sváření CO

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jarmik
Příspěvky: 203
Registrován: 18 čer 2007 23:18
auto: Free 1.8 - 1999
Bydliště: Luby u Chebu

sváření CO

#1 Příspěvek od jarmik » 27 zář 2008 22:16

asi amaterský dotaz :oops: je možný na autě svářet CO čkem bez nějakých úprav :cry: myslím odpojení baterie atd... abych neponičil alektroniku, řídící jednotku, imobilizer a já nevím co tam ještě všechno je ... asi to bude dotaz pro nějaký servis-áky ( potřebuju na autě navařit uchycení pro nášlapy ) Free r.v.99 díkyyy za info jarmik

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 366
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#2 Příspěvek od Kocur » 27 zář 2008 22:44

Kdyz na aute neco varim tak baterku odpojuji vzdy, zda to delam zbytecne nebo ne, netusim? S zadnym jinym problemem sem se nesetkal. Pockej na nekoho kdo do toho vidi a vse ti objasni, ja tomuhle moc nerozumim, halt lesak no...

Linda K.

Re: sváření CO

#3 Příspěvek od Linda K. » 28 zář 2008 11:35

jarmik píše:asi amaterský dotaz :oops: je možný na autě svářet CO čkem bez nějakých úprav :cry: myslím odpojení baterie atd... abych neponičil alektroniku, řídící jednotku, imobilizer a já nevím co tam ještě všechno je ... asi to bude dotaz pro nějaký servis-áky ( potřebuju na autě navařit uchycení pro nášlapy ) Free r.v.99 díkyyy za info jarmik
Ahoj musíš odpojit hlavně alternátor!!! Jinak správně bys měl odpojit uplně všechno a prý i vypustit nádrže atd. - podle těch předpisu. Ale ten altik je důležitý.. 8)

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#4 Příspěvek od Jenda » 28 zář 2008 11:48

No cekal jsem az se k tomu vyslovi opravdu nekdo kdo to vazne dela a vi.
Jeste z dob kdy jsem delal automechanika(15let nazad) jsme meli tu zasadu ze jsme pokazdy odpojili pocitac(pokazdy) a v pripade svareni elek. i alternator.Pokud se varil vyfuk a podobne odlehle casti,tak jen ten pocitac s tim ze se zem davala vzdy nejbliz ku svaru.Tak takhle nejak jsme to delali ve WV nebo to bylo VW :roll:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#5 Příspěvek od jantanen » 28 zář 2008 11:57

To Jarmik musíš to uďát jako Jenda když svářeli VW folks wagen :) jestli už máš ty nášlapy hotové a jen je potřebuješ navařit tak bych spíš zajel do servisu např Land Jirka a pod kde ti to navaří odborník a nemusíš mít strach že si na autě něco odpálíš :)

Uživatelský avatar
jarmik
Příspěvky: 203
Registrován: 18 čer 2007 23:18
auto: Free 1.8 - 1999
Bydliště: Luby u Chebu

#6 Příspěvek od jarmik » 28 zář 2008 19:30

Klucíííííí díky za info - potřebuju na rám ze spoda přivařit 3 plotničky se závitem na uchycení nášlapů ( originál vložky se závitama někdo vytrhal když starý nášlapy sundaval ) hold odpojím co je psáno SNAD SE TO VŠE PAK ROZEBĚHNE TAK JAK MÁ - NEMÁM ŽÁDNÝ KODY :roll: servis tady v okolí Chebu zatím neznám - zatím díky všem jarmik

zatí beru stále INFO akce vypukne asi až za měsíc :(

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Land Jirka » 28 zář 2008 19:37

jantanen píše: jestli už máš ty nášlapy hotové a jen je potřebuješ navařit tak bych spíš zajel do servisu např Land Jirka a pod kde ti to navaří odborník :)
Děkuji za reklamu, ale kvůli pár svárům nepojede přez celou republiku.
Snad se i u Chebu naje schopnej odporník. :lol:
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od eliott » 28 zář 2008 21:55

Samozřejmě se to všude doporučuje, ale mohu z praxe potvrdit, že i přes to že jsem nikdy nic neodpojoval, nikdy se nic nestalo. Ale to byly většinou BMW, u P38ky s BeCM jsem to ještě nezkoušel :twisted:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Tommy77
Příspěvky: 290
Registrován: 30 črc 2008 09:27

#9 Příspěvek od Tommy77 » 29 zář 2008 08:36

Ahoj Jarmiku, muzes sem hodit po tom co na tom zacnes delat nejake fotky, treba kde a jak budes naslapy uchycovat (varit) a jak to ve finale bude vypadat...taky o nich premyslim, takze se hodi kazda informace..diky Tomas

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#10 Příspěvek od Sláma Karel » 29 zář 2008 09:53

