discovery3 manual vs automat

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
ak

discovery3 manual vs automat

#1 Příspěvek od ak » 29 říj 2008 18:44

Po dlouhé době, jsem se konečně rozhoupal a začínám si plnit dětský sen a tím je vlastnictví LR.
Během pár testovacích jízd a stavu svého konta jsem dospěl k tomu, že asi nejvhodnějším LR pro mě bude Discovery3 s motorem 2,7 v HSE výbavě + nějaký ten paket.
Prodejce je plně přesvědčen o tom, že do terénu a na mest. komunikace je nejvhodnější automatická převodovka.
Pro mě však byla při testovacích jízdách peklo, jelikož jsme jezdili pouze po asfaltkách a v lehčím terénu, neměl jsem možnost otestovat to proč si LR chci hlavně koupit :(
Teď tedy řeším problém zda jít do automatické a nebo do manuální převodovky...
Rád uvítám jakoukoliv pomoc s výběrem, praktické srovnání komfortu a účelnosti při jízdě v terénu a na cestách.

Díky moc!

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od erik » 29 říj 2008 18:57

Mam automat a nejsem typ cloveka, ktery chvali jen to, co ma. Automat je skvela volba a brzy na nej privyknes. Ja jsem mel taky takove cukani s manualem a pak jsem si rekl, ze se da automat i radit rucne... no pouzil jsem to asi 5x za 3 roky.Jen tak na okraj. Zavidim vsem tem, co slysi v D3 motor a podle zvuku radi manualne...

Jine rady jsou dulezitejsi. Dal bych prednost vzduchovemu perovani a stim spojenou zadni uzaverku , automatu a pak az vybave HSE...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jan Kucera » 29 říj 2008 19:00

po najezdeni asi 600.000 km. s kvaltama radim automat,ted uz jsou vychytany, ne jako v 80-90 letech a to bezstarostný ježdění převyšuje všechny jejich zápory.
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od alap » 29 říj 2008 19:03

Sice D3 nemám, ale RR ale určitě bych volil automat. Je lepší jak na silnici tak v terénu. Já osobně jsem si před pár lety zkusil automat a už měnit nebudu. A co se týče Land Roveru tak jejich automaty jsou fakt dobrý, není se čeho bát. Pokud si vybavuju tak tady na foru nikdo s žádným automatem problémy neměl, což se nedá říct o manuálech. :D
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#5 Příspěvek od RudaK » 29 říj 2008 19:54

Hoši jedině automat a tím je řečeno vše. Je chytřejší jak Mi všichni dohromady a v terénu jsem nejel s lepším.Myslím,když jedeš v těžším terénu ( nebo ve městě ),tak přeci nemusíš přemýšlet jakej kvalt.Ta aut. převodovka si poradí sama a ty máš čas se věnovat ostatnímu.Jak psal Erik terain response a zadní uzávěrka je lepší než kdejaký paket.I když proti výbavě nejsem - každýmu se líbí něco jiného.Taky tam mám něco navěšený. :wink: Ahoj Ruda
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od motohanz » 29 říj 2008 20:12

AUTOMAT
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 572
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

#7 Příspěvek od vizos » 29 říj 2008 21:29

ja mam v aute manual ... ale po jedne jizde s automatem by se mi taky libil vic :roll: tomu autu proste automat sedi :P
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

ak

#8 Příspěvek od ak » 30 říj 2008 18:18

takze si holt budu muset zvyknout na automat :D
2Erik: vzduchy s terrain response jsou v zakladu v hse vybave zaverku zadniho diferencialu jsem mel zasktrnutou hned jako prvni vec :D

diky za postrehy

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#9 Příspěvek od RudaK » 31 říj 2008 07:02

ak píše:takze si holt budu muset zvyknout na automat :D
2Erik: vzduchy s terrain response jsou v zakladu v hse vybave zaverku zadniho diferencialu jsem mel zasktrnutou hned jako prvni vec :D

diky za postrehy



Vono prý ze začátku byla možnost klasického pérování a když jsi chtěl ty pružiny,tak to došlo na vzduchu s tím,že si to dostal levnějc ( pružiny jsou levnější ) a oni se spletly :D Asi tak.No a na automat si zvykat nemusíš.Mě to taky přišlo hned normální,že neřadíš kverdlačkou,ale to jede skoro samo. :wink: Hodně příjemných a ničím nerušených Km. :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

ak

#10 Příspěvek od ak » 31 říj 2008 16:03

diky :D snad to hned prvni den nehodim na strechu :P

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#11 Příspěvek od RudaK » 31 říj 2008 16:26

ak píše:diky :D snad to hned prvni den nehodim na strechu :P



Ta elektronika ti to nedovolí :lol: :lol: :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Petr Disco

re

#12 Příspěvek od Petr Disco » 31 říj 2008 22:59

mám zkušenosti s oběma, ale jednoznačně vede automat, je to fakt super svezení, ale akorát to má jednu nevýhodu a tou je spotřeba, mě to žere kolem 13 / 14 l ... !

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#13 Příspěvek od RudaK » 01 lis 2008 07:04

Petře , dobrá spotřeba.Konečně si mě dorovnal.Já to samé.Doufám,že mluvíš o jízdě po městě s krátkými vzdálenostmi.Mimo to jede za míň. :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Petr Disco

re

#14 Příspěvek od Petr Disco » 01 lis 2008 08:32

no Rudo, po městě není problém se dostat na 15 :cry:

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#15 Příspěvek od jezbera ivan » 02 lis 2008 06:59

V D3 jedine automat, na cestu a najma do terenu! Spotrebu mam 11l a to ho nesetrim. Kamarat ma 10l. Merane tankovanim, nie pocitacom! Dalsi ma tiez 11l a jazdi tiez svizne. Vzdy ma udivovali spravy o 13l a ciac. Ale verim, asi sa to da. Mozno pneu?
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#16 Příspěvek od RudaK » 02 lis 2008 07:34

Ivane po městě v poho 12 - 13 l. ( cca 650 km ). :wink: A když jsme jeli letos do Rumunska,tak vzhledem k tomu,že s náma jela i D I ,tak kolem 9 litrů bo jsme jeli kolem 100 km/hod :roll: :P .Ale jen cestou tam bo to bylo z kopce ( teda ukazoval počítač :D )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#17 Příspěvek od jezbera ivan » 02 lis 2008 07:43

No ja jazdim svizne ci v meste alebo mimo. Nie som z tych, ktori riesia spotrebu, ale ja a x dalsich znamych maju 10-11.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#18 Příspěvek od RudaK » 02 lis 2008 07:57

Já spotřebu taky neřeším,já jen natankuju když pípne rezerva :P :P ( když tak se stavím na školení jak jezdit :lol: :lol: :lol: )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

ak

#19 Příspěvek od ak » 02 lis 2008 09:44

spotrebu neresim (teda pokud to nebude 25 na 100 :D) i kdyz 4,8 jako v me prvni octavii by bylo moc prima :D

mozna by me jeste trosku zajimala +- cena pravidelnych servisu a jejich intervaly :D

Petr Disco

re

#20 Příspěvek od Petr Disco » 02 lis 2008 13:32

těch 15 l žere na grabrech a je to měření plná - plná, počítač mi ukazuje 10,9 l ... tomu se nedá věřit

Odpovědět