naprosto neobjektivni minitest

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

naprosto neobjektivni minitest

#1 Příspěvek od Honzan » 17 úno 2009 21:44

Ingredience:
prisada 1: D3 f plny palbe automat 2 roky stari, elektrarna atd...dulezite gumy: klasicke zimni asi pirelli nebo neco takovyho,
prisada 2: D1 f plny palbe bez kuze, manual, 13 let... gumy: coopery disc, m+s, zimni,
prisada 3: mirny kopec, rozbity asfaltosterk, 30 cm snehu, prudka zatacka, mirne stoupani do konce

naporcujeme, zamichame... D3 se vsi elektrickou pomoci dostala do prudke zatacky a tam konci, D1 zavrena mezinaprava, redukce, za 3 a vyletela kopec ani nemrkla...

Osobne myslim ze to bylo o gumach, ale duvera ridice d3 v jeho stroj je lehce otresena, duvera ridice d1 ve volbu spravneho stroje opet vzrostla... :lol: :twisted:
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
MRAK
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2008 21:56
Bydliště: Sever

#2 Příspěvek od MRAK » 17 úno 2009 21:52

:-)
:lol:
:D
:roll: :idea: počkat, já mám tu D3 ..... chm? :?:

dobrá, nebudu jezdit do kopce :!: jen skopce :!:

8)
LR DISCOVERY 3 2,7HSE (prodaná kamarádovi)
RR SPORT 3.0 SDV6 HSE (leštěnka)

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Land Jirka » 17 úno 2009 22:08

Třístovka jasná volba.
Jak to jede po tom mém zásahu? Neřve to moc?
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

#4 Příspěvek od Honzan » 17 úno 2009 22:16

Mraku: vsak jsem si vsiml ze posilhavas po d1 - dobry napad, gratuluju
ale podle me to fakt bylo jen gumama :wink:

Jirko, jede to jako z praku, v podstate vetsi rev nepoznam pac jsem v tom nejel 10 dni a uz jsem sepot myho motoru vymazal projetim rosiho defikem... :lol:
takze vse ok, jsem stastnej chlap, jediny co me ted vytaci je vibrujici radio, na ktery vlitnu hned, jak bude chvilka... dnes jsem malem zas vjel bezhlave do snehu, az jsem byl rad ze se povedlo vycouvat...no jak malej kluk, co ti budu povidat :lol:
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
MRAK
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2008 21:56
Bydliště: Sever

#5 Příspěvek od MRAK » 17 úno 2009 22:33

pokukuju pokukuju

:wink:
LR DISCOVERY 3 2,7HSE (prodaná kamarádovi)
RR SPORT 3.0 SDV6 HSE (leštěnka)

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od low » 17 úno 2009 23:59

no ja bych videl hlavni problem v gumach a pak jestli mel tatik naqvolenej spravnej program, bo IMHO musi DIII byt lepsi na tomto pocvrchu jak DI diky pocitacum

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od default » 18 úno 2009 00:31

low píše: spravnej program, bo IMHO musi DIII byt lepsi na tomto pocvrchu jak DI diky pocitacum
To znam už od doby "nové MS Windows 95 s plným grafickým rozhraním nabízejí uživatelům NESKUTEČNÉ chvíle u počítče" :!:
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#8 Příspěvek od RudaK » 18 úno 2009 07:09

Já bych taky viděl hlavní problém v gumách. A jestli byly stejný,tak spojka mezi volantem a pedálama. :lol:
Moje zkušenost : halt pokud D III nesedí podvozkem,tak jede bez přemýšlení ( jasně pokud jsou dobrý pneu ) .Elektronika se s tím popere ( kdo nevyskoušel neuvěří ).Jinak bych viděl problém v tom " PLYNU " ( pokud je správně nastavenéj program ).Mám i ty zimní Pireli M+S :shock: halt se musí plyn někdy držet :lol: ( PODSTATNÁ JE I CELKOVÁ VÁHA !!!!! )
Toť moje zkušenost,bo vlastním oba stroje ( sice je D 1 trochu zvedlá :wink: ) a D 1 na D III prostě nemá a to v jakémkoli směru pokud funguje ta nenáviděná elektronika (někým).Akorát pravda ten kontakt s křovím mě u D 1 nevadí.
Jinak pokud chceme srovnávat hlasitost ,výkon motoru,pohodlí,rychlost ap. tak to D III na D1 nemá. :D Já zvolil cestu porovnání opačně,tak že mám laťku nastavenou vysoko.( nejdřív byla D III a vo tom to je )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#9 Příspěvek od jezbera ivan » 18 úno 2009 10:31

