

Moderátor: Miky_CZ
Mirko píše:.....A jak jsem se sám o víkendu přesvědčil, tak bych asi Disco3 v terénu těžko dělal konkurenci s mým Classicem, který má sice rám a tuhé nápravy, ale ve srovnání se současnou elektronikou a zvedajicíma se podvozkama docela bezmocný. .....
to jsem tím dlouhým článkem chtěl říctOno je to v podstatě jedno.
Pokud si pamatuji na svojí Vitarku s plátěnou střechou rv.1991 tak měla velice tuhý nosný rám (to nebyl dobrý příklad)Mirko píše:Tak na toto téma tady bude hodně názoru.
.....byl víc off road než discovery3, která nemá ani jeden tento atribut. A jak jsem se sám o víkendu přesvědčil, tak bych asi Disco3 v terénu těžko dělal konkurenci s mým Classicem, který má sice rám a tuhé nápravy, ale ve srovnání se současnou elektronikou a zvedajicíma se podvozkama docela bezmocný.
Mělo by být asi na filozofií každého vlastníka, jak si označí svoje auto. A ještě lepší asi bude jezdít než filozofovat
will.26 píše:takže po celkovem součtu vašich odpovědí si myslím že free spadá do kategorie SUV,nebo ne?
já jsem si pro sebe rozdělil SUV na teréní a silniční a free je rozhodně teréní SUV no a ty silniční jsou všichni ti ostatní co si na to jen hrajou KIA atd.will.26 píše:takže po celkovem součtu vašich odpovědí si myslím že free spadá do kategorie SUV,nebo ne?
PavelU píše:Zamýšlet se nad tím, jaký je rozdíl mezi SUV a Offroadem a hlavně co všechno je ještě SUV a co ne, nechávám novinářům. Ono je to v podstatě jedno.![]()
Já jsem reagoval na ten tvůj výrok, že RRC je v terénu BEZMOCNÝ a TĚŽKO by dělal D3 konkurenci. No a jestli je to otázka řidiče, tak ten RRC za to přeci nemůže. Jak říká Ruda, s D3 je to v terénu nuda a proto si koupil D1, aby toho mohl víc projet.![]()