
Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Moderátor: Miky_CZ
Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Tomáš Tomeček, který je mimochodem také majitel LR a je registrován tady na fóru, dal dohromady nebo spíš totálně přestavěl Tatru, kterou zrušil na posledním Dakaru a v rámci testování na Dakar 2010 odjel na Shamrock Rally do Maroka. Včera zajel 6.(!) místo v celkovém hodnocení aut a kamionů a stejná příčka mu přináleží i v průběžném pořadí rally s tím, že kamiony vede naprosto suverénně. Vede Peterhansel na BMW. Mrkněte na stránky http://www.lrt.cz nebo http://www.tomastomecek.cz. Z každé etapy tam jsou videa, která točí parta fanoušků týmu s Twingem
. Videa to jsou opravdu podařená a řekl bych že i na profi úrovni. Stránky rally jsou http://www.npo.fr.

Naposledy upravil(a) Neklan dne 28 říj 2009 16:22, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
To je supr
i ti "blazni" s tvingem
oddelej si tam ten hacek s toho www.tomecek.com at ten odkaz funguje

oddelej si tam ten hacek s toho www.tomecek.com at ten odkaz funguje

tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
jj a Smolka už s Tomášem nejezdí 
No a na videu z 2. etapy je ve 20 sec. vidět myslím LR - Tomcat
Teda jestli sem dobře viděl 

No a na videu z 2. etapy je ve 20 sec. vidět myslím LR - Tomcat


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Není to Tomcat, ale Bowler Wildcat 200, tedy dneska už vlastně QT Services Wildcat 200, ale myslím, že většina v Maroku startujících Wildcatů jsou ještě vyrobeny u Bowlera. Tak nějak mi připadá, že zatímco Wildcaty pořád úspěšně pokračují v kariéře coby asi nejlepší varianta pro amatérské a polo-profi závodníky, Nemesisy - nový produkt Bowleru stagnují a zatím žádného velkého úspěchu nedosáhly.
Jinak Tomáš měl včera poprvé problémy - defekt zadního kola a teče řízení, dojel celkově 21. a v kamionech druhý, ale v průběžném pořadí je stále 7. celkově a první mezi kamiony.
Radek Smolka se angažuje v Czech Dakar Teamu, tedy kolem nové Tatry Marka Spáčila, který chce údajně na Dakaru 2010 nasadit hned dvě ostré Tatry, z nichž jedna už jezdí http://www.czechdakar.cz/22-9-09-dalsi- ... ni-senica/ a druhá se má snad už stavět. Obě mají motory Deutz podobně jako ta Lopraisova a Liazka Martina Macíka. Liaz s motorem Deutz, se kterou jel Spáčil poslední Dakar se údajně také přestavuje a měla by v příští sezóně doplnit team. Velké cíle....
V týmu Tomáše Tomečka je vše při starém, do Dakaru 2010 by měly zase vyjet jejich dvě ostré Tatry, jedna s Tomášem za volantem a druhá s Andrém de Azevedem (na Dakaru 2009 pátý). Jsou to stále 100% Tatry se vzduchem chlazeným 19-ti litrovým 12-tiválcem Tatra.
Jinak Tomáš měl včera poprvé problémy - defekt zadního kola a teče řízení, dojel celkově 21. a v kamionech druhý, ale v průběžném pořadí je stále 7. celkově a první mezi kamiony.
Radek Smolka se angažuje v Czech Dakar Teamu, tedy kolem nové Tatry Marka Spáčila, který chce údajně na Dakaru 2010 nasadit hned dvě ostré Tatry, z nichž jedna už jezdí http://www.czechdakar.cz/22-9-09-dalsi- ... ni-senica/ a druhá se má snad už stavět. Obě mají motory Deutz podobně jako ta Lopraisova a Liazka Martina Macíka. Liaz s motorem Deutz, se kterou jel Spáčil poslední Dakar se údajně také přestavuje a měla by v příští sezóně doplnit team. Velké cíle....
V týmu Tomáše Tomečka je vše při starém, do Dakaru 2010 by měly zase vyjet jejich dvě ostré Tatry, jedna s Tomášem za volantem a druhá s Andrém de Azevedem (na Dakaru 2009 pátý). Jsou to stále 100% Tatry se vzduchem chlazeným 19-ti litrovým 12-tiválcem Tatra.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Tak tohle je s nedělního tréninku spíš odlaďování podvozku Tatry Marka Spáčila,s motorem Deutz.
http://www.youtube.com/watch?v=joDdQPWc9PU
Kdy měli chlapi zabořený hlavy ve speciálu tak jsme ji tu trať "zahřívali" cca. 17km. MilošII
http://www.youtube.com/watch?v=joDdQPWc9PU
Kdy měli chlapi zabořený hlavy ve speciálu tak jsme ji tu trať "zahřívali" cca. 17km. MilošII

Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
zábery na tú nápravu nemajú chybu
http://www.youtube.com/watch?v=3XEoRhoaC6s&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=3XEoRhoaC6s&NR=1
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Ma dve 110 a sleduje toto forum a my sledujeme jeho uspechy...Neklan píše:Tomáš Tomeček, který je mimochodem také majitel LR a je registrován tady na fóru, .
m.j. na Hendykempu ste ho mohli poznat blize. .. tak pristi rok nas tam bude snad vice...a drzte mu a ostatnim chlapum na velkych autech palce...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
ta Smolkova doprovodná Tatra se se mnou střídala u lakýry... ta kabina je dobry samodomo... poskládaná ze dvou různých tatrovek.
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Neklan píše:Není to Tomcat, ale Bowler Wildcat 200, tedy dneska už vlastně QT Services Wildcat 200, ale myslím, že většina v Maroku startujících Wildcatů jsou ještě vyrobeny u Bowlera. Tak nějak mi připadá, že zatímco Wildcaty pořád úspěšně pokračují v kariéře coby asi nejlepší varianta pro amatérské a polo-profi závodníky, Nemesisy - nový produkt Bowleru stagnují a zatím žádného velkého úspěchu nedosáhly.
Jinak Tomáš měl včera poprvé problémy - defekt zadního kola a teče řízení, dojel celkově 21. a v kamionech druhý, ale v průběžném pořadí je stále 7. celkově a první mezi kamiony.
Radek Smolka se angažuje v Czech Dakar Teamu, tedy kolem nové Tatry Marka Spáčila, který chce údajně na Dakaru 2010 nasadit hned dvě ostré Tatry, z nichž jedna už jezdí http://www.czechdakar.cz/22-9-09-dalsi- ... ni-senica/ a druhá se má snad už stavět. Obě mají motory Deutz podobně jako ta Lopraisova a Liazka Martina Macíka. Liaz s motorem Deutz, se kterou jel Spáčil poslední Dakar se údajně také přestavuje a měla by v příští sezóně doplnit team. Velké cíle....
V týmu Tomáše Tomečka je vše při starém, do Dakaru 2010 by měly zase vyjet jejich dvě ostré Tatry, jedna s Tomášem za volantem a druhá s Andrém de Azevedem (na Dakaru 2009 pátý). Jsou to stále 100% Tatry se vzduchem chlazeným 19-ti litrovým 12-tiválcem Tatra.
Já to myslel,že to je Wildcat,ale sem to přepsal ( nikdo není dokonalý

Co jsem zaslech,tak by měl druhou Tatru ( která se už staví ) řídit právě R.Smolka,ale to je neověřená informace,tak s rezervou
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Acon píše:zábery na tú nápravu nemajú chybu
http://www.youtube.com/watch?v=3XEoRhoaC6s&NR=1
jj ty kamery jsou dobrý....

A skáčou tam všichni : http://www.youtube.com/watch?v=Iuv-AoZOMoY&NR=1
Jinak na záběrech s Lopraisem je vidět,že červenec - srpen je to pěkně suchý( ten písek ),jak v Africe


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
V čem jsou výhodnější ty motory Deutz??? díky za osvětleníNeklan píše:Není to Tomcat, ale Bowler Wildcat 200, tedy dneska už vlastně QT Services Wildcat 200, ale myslím, že většina v Maroku startujících Wildcatů jsou ještě vyrobeny u Bowlera. Tak nějak mi připadá, že zatímco Wildcaty pořád úspěšně pokračují v kariéře coby asi nejlepší varianta pro amatérské a polo-profi závodníky, Nemesisy - nový produkt Bowleru stagnují a zatím žádného velkého úspěchu nedosáhly.
Jinak Tomáš měl včera poprvé problémy - defekt zadního kola a teče řízení, dojel celkově 21. a v kamionech druhý, ale v průběžném pořadí je stále 7. celkově a první mezi kamiony.
Radek Smolka se angažuje v Czech Dakar Teamu, tedy kolem nové Tatry Marka Spáčila, který chce údajně na Dakaru 2010 nasadit hned dvě ostré Tatry, z nichž jedna už jezdí http://www.czechdakar.cz/22-9-09-dalsi- ... ni-senica/ a druhá se má snad už stavět. Obě mají motory Deutz podobně jako ta Lopraisova a Liazka Martina Macíka. Liaz s motorem Deutz, se kterou jel Spáčil poslední Dakar se údajně také přestavuje a měla by v příští sezóně doplnit team. Velké cíle....
V týmu Tomáše Tomečka je vše při starém, do Dakaru 2010 by měly zase vyjet jejich dvě ostré Tatry, jedna s Tomášem za volantem a druhá s Andrém de Azevedem (na Dakaru 2009 pátý). Jsou to stále 100% Tatry se vzduchem chlazeným 19-ti litrovým 12-tiválcem Tatra.
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Jsou výkonější. Jsou to kapalinou chlazené 16-tilitrové V8, celkově modernější motory než tarovácký 19-tilitrový vzduchem chlazený V12, který se vlastně už ani seriově nevyrábí. Deutz v té nejvýkonější variantě má skoro 900 koní (Loprais uvádí 860k a 3500Nm), zatímco Tartovka V12 bude mít maximálně cca 700 koní, ale to je jenom odhad. Tomáš výkony neuvádí, jenom říká, že po nucené přestavbě svého auta prakticky znovu postavili i motor a přitom udělali na něm i nějaké úpravy, čímž výkon zase trochu postrčili dopředu.
Když ještě jezdil Karel Loprais na Tatře s original kopřivnickým motorem, tak uváděl 550k.
Když ještě jezdil Karel Loprais na Tatře s original kopřivnickým motorem, tak uváděl 550k.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Jinak Tomáš Tomeček je už v cíli celé rally, poslední dny jel podle vlastních slov na údržbu a bez problémů si udržel naprosto suverénní vedení v kamionech, v celkovém hodnocení včetně aut dojel celou rally na výborném 9. místě, když 8. a 10. jsou nejlepší Bowlery. Vyhrály tovární BMW X-Raidy s Peterhanselem na 1. a Novytským na 2. místě.
Tomáši, gratulujeme a přejeme šťastnou cestu domů!
Tomáši, gratulujeme a přejeme šťastnou cestu domů!
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Tomasovi gratuluji,stastnou cestu dom
Jinak jsem ted pet dni delal se swedama a sef neustale nosil kulicha Husaberg a pak zas mikcu z dakaru s jeho jmenem,tak jsem na nej uderil.Je spolu sponzorem kamosky co to jezdi uz nekolik let na KTM(pardon,myslim Dakar) a sam to odjel uz dvakrat,neoficialne jako jeji doprovod.
Fotky ktere mi ukazoval,naznacovali ze to ty swedaci umej
http://anniedakar.wordpress.com/about-annie-seel/
Honza

Jinak jsem ted pet dni delal se swedama a sef neustale nosil kulicha Husaberg a pak zas mikcu z dakaru s jeho jmenem,tak jsem na nej uderil.Je spolu sponzorem kamosky co to jezdi uz nekolik let na KTM(pardon,myslim Dakar) a sam to odjel uz dvakrat,neoficialne jako jeji doprovod.
Fotky ktere mi ukazoval,naznacovali ze to ty swedaci umej

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Neklan píše:Jsou výkonější. Jsou to kapalinou chlazené 16-tilitrové V8, celkově modernější motory než tarovácký 19-tilitrový vzduchem chlazený V12, který se vlastně už ani seriově nevyrábí. Deutz v té nejvýkonější variantě má skoro 900 koní (Loprais uvádí 860k a 3500Nm), zatímco Tartovka V12 bude mít maximálně cca 700 koní, ale to je jenom odhad. Tomáš výkony neuvádí, jenom říká, že po nucené přestavbě svého auta prakticky znovu postavili i motor a přitom udělali na něm i nějaké úpravy, čímž výkon zase trochu postrčili dopředu.
Když ještě jezdil Karel Loprais na Tatře s original kopřivnickým motorem, tak uváděl 550k.
Když jem řek před Smolkem,že má Tomáš 700 koní ( což Tomáš na slovenské sahaře říkal ),tak se jen usmál. Asi s výkonem mlží všichni .

Jinak všichni si můžou udělat představu o výkonu samy,podle výsledků .


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Rozhovor s Tomášem Tomečkem nejen o Shamrock Rally byl ve Světě motorů na ČT4 10.11. Můžete se na to mrknout i na netu: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... amtype=WM3
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Jó viděl sem na přímo v TV.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Tomaši, dodatečně gratuluji a přeji hóódně dalších úspěchů.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Asi jeden z poslednich testu Tomase je do 17,.11. na Slovenske SahareMOPADŽI píše:Tomaši, dodatečně gratuluji a přeji hóódně dalších úspěchů.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Tomáš Tomeček na Shamrock Rallye du Maroc
Testovali Andreho de Azeveda "Petrobras" Tatru.
Jinak ještě k Shamrock rally - Tomáš jel bez doprovodu
Příští týden už všichni vyráží do Le Havru, kde budou čekat lodě, které přepraví auta do Argentiny.
Jinak ještě k Shamrock rally - Tomáš jel bez doprovodu



Příští týden už všichni vyráží do Le Havru, kde budou čekat lodě, které přepraví auta do Argentiny.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250