D1 na rovnakych pneu ako D3 v horepopisanych podmienkach nemoze byt lepsia, vlastnim (alebo vlastnil som) obe. Elektronika pokial funguje tak D3 ide terenom ako vlacik v Disneylande, staci sa usmievat a mavat dookola. Tak ako pise Rudo, kto nezazil neuveri!
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

#10 Příspěvek od Honzan » 18 úno 2009 10:45

kluci ja vam fakt verim, vsak jsem hned zezacatku psal ze to je podle me o gumach, a je fakt ze skoro tuna rozdilu asi je taky poznat :) Tata me presvedcoval jestli si to nechci rozmyslet, ze to nemam sanci vyjet a protoze d3 trosku znam tak jsem si v duchu rikal ze to nemam sanci vyjet... nakonec jsme vylitli navrch u plne bez zavahani... Prekvapilo me to a udelalo velkou radost :) ale jak vyplyva z nazvu tematu je to jasne neobjektivni :D
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Luboš M. » 18 úno 2009 12:02

Radim mi jednou řekl: s DIII a s prstem v nose :lol:
DIII projíždí terénem na letních gumách jako DII na AT. Co jsem koukal na vlastní oči :shock:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od default » 18 úno 2009 12:10

To mi připomíná jak tady někde někdo psal že vzal známého do DIII a něco s ním projel a popsal jeho hodnocení slovy "to není žádnej adrenalin, dyť se to jen tak houpe a jede to furt"...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od PavelU » 18 úno 2009 15:35

Také záleží jakou jsi jel stopu, jestli ujetou, nebo těch 30cm s obouma autama. Možná to chtělo víc pokusů s D3, když s ní najezdíš míň jak s D1.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od OC » 18 úno 2009 15:51

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od PavelU » 18 úno 2009 16:02

Tady to bylo podle mě hlavně o řidiči ne o autech. :wink:

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#16 Příspěvek od Stavros » 18 úno 2009 16:56

Nemyslim, ze by to bylo ridicem, proste jednomu autu se podarilo druhemu ne. Ja jsem z D3 nadseny, auto opravdu umi v terenu a na silnici je neprekonatelny. bohuzel na nej nemam. Nastesti mi ho Ruda rad pujcuje, ale skripe zubama.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od PavelU » 18 úno 2009 17:07

No zdá se mi, že kdyby borec v D3 nestál pořád na brzdě a dal víc plynu, tak to bylo s prstem v nose viz poslední průjezd P38.

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1811
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od DjALF » 18 úno 2009 20:17

porovnat to nejde.musel by to byt jeden pokus pro kazde auto a hlavne stejny ridic. :idea: a navic D3 mu to,uz odhrabala.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#19 Příspěvek od RudaK » 19 úno 2009 07:04

Pánové,snažíte se porovnat neporovnatelné :D
Pokud funguje elektronika,řidič se nebojí že něco autu udělá,tak D III je ve velké výhodě.( nakonec pokrok a prd nezastavíš ) D III myslím do terénu ( myslím opravdový terén ) není stavěná,ale umí se v něm pohybovat.Taky má své hranice,ale dost daleko.Nicméně z výroby není hodně částí chráněno proti poškození a toť ta slabina. Ale který dnešní moderní automobil je že.Kromě závodních speciálů,ale to je jiná liga. :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

#20 Příspěvek od Honzan » 19 úno 2009 07:58

taky si Rudo myslim ze to srovnavat nema cenu...fakto to asi vyjede a projede neskutecny veci, obzvlast protoze elektronika umi reagovat tak rychle jako zadny ridic ne a navic kdyz to tam fakt posles pod plynem...
Je to hlavne o tom mit to srdce a poslat to tam, coz u takovyho auta proste asi jen tak nejde...
To je stejny jak na motorkach - taky se kolikrat clovek divi co se da jet, ale kdyz najdes odvahu to zkusit a podrzet plyn, tak to proste jde...

a neodpustim si rypnuti - proc mas diskosky dve kdyz d3 projede cokoliv a lip? :D :P

jo a vlastve jeste jedna vec: proste d1 vyjela a d3 ne... :twisted: :lol:

A ze to bylo od D3 ujety - na tomhle podladu mi to prijde spis ta horsi varianta - v ujetych kolejich to klouze mnohem vic nez bez nich - overil jsem si to vcera po ceste z prace na takovym test kopecku, ze nejvys jsem vyjel na prvni pokus, pak uz ani s vetsim rozjezdem to vys neslo a klouzalo to... :wink:
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Odpovědět