Před nedávnem jsem pořídil D3 2,7 2009 a popravdě jsem ani nedojel v pořádku domů

Nejdřív EGR, vyřešeno. Pak vibrace převodovky, opraveno. Budíky, opraveno - díky Kokešku

No a z opravené převodovky jsem neměl radost ani 4 dny a dostal jsem dárek v podobě P117D - Fuel volume regulator control exceeded maximum control limit.
Samozřejme spolu s dalšími chybami U0401,U0132 atd.
Auto samozřejmě zahlásí chyba převodovky,chyba motoru, chyba ruční brzdy, special programs off atd.
Během jízdy jsem sledoval live data z čerpadla a ve chvíli kdy se klesne trochu tlak, otevře se ventil ale tlak nestoupá, hodí to tuhle chybu. Ten tlak pak vzápětí naskočí, ale už je pozdě, nouzák.
V pondělí mi dorazí iid tool tak sem kdyžtak hodím i nějaký graf.
A ted k otázkám

Tuším že to bude vysokotlaké čerpadlo v řiti, ale přece jen si říkám, jestli to nemůže být jen čidlo, nemáte s tímhle někdo zkušenost?
Samozřejmě už jsem se díval po čerpadlech, ale to je taky otázka do pranice, jestli vzít repas se zárukou, něco z padlého motoru, nebo rozbít prasátko a koupit Siemens třeba...
Všem díky za reakce
