Kdo vyjede víc?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ladapes
Příspěvky: 422
Registrován: 10 led 2008 23:21
tel.: 725*708*083
auto: D4 5.0 V8
Bydliště: Prachatice

Kdo vyjede víc?

#1 Příspěvek od ladapes » 09 říj 2008 23:44

Zdavím všechny lidičky, mám otázečku, když vezmu sériovou Disco I a postavím vedle sériovou Disco II s čím se dál dostanu ? Samozřejmě za stejných podmínek,stejný terén,gumy...atd.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#2 Příspěvek od Stavros » 10 říj 2008 08:39

Je to tezky, ale sam fakt nevim, DI jezdi velice dobre, ale v urcitych situacich ji chybi TCS. U DII zase v urcitych situacich TCS prebyva. Je to tezky, hodne zalezi na ridici. JA myslim, ze DII diky TCS projede vic, ale pokud jsme nekde jezdili, tak to projeli vsichni, nepamatuju, ze by mel nekdo problem a druhy projel.

Tady je videt, jak pracuje TCS, i presto, ze ma Toyota plnohodnotny spery, tak to Defender projede relativne taky.

http://www.youtube.com/watch?v=PMhOhT5n ... re=related

Uživatelský avatar
ladapes
Příspěvky: 422
Registrován: 10 led 2008 23:21
tel.: 725*708*083
auto: D4 5.0 V8
Bydliště: Prachatice

TCS

#3 Příspěvek od ladapes » 10 říj 2008 11:03

No a u D1 je mi to jasný, zavřu si mezinápravu mechanicky.Nic víc tam není. A jak teda funguje přesně TC ? Jak je to z mezinápravou u DII? Myslím že TC přibržďuje kolo když je v prokluzu přes abs , no a co mezináprava? Ta se taky zavírá elektricky?

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#4 Příspěvek od Stavros » 10 říj 2008 11:36

mezinaprava se zavira jako u DI, takze pakou. Je ale mozny, ze nektery DII tu mezinapravu nemaj.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#5 Příspěvek od RudaK » 10 říj 2008 12:04

Stavros píše:mezinaprava se zavira jako u DI, takze pakou. Je ale mozny, ze nektery DII tu mezinapravu nemaj.

Myslím Karle,že to je jak říkáš.No a ta kontrola trakce mi říkali,že je lepší vypnout bo to zbytečně přibrzďuje i když je pravda že na D III je mezináprava standartně zamykaná elektricky a zadní mám taky ( elektrickou ) i když se to děje nezávisle na řidiči.Stačí jen otočit čudlík. :wink: ( mexické kaktusy :lol: ap.)
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
ladapes
Příspěvky: 422
Registrován: 10 led 2008 23:21
tel.: 725*708*083
auto: D4 5.0 V8
Bydliště: Prachatice

#6 Příspěvek od ladapes » 10 říj 2008 12:40

Stavros píše:mezinaprava se zavira jako u DI, takze pakou. Je ale mozny, ze nektery DII tu mezinapravu nemaj.
No to znamená tedy jedině když dáš redukci, tak se zapne mezináprava jo?

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#7 Příspěvek od Stavros » 10 říj 2008 14:14

Ne, normalne redukci radis dopredu a uzaverku davas doleva. Oboji se spojkou.

Uživatelský avatar
ladapes
Příspěvky: 422
Registrován: 10 led 2008 23:21
tel.: 725*708*083
auto: D4 5.0 V8
Bydliště: Prachatice

#8 Příspěvek od ladapes » 10 říj 2008 14:26

Stavros píše:Ne, normalne redukci radis dopredu a uzaverku davas doleva. Oboji se spojkou.
No tak to jsem na sve D2 neměl, pouze dopředu redukce. Ale musím zase říci že když jsem byl v blátě tak se točily opravdu všechny čtyři kola,tak jestli ta mezináprava nemůže bejt třeba taky elektricky.

Uživatelský avatar
Drápalík
Příspěvky: 86
Registrován: 01 kvě 2007 22:42
Bydliště: Znaim, nebo RRC

#9 Příspěvek od Drápalík » 11 říj 2008 09:58

V terénu je D I bezkonkurenčně lepší a fertig.
Sou místa (např. rozjezd z místa do prudkýho blátivýho kopce), kde se D II ani nehla.

Vlastní zkušenosti. :wink: :lol:
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#10 Příspěvek od RudaK » 11 říj 2008 10:04

Drápalík píše:V terénu je D I bezkonkurenčně lepší a fertig.
Sou místa (např. rozjezd z místa do prudkýho blátivýho kopce), kde se D II ani nehla.

Vlastní zkušenosti. :wink: :lol:



A je rozhodnuto.Prodejci taky říkají,že teréní auto skončilo D I. :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
ladapes
Příspěvky: 422
Registrován: 10 led 2008 23:21
tel.: 725*708*083
auto: D4 5.0 V8
Bydliště: Prachatice

ok

#11 Příspěvek od ladapes » 11 říj 2008 11:06

Díky to jsem potřeboval. :)

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#12 Příspěvek od Jarys » 12 říj 2008 22:48

Drápalík píše:V terénu je D I bezkonkurenčně lepší a fertig.
Sou místa (např. rozjezd z místa do prudkýho blátivýho kopce), kde se D II ani nehla.

