rada zda TDI300,TD5

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
kiwi

rada zda TDI300,TD5

#1 Příspěvek od kiwi » 07 pro 2009 20:02

ahoj potřeboval bych poradit s koupí discovery.váhám v motorech jestly mám jíd do 300 neboTD5 rok výrobyod1996. do2000..poradte mi
sem v tomto nováček a dos sleduji poslední dobou inzeráty atd.sem ztoho trochu zmetěný. :o

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1494
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: rada zda TDI300,TD5

#2 Příspěvek od KRANG » 07 pro 2009 20:08

Zdar a vítej! Všechno co tě zajímá už tu bylo napsáno. Viz. "Hledat" vpravo nahoře. :idea: :wink:
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

Re: rada zda TDI300,TD5

#3 Příspěvek od zbynek » 07 pro 2009 20:21

Tak, tak, udělej si čas a dovíš se mnoho a nejnom o motorech :idea:
Všechno má svůj čas........

kiwi

Re: rada zda TDI300,TD5

#4 Příspěvek od kiwi » 07 pro 2009 20:22

:D věřím,že toto začátečnický téma se tu často opakuje,a já se opakuju.
jen kde mám přesně hledat na foru atd.sem uplnej zelenáč co se týče této stránky

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: rada zda TDI300,TD5

#5 Příspěvek od DanoDEF » 07 pro 2009 20:26

... tak si urob cas bud trpezlivy a nastuduj si toto forum dozvies sa vela uzitocnych veci.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

Re: rada zda TDI300,TD5

#6 Příspěvek od zdenek666 » 07 pro 2009 20:27

na pravé straně nahoře klepneš na tlačítko hledat a až se Ti to otevře, tak tam vypíšeš, co chceš hledat :Pohoda:
LR Disco II TD5 auto

kiwi

Re: rada zda TDI300,TD5

#7 Příspěvek od kiwi » 07 pro 2009 20:33

už sem se snažil hledat info o motorech jen potřebuju poradid do čeho byste šly Vy.můj
názor je r.v98 v 300TDi.potřebuju něco co se dá opravit doma na koleně a ne auto plný gáblů :coze: jinak dík za odpověd

kiwi

Re: rada zda TDI300,TD5

#8 Příspěvek od kiwi » 07 pro 2009 20:37

jinak můj názor na značku LR je.jednou sem se svez a nic jinyýho nechci.už nějakou značku sem šoféroval bo dělám v servise ale land rover a přímo discovery mě totálně nadchlo.prodávám dosavadní vůz a jdu do LR

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

Re: rada zda TDI300,TD5

#9 Příspěvek od zdenek666 » 07 pro 2009 20:40

TD5 zase jede rychleji, je to větší auto, lepší výbava a i líp vypadá :D
kdybych se teď znovu rozhodoval, tak bych taky nevěděl , jestli 300 nebo TD5
Naposledy upravil(a) zdenek666 dne 07 pro 2009 20:47, celkem upraveno 1 x.
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

Re: rada zda TDI300,TD5

#10 Příspěvek od zbynek » 07 pro 2009 20:41

Jen se obávám že jednoznačné odpovědi se nedočkáš, tady se nachází kompletní spectrum LR, tak že informací dostaneš mnoho ale rozhodnutí bude zase jen na tobě. Já mam Td5 na který jsem nemusel 3 roky šáhnout a jiný ti žekne že to je nejhorší motor pod sluncem.......babo raď. :hmm:
Všechno má svůj čas........

Uživatelský avatar
pajam
Příspěvky: 800
Registrován: 14 čer 2006 07:10
auto: nějaké LR
Bydliště: Bělá pod Bezdězem

Re: rada zda TDI300,TD5

#11 Příspěvek od pajam » 07 pro 2009 20:46

Hlavně se svez v obou verzích a třeba poznáš rychle rozdíly a jinak rozdíly v motorech jsou popsány i v sekci Def..

kiwi

Re: rada zda TDI300,TD5

#12 Příspěvek od kiwi » 07 pro 2009 20:56

tak takovej odpovědi sem se bál :lol: ale svatá pravda.každý má jiny zkušenosti a jedno s druhým,jedná se i o ceny náhradních dílů.a celkové udržby,jestly je 300levnejší,nežTD5.zkrátka babo rad

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: rada zda TDI300,TD5

#13 Příspěvek od Miky_CZ » 07 pro 2009 21:03

ja byt tebou si ujasnim co chci, jestli chces jezdit jenom po ceste a obcas naky lehci off tak asi td5, vykonnejsi vetsi komfort atd
a pokud to chces rochnit v bahne a vyvadet s tim dalsi psi kusy tak spis 300tdi, mene elektroniky a celkove je to auto jednodussi tak ho lip opravis
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: rada zda TDI300,TD5

#14 Příspěvek od Miky_CZ » 07 pro 2009 21:04

i kdyz ja sem to auto taky puvodne kupoval na to abych mohl z zime pohodlne jezdit na snowboard, na chatu atd

no a jak to skoncilo:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: rada zda TDI300,TD5

#15 Příspěvek od Honzan » 08 pro 2009 10:34

Po roce s 300 a v mym okoli dvema td5 muzu rict, ze na 300 uz leccos odeslo vzhledem ke stari, a spolehlivost je vec o ktere si muzu nechat zdat. Td5ky funguji stale a bez problemu a pomerne spolehliveji.
Kdybych kupoval ted, dost zvazim ale nejspis poridim DII (resp. td5).

Myslim ale ze pokud nesjedes z asfaltu nebo polnacky, tak to asi nejak jezdit bude...
p.s. myslim ze v terenu zas tak moc nekravim... :roll: :wink:
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: rada zda TDI300,TD5

#16 Příspěvek od DanoDEF » 08 pro 2009 11:30

... ak kupujes jazdene auto tak bavit sa o spolahlivosti je vec nahodila nikdy nevies co sa dialo s auto predtym nez si ho kupil
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: rada zda TDI300,TD5

#17 Příspěvek od Honzan » 08 pro 2009 14:38

DanoDEF píše:... ak kupujes jazdene auto tak bavit sa o spolahlivosti je vec nahodila nikdy nevies co sa dialo s auto predtym nez si ho kupil
o tom zadna .) jen me trosicku zaskocilo mnozstvi drobnosti co se i na tak jednoduchem stroji mohou pokazit... pro to si ted myslim ze td5 pravdepodobne nebude tak spatna volba, jak nekteri uvadeji...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: rada zda TDI300,TD5

#18 Příspěvek od Miky_CZ » 08 pro 2009 15:05

ono se za chvili zacnou srat ty drobnosti aji na te td5 ale pozdeji no
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3587
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: rada zda TDI300,TD5

#19 Příspěvek od Land Jirka » 08 pro 2009 19:46

Je to taky o penězích na td5 stojí všechno o něco víc
kluci co u mě servisují a mají tříkila jezdí za mnou stejně často jak td5kaři a to většnou jezdí majitelé td5tek míň do terénu
discovera v td5 je daleko víc poruchová, než td5 defík a má navíc věčně seroucí se ACE a měchy vzadu se taky mění častěji, než vinutá pružina.

věci, které často opravuji na td5 jsou:
regulátor tlaku paliva 5000Kč
naftové čeradlo 5500Kč
štefty na vývuku
ložiska v kolech 1000Kč
svislé čepy 350Kč
zatuhlé třmeny brz
tekoucí ACE moc peněz a času
uchází měchy 3500Kč
startér 4200Kč
alternátor 4800
váha vzduchu 2800Kč
těsnění hlavy 1400kč
vodní pumpa 1400Kč

věci, které se často ser.u na 300 tdi:
ložiska v kolech 900Kč
podávací čerpadlo 1200Kč
alternátor 4800
startér 3800
olejové hadice k chladiči 1000Kč
těnění hlavy 1200Kč
vodní pumpa 900Kč
tekoucí vývěva brzd 3500kč

Na DII je většina věcí o dost dražších a to platí i o doplňcích
DII vypadá v základu designově líp, u jedničky se to musí dohánět úpravama (v základu je to tranvaj)
DII je pohodlnější a rychlejší víc pocitově osobák
DI je levnější jednoduchá a dobře opravitelná pro kutila doma, pocitově lepší osobní traktor :lol:
Naposledy upravil(a) Land Jirka dne 08 pro 2009 20:10, celkem upraveno 1 x.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: rada zda TDI300,TD5

#20 Příspěvek od RudaK » 08 pro 2009 19:52

Poslední pocit z jízdy s D1 je pravdivý ..... :mrgreen:
No já jezdím se dvěma značně rozdílnýma autama :lol: a ND se taky liší podstatně,ale i poruchovost je hóódně rozdílná :Sorry: zlatý ŘJ.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět