Pred mesiacom som kupil RRS L320 TDV8 3.6 2007 s najazdom do 300.000km - mam par otazok, ci ste sa uz s takymito problemami stretli… Taka historia auta odkedy ho mam, malo obrovsku volu na riadeni, vymenila sa tyc riadenia aj riadenie aj komplet brzdy.
Prvy problem co ma stve najviac - auto potom ako sa trocha zahreje (na studeny start nepocut nic) zacne vydavat pisklavy zvuk, akoby to vychadzalo od spodku motora na vodicovej strane. Zvuk sa zintenzivnuje aj pri vyssich otackach - prikladam linky na videa kde to pocut. Moze to byt daco so servom alebo dakym remenom?
https://youtube.com/shorts/7mFv5Cx6WlQ? ... fDI1cpO4sJ[/youtube]
https://youtube.com/shorts/E0-5bM0MBzM? ... 3npKnv2I56[/youtube]
Dalsi problem je, ze aj po vymene brzd (kotuce aj platnicky) auto pri dobrzdani stale znie ako lokomotiva - predtym boli skoro nove, ale predpokladal som ze boli lacne a to to sposobovalo. Ale zniem ako vlak stale. Mohlo odist dake lozisko?
Dalsi problem, ktory registrujem - od vymeny riadenia ked idem v meste do zakruty tak auto akoby zacne same brzdit, prudsie spomalovat a behom tohoto zablika kontrolka trakcie. Po vyrovnani volantu auto prestane brzdit a ide dalej normalne… Stretli ste sa s dacim takym?
A posledne. Asi zatial
L320 je moj druhy LR, uz mam mimo neho L322 TD6 a s tou som maximalne spokojny, chcel som aj sporta do serie tak sa s nim asi troska vytrapim
Dakujem za kazdu radu!