Vlastní zkušenosti. :wink: :lol:
A čím to bylo, žeby ušetřenou váhou na poloosách u DI...? :lol: No nevím, takhle jednoznačně to nevidím. Výhodou DI je nájezdový úhel na předním nárazníku. Tam mají ten plast trochu jinde než DII. Co se týče TC, už mi radili abych ho odpojil. No projel jsem díky tomu některé úseky na blátě na zimákách lépe než Def na MT. Prostě záleží na situaci a podmínkách. Rozhodně to není vždy takhle jednoznačné. Kdybych měl prachy nazbyt a neinvestoval jinde tak jdu do DIII. Jak říká klasik RudaK. "Prd a pokrok nezastavíš."
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#13 Příspěvek od RudaK » 13 říj 2008 06:31

Jarys píše:
Drápalík píše:V terénu je D I bezkonkurenčně lepší a fertig.
Sou místa (např. rozjezd z místa do prudkýho blátivýho kopce), kde se D II ani nehla.

Vlastní zkušenosti. :wink: :lol:
A čím to bylo, žeby ušetřenou váhou na poloosách u DI...? :lol: No nevím, takhle jednoznačně to nevidím. Výhodou DI je nájezdový úhel na předním nárazníku. Tam mají ten plast trochu jinde než DII. Co se týče TC, už mi radili abych ho odpojil. No projel jsem díky tomu některé úseky na blátě na zimákách lépe než Def na MT. Prostě záleží na situaci a podmínkách. Rozhodně to není vždy takhle jednoznačné. Kdybych měl prachy nazbyt a neinvestoval jinde tak jdu do DIII. Jak říká klasik RudaK. "Prd a pokrok nezastavíš."



Jóóó páníček je fajšmekr.Já to říkám furt.Sice hrozí,že nějaká elektrika bude kopat,ale je to vyvážený velkým " KOMFORTEM ". :wink:
Jak říká Karel Sláma - " Automatů není nikdy dost. " :idea:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

#14 Příspěvek od cyril » 13 říj 2008 08:35

Auto a hodinky by měly být vždycky v automatu !!!! :D

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Kdo vyjede víc?

#15 Příspěvek od teslo » 13 říj 2008 09:32

ladapes píše:Zdavím všechny lidičky, mám otázečku, když vezmu sériovou Disco I a postavím vedle sériovou Disco II s čím se dál dostanu ? Samozřejmě za stejných podmínek,stejný terén,gumy...atd.
hovorit pri seriovych autach o terene je dost "zaujimave". Myslis krizenie, alebo rychlu jazdu po poli, alebo sneh, alebo blato... :?: :idea:
Dolim si tvrdit ze za podmienok ake si si stanovil( seria) bude mat lepsie jazdne vlastnosti DII. A to preto ze ma TC( v kombinacii s automatom).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Luboš M. » 13 říj 2008 11:40

ladapes píše:
Stavros píše:Ne, normalne redukci radis dopredu a uzaverku davas doleva. Oboji se spojkou.
No tak to jsem na sve D2 neměl, pouze dopředu redukce. Ale musím zase říci že když jsem byl v blátě tak se točily opravdu všechny čtyři kola,tak jestli ta mezináprava nemůže bejt třeba taky elektricky.
Nemůže, já jsem jí na DII také neměl. Myslím že byla až od roku 2001. Dává se malou páčkou jak říká Karel.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#17 Příspěvek od teslo » 13 říj 2008 13:24

u DII je to take zvlastne....ma prevodovku LT230, ktora v sebe ma uzavierku medzidifu, ale nevyviedli k nej tiahlo. Asi nejaky marketingovy tah...
Da sa to vyriesit roznymi sposobmi. Napr. dokupenim origo sady( drahe), alebo si ovladanie vymysli kazdy individualne( napr. patrik tu ma na fore navod ako to vyriesil on)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Land Jirka » 13 říj 2008 18:38

Viděl jsem po půl hodině jízdy v bahnitém terénu u DII brzdy od TC přehřáté tak, že by se na nich daly smažít vejce.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#19 Příspěvek od karel » 13 říj 2008 21:15

Ono celý tento příspěvek je velmi relativní, podle mého dost záleží i na tom který typ auta pojede jako první a samozřejmě nejvíc záleží na řidiči :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#20 Příspěvek od RudaK » 13 říj 2008 21:53

karel píše:Ono celý tento příspěvek je velmi relativní, podle mého dost záleží i na tom který typ auta pojede jako první a samozřejmě nejvíc záleží na řidiči :!:


PNEU !!!! Ale nejdůležitější je fakt spojnice mezi pedálem a volantem. :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět