Je to taky o penězích na td5 stojí všechno o něco víc
kluci co u mě servisují a mají tříkila jezdí za mnou stejně často jak td5kaři a to většnou jezdí majitelé td5tek míň do terénu
discovera v td5 je daleko víc poruchová, než td5 defík a má navíc věčně seroucí se ACE a měchy vzadu se taky mění častěji, než vinutá pružina.
věci, které často opravuji na td5 jsou:
regulátor tlaku paliva 5000Kč
naftové čeradlo 5500Kč
štefty na vývuku
ložiska v kolech 1000Kč
svislé čepy 350Kč
zatuhlé třmeny brz
tekoucí ACE moc peněz a času
uchází měchy 3500Kč
startér 4200Kč
alternátor 4800
váha vzduchu 2800Kč
těsnění hlavy 1400kč
vodní pumpa 1400Kč
věci, které se často ser.u na 300 tdi:
ložiska v kolech 900Kč
podávací čerpadlo 1200Kč
alternátor 4800
startér 3800
olejové hadice k chladiči 1000Kč
těnění hlavy 1200Kč
vodní pumpa 900Kč
tekoucí vývěva brzd 3500kč
Na DII je většina věcí o dost dražších a to platí i o doplňcích
DII vypadá v základu designově líp, u jedničky se to musí dohánět úpravama (v základu je to tranvaj)
DII je pohodlnější a rychlejší víc pocitově osobák
DI je levnější jednoduchá a dobře opravitelná pro kutila doma, pocitově lepší osobní traktor

Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431