NOVEJ
Moderátor: Miky_CZ
NOVEJ
Zdravim jsem tady novej hoch, přestože je mi pade-sát. A muj dotaz zní - v sedumdesátém roce, byl jsem malej harant, jsme měli LR 109ku benzín šestiválec, bylo to auto na kterým jsem se učil jezdit, srdcovka. Bydleli jsme v J Americe, otec ho koupil jako nové. To auto jsem děsně miloval, bylo tehdy normální s ním jezdit, řidičak nikoho moc nezajímal a kór v Peru kde jsme bydleli si na to moc nehráli. Takže pro kluka super. Chtěl bych koupit nějakého Def. dlouhého, poraďte co je v naftě nejmíň poruchové, co se týče motorizace a nejjednoduší. Nemam čas se pojímat odstraňováním poruch na moderních motorizacích , chci to tak jak to bylo dřív ale naftu. Je to reálné? Vím že tehdy byl čtyřválec nafta a nic se s tím taky nestalo. Terén budu jezdit klasickej, les a po okolí, žádné blbnutí po areálech mě nezajímá. Chci pouze a jedině dobrého sluhu. Je možno poradit co a jak? Dík JYRYK
KLATOVY 606 314 107
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Defika 110 TDi nebo TD5. a nebo TD 4?
TDi je 4valec a vsichni, co ho maji si ho chvali. Proti TD5 jde lepe od spodnich otacek, ale pak jeho vyhody konci
TD5 je 5 valec a vsichni, co ho maji si ho chvali. Je k prirode hleduplnejsi.
TD4 je 4 valec Ford Tranzit a vsichni, co ho maji si ho chvali. Je v uplne novem Defiku.
Vsechny auta se daji koupit nove....
a vsechny auta uz jete ti vydrzi.
TDi je 4valec a vsichni, co ho maji si ho chvali. Proti TD5 jde lepe od spodnich otacek, ale pak jeho vyhody konci
TD5 je 5 valec a vsichni, co ho maji si ho chvali. Je k prirode hleduplnejsi.
TD4 je 4 valec Ford Tranzit a vsichni, co ho maji si ho chvali. Je v uplne novem Defiku.
Vsechny auta se daji koupit nove....
a vsechny auta uz jete ti vydrzi.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
To je paráda, to chce nějaké fotky z dětstvíJYRYK píše:Zdravim jsem tady novej hoch, přestože je mi pade-sát. A muj dotaz zní - v sedumdesátém roce, byl jsem malej harant, jsme měli LR 109ku benzín šestiválec, bylo to auto na kterým jsem se učil jezdit, srdcovka. Bydleli jsme v J Americe, otec ho koupil jako nové. To auto jsem děsně miloval, bylo tehdy normální s ním jezdit, řidičak nikoho moc nezajímal a kór v Peru kde jsme bydleli si na to moc nehráli. Takže pro kluka super.

SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Pokud nemáš rád elektroniku tak 200 nebo 300Tdi. Maximální spolehlivost, minimální ceny dílů, menší výkon, ale lepší zátah ve spodních otáčkách než TD5, hlučnější, ale nic hrozného. Mně osobně na každodenní ježdění naprosto vyhovuje jak v Range Rover, Disco I a bude vyhovovat i v krátkém Defu, kam ho zrovna instalujeme.
Country boy...
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
- Radek D3
- Příspěvky: 540
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
re:
Moc hezký fotky. Ono takových moc čechů nemá z té doby.
Vítám tě tady na fóru.
Zdarec Radek.
PS: Přeji štastnou ruku ve výběru mezi LR.
Sám jsem tomu zelenému oválu propadnul a mám LR SII 1960 SOFT TOP a k tomu i pojízdnou elektrárnu třetí generace.
Vítám tě tady na fóru.
Zdarec Radek.
PS: Přeji štastnou ruku ve výběru mezi LR.
Sám jsem tomu zelenému oválu propadnul a mám LR SII 1960 SOFT TOP a k tomu i pojízdnou elektrárnu třetí generace.
Za mě tam zemřeli ti naši horolezci, pan Heckel fotograf, Ivan Bortel a další bylo jich hodně, tuším patnáct, to je ta horší vzpomínka. Ta hezčí je moje první nehoda. Zajížděl jsem do garáže, vzadu byli basy s pívem pěkně vyrovnané u zdi a já to do nich napral, to bylo pěny, nepamatuju si jestli byl lynč, ale na tu pěnu si pamatuju.
Chci tam ještě se podívat než budu lazar, prý už je dálnice až do pralesa, žádná romantika. Pamatuju si že jsme měli v autě výškoměr, s ním se lezlo přes hory, měnil se za pochodu předstih, aby to táhlo. No hezký, prostě takovýho chci, ale ropu.
Nebyli mobily, spalo se jak to šlo, v autě, v noci zima, ve dne to šlo, popíjel se čaj s koky, abys nespal z vejšky. To bylo lupení a vařilo se to s vodou. A fungovalo to.
Vejškomer byl abys věděl jestli jedeš nahoru nebo už dolu, protože si věděl kde je nejvyšší bod kterej budeš překonávat.
A rybařina byla taky nahoře v horách, tak proto měl otec takový auto. Snad ještě najdu diák kam na ryby
Moře bylo studený, chladí to golfský proud, koupání tedy v bazénech.
Ale jak se jmenuje to voko, to už nevím.
Lima kde jsme bydleli byla tuším půl roku v mlze drobně mlžilo, řiká se tomu garrua a půl roku hic. Za městem už to mžení nebylo, Lima je tak nějak v dolíku u moře a nějak se to tam všechno to počasí mele.
Chci tam ještě se podívat než budu lazar, prý už je dálnice až do pralesa, žádná romantika. Pamatuju si že jsme měli v autě výškoměr, s ním se lezlo přes hory, měnil se za pochodu předstih, aby to táhlo. No hezký, prostě takovýho chci, ale ropu.
Nebyli mobily, spalo se jak to šlo, v autě, v noci zima, ve dne to šlo, popíjel se čaj s koky, abys nespal z vejšky. To bylo lupení a vařilo se to s vodou. A fungovalo to.
Vejškomer byl abys věděl jestli jedeš nahoru nebo už dolu, protože si věděl kde je nejvyšší bod kterej budeš překonávat.
A rybařina byla taky nahoře v horách, tak proto měl otec takový auto. Snad ještě najdu diák kam na ryby

Moře bylo studený, chladí to golfský proud, koupání tedy v bazénech.
Ale jak se jmenuje to voko, to už nevím.
Lima kde jsme bydleli byla tuším půl roku v mlze drobně mlžilo, řiká se tomu garrua a půl roku hic. Za městem už to mžení nebylo, Lima je tak nějak v dolíku u moře a nějak se to tam všechno to počasí mele.
KLATOVY 606 314 107
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Tak to je fakt nádhera. Ty dobový fotky z diapozitivů to je nádhera. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Vítej v klubu a už se těšíme na příspěvky v sekci Dědci 
Peru je nádhera, také jsem měl to štěstí ho navštívit. Čaj z koky byl super

Peru je nádhera, také jsem měl to štěstí ho navštívit. Čaj z koky byl super

Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;