Caute, jak vam chodi nastavovani lopatek turba ? Myslim si ze to mam zatuhle :/, ale mozna je v tom
ovladacim valci i blokace pohybu (teoreticky). Kazdopadne mi s tim tahlem nejde hnout. Mozna to nekdo
dotahl na max, treba to pak lepe jede ? Rozebirali jste to nekdo? Turbo mi zatahuje tak od 1850ot. TD5 DII.
Zatah jde nejspis doladit v parametrech chiptuningem, uvital bych zatah od tech 1500 ot, mate nekdo zkusenosti ??
Turbo nastaveni obtokoveho ventilu
Moderátor: Miky_CZ
Turbo nastaveni obtokoveho ventilu
Naposledy upravil(a) witoldo dne 25 led 2009 22:59, celkem upraveno 2 x.
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
TD5tka nema naklapeni lopatek, ale std, obtokovej ventil, kterej je regulovanej podtlakem, tzn ani zkracenim toho tahla niceho nedosahnes, protoze ECU to bude stale regulovat. Kdyz ji dotahnes na doraz, tak se motor pri prvni prilezitosti prefoukne, ECU zaznamena chybu -> vysoky tlak v sani a hodi se do utlumu, mnohem hur ti to pojede. Zrovna v pondeli jsem to resil na D II po povoleni tahla a odmazani chyby vse OK.
Pokud ti ta regulace nechodi, zjistis, kdyz klestema zatahnes za to tahlo, tak je potreba to rozhejbat, protoze ten ventil mohl zustat pootevrenej = ztrata vykonu.
Kolik mas videt zavitu pred tou pojistnou matkou?
Tot muj nazor / zkusenosti
Ohledne tuningu hledej treba zde: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... light=chip
jinak obecne naklapeni lopatek u turba neexistuje to co pouziva treba VW neni naklapeni lopatek, ale zmena smru, kterym na tu turbinku proudi vyfukove plyny...
H.
Pokud ti ta regulace nechodi, zjistis, kdyz klestema zatahnes za to tahlo, tak je potreba to rozhejbat, protoze ten ventil mohl zustat pootevrenej = ztrata vykonu.
Kolik mas videt zavitu pred tou pojistnou matkou?
Tot muj nazor / zkusenosti
Ohledne tuningu hledej treba zde: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... light=chip
jinak obecne naklapeni lopatek u turba neexistuje to co pouziva treba VW neni naklapeni lopatek, ale zmena smru, kterym na tu turbinku proudi vyfukove plyny...

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
jasne naklapeni lopatek se tomu rika, ale v podstate je to asi naklapeni statorovych lopatek ?,
alespon si to myslim nevidel jsem to ve skutecnosti. Cetl jsem ze to TD5 ma, ale jak rikas tak asi nema..
musim na to zitra poradne mrknout ! prave se mi zda podle poloky ovladaneho ramena ze je to otevrene.
nevim kolik tam je zavitu ale co si pamatuju tak dost (zitra se podivam).
treba by bylo dobre to i maznout ? (necim do 800°
)
vis jak to postelovat ?
k ciptuningu, prostudoval jsem tu o tom snad vsechno
firma z Brna nabizi + 100Nm, tusim +30kW, mensi spotreba..
kamos tam cipnul astru a bylo to jine auto.., tak me to laka..
alespon si to myslim nevidel jsem to ve skutecnosti. Cetl jsem ze to TD5 ma, ale jak rikas tak asi nema..
musim na to zitra poradne mrknout ! prave se mi zda podle poloky ovladaneho ramena ze je to otevrene.
nevim kolik tam je zavitu ale co si pamatuju tak dost (zitra se podivam).
treba by bylo dobre to i maznout ? (necim do 800°

