problém s geometrií?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

problém s geometrií?

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 03 dub 2009 09:30

Mam takovy problem, a to ze se mi na discu I vzadu sjizdeji gumy vnejskem a to celkem dost, da se vubec na tuhe naprave nastavit odklon?

Mam strach, ze kdyz na to dam disky s mensim et ze to bude jeste horsi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od teslo » 03 dub 2009 09:48

geometria zadnej napravy je pevna.
Naprava je rovna( aj stub axle)?
Jedine zmerat ci su sasi rovne a skontrolovat silenbloky a tlmice...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 03 dub 2009 09:50

pro predstavu takhle to sezvykalo gumu za 10 000km
http://klasika.ukazto.com/?img=4143495~IMG_0605.jpg

no dobra zprava je ze predni se pro zmenu sjizdi vnitrkem tak to muzu jeste prehazovat:-D

Ale mam strach ze na to nazuju nove gumy a za chvilu je muzu vyhodit,
kazdopadne tam pujde dvoupalcovy lift tak snad se to vyresi pri tom
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od PavelU » 03 dub 2009 12:23

Co to jsou za gumy :?: Bf Goodrich AT :?:

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#5 Příspěvek od Miky_CZ » 03 dub 2009 12:26

colway c-trax at 205/r16
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od PavelU » 03 dub 2009 12:29

Jo dík, tak to jo, já jsem myslel, že to jsou BfG a bylo mi divné, že by se tak hodně sjely za 10000km. :wink:

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#7 Příspěvek od Miky_CZ » 03 dub 2009 12:33

sjete uz byly to ne ze ne ale byly sjete rovnomerne, byly asi na jinem aute, a ten rozdil vnejsek/vnitrek je za 10000km
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
harvy
Příspěvky: 110
Registrován: 26 úno 2009 12:58
Bydliště: praha

#8 Příspěvek od harvy » 03 dub 2009 20:12

A nemáš v tahu tlumiče :?: Někdo mi řikal že to dělaj jinak mám ten samý problem :evil: a jen na jedné straně taky by to mohlo bejt ohnuté rameno :?:
je to zase k.o.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od Miky_CZ » 03 dub 2009 21:43

harvy: tlumice maji asi svoje nejlepsi leta za sebou to je pravda, a dela mi to na obou stranach
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
witoldo
Příspěvky: 116
Registrován: 04 pro 2008 22:49
Bydliště: Tesin

#10 Příspěvek od witoldo » 04 dub 2009 01:04

spatne tlumice delaji na gumach vetsinou "placky" spis prefoukani a ostre do zatacek.. :)
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s geometrií?

#11 Příspěvek od eliott » 04 dub 2009 01:25

Miky_CZ píše:Mam takovy problem, a to ze se mi na discu I vzadu sjizdeji gumy vnejskem a to celkem dost, da se vubec na tuhe naprave nastavit odklon?

Mam strach, ze kdyz na to dam disky s mensim et ze to bude jeste horsi
Podle mne je ohlá náprava... nech změřit sbíhavost zadní nápravy.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#12 Příspěvek od Miky_CZ » 04 dub 2009 08:46

sbihavost mi zmeri na bezne geometrii nebo kde? sam to asi nezmerim ze
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od eliott » 04 dub 2009 09:16

Jojo, na každé gemetrii by to měli změřit.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#14 Příspěvek od Miky_CZ » 04 dub 2009 12:36

kdyz se teda potvrdi ze je ohla naprava, na kolik tak naprava prijde? diferak je meneny ten je dobry
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#15 Příspěvek od RudaK » 04 dub 2009 12:48

Miky_CZ píše:kdyz se teda potvrdi ze je ohla naprava, na kolik tak naprava prijde? diferak je meneny ten je dobry




jenom aby,člověk u LR nikdy neví,tím nechci říct,že je to špatně..... :lol: :lol: :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět