 . Porovnávam výkon motora a toto je najjednoduchší spôsob, ako ho dat na brzdu. Tych 28 sekund je strasne moc alebo sa mi to len zdá??
 . Porovnávam výkon motora a toto je najjednoduchší spôsob, ako ho dat na brzdu. Tych 28 sekund je strasne moc alebo sa mi to len zdá??  
 Dik
Moderátor: Miky_CZ
 . Porovnávam výkon motora a toto je najjednoduchší spôsob, ako ho dat na brzdu. Tych 28 sekund je strasne moc alebo sa mi to len zdá??
 . Porovnávam výkon motora a toto je najjednoduchší spôsob, ako ho dat na brzdu. Tych 28 sekund je strasne moc alebo sa mi to len zdá??  
 
 Teda, pokud se bavíme o automatu...
  Teda, pokud se bavíme o automatu...
 
  
 . Aj turbo som menil, katalyzátor je vykuchaný a auto nejak netahá. Ked budú tlaky valcov zle tak mám čo robyt samozrejme este moze byt zamrdany interkuler.
 . Aj turbo som menil, katalyzátor je vykuchaný a auto nejak netahá. Ked budú tlaky valcov zle tak mám čo robyt samozrejme este moze byt zamrdany interkuler. P.
 P.Tá spotreba je umna tiež asi tak nejak 12l ale stoho duvodu že proste musim nato šlapat preto že je to darebné. Určite to budú vsterky, čerpadlo a možna ten intercooler uvidim sak sa stym pohrám, Mechanicky to tu prečipujemPiskot píše:Zrovna řeším něco podobného, auto mi sice jede na rovině i 140, ale po cca 1/2 hodině jízdy v horku zlevniví a nechce akcelerovat. Taky spotřeba je docela vysoko - 12l. Teď půjde ven katalyzátor a pak nevím.P.

Ja mám 2,5 TDI automat s EGR ventilom 0 - 100 tachometrových robím za 18,5 sekundy na bežných pneu 235/70 R16.Truck Rover píše:Caute. Pre porovnanie s ostatními aké má mat zrýchlenie Disco 300 tdi z 0 na 100. Ja som nameral 28 sekund. Porovnávam výkon motora a toto je najjednoduchší spôsob, ako ho dat na brzdu. Tych 28 sekund je strasne moc alebo sa mi to len zdá??

Dik
Miky_CZ píše:ja sem jezdil pod 10 litru na seriovych gumach aji zrychleni bylo krasne vsechno, ted sem tam nacpal 265/75 R16 a slo to vsecko do kytek spotreba 12, pomalu nepredjedu ani nakladak tak by to chtelo trosku vykonu navic
 Miloš II to má a je spokojenéj ( jezdí jak za mlada ). No i iný to majů a že vraj dobré ( hruška + talíř z made in USA
  Miloš II to má a je spokojenéj ( jezdí jak za mlada ). No i iný to majů a že vraj dobré ( hruška + talíř z made in USA   ) Napiš Ivanovi Jezberovi
  ) Napiš Ivanovi Jezberovi ) narust vykonu o 30% .... a to jsem jen parkrat projel nejakym bordelem bez snorchlu
) narust vykonu o 30% .... a to jsem jen parkrat projel nejakym bordelem bez snorchlu  
 
 Zrychleni z nuly na sto mi kolikrat trva i pul hodiny, nez dojedu na nejblizsi dalnici
 Zrychleni z nuly na sto mi kolikrat trva i pul hodiny, nez dojedu na nejblizsi dalnici 
krtek007 píše:na moji krasce byl nejlepsi chiptuning vymena vzduchoveho filtru) narust vykonu o 30% .... a to jsem jen parkrat projel nejakym bordelem bez snorchlu

Jinak vyhozeni egr jsem nepoznal. Odstraneni katalyzatoru uz poznat bylo. Ale zas zadna velka hitparada. Hold to neni formule.... stejne se ji vzdycky omlouvam, kdyz jsou otacky nad 3000
Môjho Land Rovera točím dosť a často. Motor zatial drží, a automat pri prudkom predbiehaní radí okolo 4000 otáčok. Spotreba pri takejto jazde 10 - 12L. Spotreba oleja asi 0,5l na 10 000km. Pri kludnej jazde spotreba 9 - 10 ale skorej 10LAcon píše:ma táto téma vyburcovala a tak som to skúsil. DII TD5, automat, 162 000km, 255/65R16, na streche záhradka. V bežnom režime 21,3, opačným smerom 21s. V režime sport 18,9, opačným smerom 18,3s. Zimné pneu som mal 235/70 a po prezutí na letné som postrehol istú dávku zlenivenia, takže sa dá očakávať, že výrobcom udávaných 15s by mohla zvládnuť. Ale poviem Vám, ešte nikdy som z vytáčania motora nemal tak blbý pocit ako dnes.