vis jak to postelovat ?
k ciptuningu, prostudoval jsem tu o tom snad vsechno

firma z Brna nabizi + 100Nm, tusim +30kW, mensi spotreba..
kamos tam cipnul astru a bylo to jine auto.., tak me to laka..
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
tak jsem to kapku prozkoumal..
napojil jsem vakuovku a nic
, jenze to funguje opacne z hadicky fouka..
takze valec se ma nejspise vysouvat, tahlo chodi jenze potrebuje ta 8kg na pohyb, v tom valci je nejspise pruzina
ale asi je to moc utahle, bo stim ten tlak nehne.
toho zavitu je ta 1,3cm od valce ke kontra matici
jaky to ma mit chod, a jaka je asi sila v 0 poloze ?
budu rad za radu
napojil jsem vakuovku a nic

takze valec se ma nejspise vysouvat, tahlo chodi jenze potrebuje ta 8kg na pohyb, v tom valci je nejspise pruzina
ale asi je to moc utahle, bo stim ten tlak nehne.
toho zavitu je ta 1,3cm od valce ke kontra matici
jaky to ma mit chod, a jaka je asi sila v 0 poloze ?
budu rad za radu

DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
Zjistil jsem ze to nebude take lehke
, na forech se vyskytuji ruzne "skoly" a ruzne tlaky. asi to bude chtit odzkouset.
Kazdopadne male zmeny v nastaveni jsou velke zmeny ve vykonu.
Jelikoz mi se ventil ani nehne tak zpět to
pujde dat vzdy
. Hodnoty se pohybuji kolem 1,14bar ..tak to tak nejak vyzkousim nastavit.
Odmazuji se chyby v ridici jednotce, kdyz se chyba nevyskytne dalsich "nekolik" startu ??

Kazdopadne male zmeny v nastaveni jsou velke zmeny ve vykonu.
Jelikoz mi se ventil ani nehne tak zpět to
pujde dat vzdy

Odmazuji se chyby v ridici jednotce, kdyz se chyba nevyskytne dalsich "nekolik" startu ??
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Chyba vysokyho tlaku se neodmaze, to musis vymaznout pocitacem.
Pokud ta chybka nastane, tak ridici jednotka to hodi do save modu a prestane to jet. Pokud tam ta chyba je, tak ani nesviti kontrolka motoru.
Ohledne toho nastavovani, to co pises plati u mechanicky ovladane turba. Na TD5 tlak resi ridici jednotka, takze jedinej zpusob, kterej prinese hodne znatelny narust vykonu je to chipnout...
Trochu pomuze i vyhozeni recyrkulace vyfukovych plynu a nahrazeni prostredniho tlumice vyfuku jen trubkou.
Ohledne te sily, kterou potrebujes, tak to je normalni, kdyz to capnes klestema, tak by jsi mel mit problem s tim pohnout. Pokud chces, muzeme to hodit na diagnostiku a podivat se, co to dela...
H.
Pokud ta chybka nastane, tak ridici jednotka to hodi do save modu a prestane to jet. Pokud tam ta chyba je, tak ani nesviti kontrolka motoru.
Ohledne toho nastavovani, to co pises plati u mechanicky ovladane turba. Na TD5 tlak resi ridici jednotka, takze jedinej zpusob, kterej prinese hodne znatelny narust vykonu je to chipnout...
Trochu pomuze i vyhozeni recyrkulace vyfukovych plynu a nahrazeni prostredniho tlumice vyfuku jen trubkou.
Ohledne te sily, kterou potrebujes, tak to je normalni, kdyz to capnes klestema, tak by jsi mel mit problem s tim pohnout. Pokud chces, muzeme to hodit na diagnostiku a podivat se, co to dela...
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
diky moc Honzo za nabidku! mam to ale do praglu dost kousek :/, kdyz nad tim premyslim tak valec ma ? cca 50, tlak turba asi 1bar..to je "sila" 20kg!! to je mozna i ta sila kterou jsem na tahlo pusobil aby se hlo.. (ono tak na prvni pohled se to nezda..)
jeste si to promerim
, ale motor se chova normalne jen do tech 1800ot/min je bez sily, a pri razeni dost trati na sile,treba ho jen malo tocim.
jeste si to promerim

DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..