Dobrý den, mam problém s ručnou brzdou, nechal uz vymeniť 2 elektronické zariadenia, jeden nový z alegra, a druhý som kúpil používaný, ten novy z allegra sa nechcel spojit so žiadnou diagnostiku, a teraz založený používaný nechce taktiež spojiť, auto som uz kúpil stým problémom, a chybu vtedy písalo.
Neviete niekto o funkčnom kuse, ale či to niekto nerepasuje? Ďakujem za pomoc
D3 ručná brzda
Moderátor: Miky_CZ
Re: D3 ručná brzda
Niesom si isty ale neprehrava sa tam softver zo stareho modulu do noveho?
Ak sa mylim tak bude treba ist po kabloch.
Ak sa mylim tak bude treba ist po kabloch.
- Hubert
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Kontaktovat uživatele:
hledal bych problém v kabeláži co vede do ruční brzdy je třeba otestovat zda tam jde CAN-BUS a napájení.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Káble podľa mňa budú okey, po demontáži som to chcel nechať bez mechanizmu, ale auto nepustili ani naštartovať, tak sa musel založiť mechanizmus z allegra aby sa dalo auto premiestniť zo zdviháku
Podľa mňa to komunikuje, uvidím ked príde ďalší kus.
- Hubert
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Kontaktovat uživatele:
Bez změření zda jde do modulu napájení (CAN BUS "asi" jde) nemůžeš napsat kabely jsou OK. Komu není rady tomu není pomoci.Erikk_7 píše: 24 čer 2025 13:08 Káble podľa mňa budú okey, po demontáži som to chcel nechať bez mechanizmu, ale auto nepustili ani naštartovať, tak sa musel založiť mechanizmus z allegra aby sa dalo auto premiestniť zo zdviháku
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
- petr štrof
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
Diagnostika problému je základ
třeba tě to posune v hledání :