Eliott má stejné zkušenosti jako já. Nikdy jsem nic neodpojoval ani na P38. A zatím jsem zádný problém neměl. Tedy takový co by souvisel se svářením a elektrikou dohromady. :lol: K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Tatar
Příspěvky: 627
Registrován: 22 dub 2008 00:53
Bydliště: LITOMĚŘICE

#11 Příspěvek od Tatar » 29 zář 2008 10:37

Sláma Karel píše:Eliott má stejné zkušenosti jako já. Nikdy jsem nic neodpojoval ani na P38. A zatím jsem zádný problém neměl. Tedy takový co by souvisel se svářením a elektrikou dohromady. :lol: K
no jo ale P38 nemá žádnou složité el. zařízení nebo počítač takže to sem nepleť :) :) :)
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743

Uživatelský avatar
radek-free
Příspěvky: 201
Registrován: 09 kvě 2008 21:01
Bydliště: jížní čechy

#12 Příspěvek od radek-free » 29 zář 2008 11:42

souhlasím že se nic nemusy odpojovat na strojích co spravuju je spoustu elektro. a počítače tak jsem vyděl svařovat při nastartovanem motoru syce já osobně svařuju když je vyply zapalování ,ale nic neodpojuju nebál bych se toho kostru hned vedle sváru a jedem.

Uživatelský avatar
jarmik
Příspěvky: 203
Registrován: 18 čer 2007 23:18
auto: Free 1.8 - 1999
Bydliště: Luby u Chebu

#13 Příspěvek od jarmik » 29 zář 2008 22:31

opět všem díkyyy :shock: taky jsem na starý plazivce BMW 325i vařil bez jakéhokoliv odpojování a bez problémů ale přesto se radši zeptám :oops: asi nic odpojovat nebudu páč mám obavy abych to pak vše rozhejbal když nemám žádný KODY zatím s Free spokojenost vše funkční jen při koupi výměna olejů + filtrů a kuláčů řízení ( zatím :lol: ) jarmik

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#14 Příspěvek od Jarys » 30 zář 2008 00:05

Z auta je lepší věci odřezávat a né navařovat... :lol:
Disco mi zachránilo život

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Luboš M. » 30 zář 2008 11:09

Při svařování CO jsem taky nikdy neodpojoval.Jen když jsem vařil Tryodýnou na traktoru tak mi ho málem nastartovala :lol:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Kuťas
Příspěvky: 242
Registrován: 14 úno 2008 13:25
Bydliště: Bernartice n. Odrou

#16 Příspěvek od Kuťas » 30 zář 2008 14:03

Kdysi dávno (cca 8-10 let) na školení v Tatře doporučovali odpojit ABS. Baterky měly zůstat zaplé. Údajně ty bludné proudy chytají. Ale zas je rozdíl mezi dvěma 180 amp. baterkama a jednou malou ve Free.
Free 1.8, 5dv, r.v. 2000

Uživatelský avatar
radek-free
Příspěvky: 201
Registrován: 09 kvě 2008 21:01
Bydliště: jížní čechy

#17 Příspěvek od radek-free » 30 zář 2008 18:16

co chlap to názor ale nikdo neřek tak nebo tak tak neodpojuji a funguje vše

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#18 Příspěvek od jantanen » 30 zář 2008 19:11

Äbysme to schrnuli :) ORD navařeno tisíc nášlapů a všeho možného a nemožného a nic se nikdy neodpojilo :) a nic neumřelo ( i nový auta jako Disco 3 a nic neumřelo . to odpojování el. je interní předpis např pro koncern VW . a jelikož nejsi koncern tak nic neodpojuj :) přivař si nášlapy ať je co ustřelit v terénu .)

Uživatelský avatar
jarmik
Příspěvky: 203
Registrován: 18 čer 2007 23:18
auto: Free 1.8 - 1999
Bydliště: Luby u Chebu

#19 Příspěvek od jarmik » 30 zář 2008 22:05

ha ha ha :lol: do terénu to nejezdí max. na kraj lesa na houby ale zimy tu máme krutý proto 4x4 ale nášlapy budou přišroubovaný :!: ale originál závity, které jsou pro nášlapy zespoda připravený nějakej chytrej co Free prodával zničil proto bych chtěl přes původní místa navařit plotny 5x5 cm tl.4 mm se závitem a na ně opět nášlapy přišroubuju :roll: TAK NIC asi odpojovat taky nebudu :roll:

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Maxsel » 01 říj 2008 21:43

Jak jsou ty místa zničený? Když jsem dával na Free nášlapy (dodal Kare Sláma), tak se do děr v kastli (rámu) nacvakali vložky se závitem (prý se používají na hagusy) a vařit jsem nic nemusel. Jen na ty vložky se závity byly potřeba kleště, který mají v Jihlavě asi jen na čtyřech místech.

Takže stačí díra... :D
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Odpovědět