem hobby podnik se všemi parametry, které k tomu patří.