Kdo vyjede víc?
Moderátor: Miky_CZ
- ladapes
- Příspěvky: 422
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Kdo vyjede víc?
Zdavím všechny lidičky, mám otázečku, když vezmu sériovou Disco I a postavím vedle sériovou Disco II s čím se dál dostanu ? Samozřejmě za stejných podmínek,stejný terén,gumy...atd.
Je to tezky, ale sam fakt nevim, DI jezdi velice dobre, ale v urcitych situacich ji chybi TCS. U DII zase v urcitych situacich TCS prebyva. Je to tezky, hodne zalezi na ridici. JA myslim, ze DII diky TCS projede vic, ale pokud jsme nekde jezdili, tak to projeli vsichni, nepamatuju, ze by mel nekdo problem a druhy projel.
Tady je videt, jak pracuje TCS, i presto, ze ma Toyota plnohodnotny spery, tak to Defender projede relativne taky.
http://www.youtube.com/watch?v=PMhOhT5n ... re=related
Tady je videt, jak pracuje TCS, i presto, ze ma Toyota plnohodnotny spery, tak to Defender projede relativne taky.
http://www.youtube.com/watch?v=PMhOhT5n ... re=related
- ladapes
- Příspěvky: 422
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
TCS
No a u D1 je mi to jasný, zavřu si mezinápravu mechanicky.Nic víc tam není. A jak teda funguje přesně TC ? Jak je to z mezinápravou u DII? Myslím že TC přibržďuje kolo když je v prokluzu přes abs , no a co mezináprava? Ta se taky zavírá elektricky?
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Stavros píše:mezinaprava se zavira jako u DI, takze pakou. Je ale mozny, ze nektery DII tu mezinapravu nemaj.
Myslím Karle,že to je jak říkáš.No a ta kontrola trakce mi říkali,že je lepší vypnout bo to zbytečně přibrzďuje i když je pravda že na D III je mezináprava standartně zamykaná elektricky a zadní mám taky ( elektrickou ) i když se to děje nezávisle na řidiči.Stačí jen otočit čudlík.


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Drápalík píše:V terénu je D I bezkonkurenčně lepší a fertig.
Sou místa (např. rozjezd z místa do prudkýho blátivýho kopce), kde se D II ani nehla.
Vlastní zkušenosti.![]()
A je rozhodnuto.Prodejci taky říkají,že teréní auto skončilo D I.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
A čím to bylo, žeby ušetřenou váhou na poloosách u DI...?Drápalík píše:V terénu je D I bezkonkurenčně lepší a fertig.
Sou místa (např. rozjezd z místa do prudkýho blátivýho kopce), kde se D II ani nehla.
Vlastní zkušenosti.![]()

Disco mi zachránilo život
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Jarys píše:A čím to bylo, žeby ušetřenou váhou na poloosách u DI...?Drápalík píše:V terénu je D I bezkonkurenčně lepší a fertig.
Sou místa (např. rozjezd z místa do prudkýho blátivýho kopce), kde se D II ani nehla.
Vlastní zkušenosti.![]()
No nevím, takhle jednoznačně to nevidím. Výhodou DI je nájezdový úhel na předním nárazníku. Tam mají ten plast trochu jinde než DII. Co se týče TC, už mi radili abych ho odpojil. No projel jsem díky tomu některé úseky na blátě na zimákách lépe než Def na MT. Prostě záleží na situaci a podmínkách. Rozhodně to není vždy takhle jednoznačné. Kdybych měl prachy nazbyt a neinvestoval jinde tak jdu do DIII. Jak říká klasik RudaK. "Prd a pokrok nezastavíš."
Jóóó páníček je fajšmekr.Já to říkám furt.Sice hrozí,že nějaká elektrika bude kopat,ale je to vyvážený velkým " KOMFORTEM ".

Jak říká Karel Sláma - " Automatů není nikdy dost. "

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Kdo vyjede víc?
hovorit pri seriovych autach o terene je dost "zaujimave". Myslis krizenie, alebo rychlu jazdu po poli, alebo sneh, alebo blato...ladapes píše:Zdavím všechny lidičky, mám otázečku, když vezmu sériovou Disco I a postavím vedle sériovou Disco II s čím se dál dostanu ? Samozřejmě za stejných podmínek,stejný terén,gumy...atd.


Dolim si tvrdit ze za podmienok ake si si stanovil( seria) bude mat lepsie jazdne vlastnosti DII. A to preto ze ma TC( v kombinacii s automatom).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Nemůže, já jsem jí na DII také neměl. Myslím že byla až od roku 2001. Dává se malou páčkou jak říká Karel.ladapes píše:No tak to jsem na sve D2 neměl, pouze dopředu redukce. Ale musím zase říci že když jsem byl v blátě tak se točily opravdu všechny čtyři kola,tak jestli ta mezináprava nemůže bejt třeba taky elektricky.Stavros píše:Ne, normalne redukci radis dopredu a uzaverku davas doleva. Oboji se spojkou.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
u DII je to take zvlastne....ma prevodovku LT230, ktora v sebe ma uzavierku medzidifu, ale nevyviedli k nej tiahlo. Asi nejaky marketingovy tah...
Da sa to vyriesit roznymi sposobmi. Napr. dokupenim origo sady( drahe), alebo si ovladanie vymysli kazdy individualne( napr. patrik tu ma na fore navod ako to vyriesil on)
Da sa to vyriesit roznymi sposobmi. Napr. dokupenim origo sady( drahe), alebo si ovladanie vymysli kazdy individualne( napr. patrik tu ma na fore navod ako to vyriesil on)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Land Jirka
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
karel píše:Ono celý tento příspěvek je velmi relativní, podle mého dost záleží i na tom který typ auta pojede jako první a samozřejmě nejvíc záleží na řidiči
PNEU !!!! Ale nejdůležitější je fakt spojnice mezi pedálem a volantem.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "