Disco II netáhne
Moderátor: Miky_CZ
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Disco II netáhne
Jsou to tak dva dny a D2 mi přestala táhnout. Nevymáčknu s ní víc jak 110km a otáčkoměr se při 5 nedostane na 3000ot. Při akceleraci na 2200 sem tam cukne. Jak se zahřeje motor již necuká ale netáhne. Když jsem měl olej v ŘJ tak se objevovala ta sama porucha s tím rozdílem, že se mi rožla kontrolka na palubce. (to už mám pořešený). Nedávno jsem měnil váhu vzduchu a měl jsem ji v Brně na diagnostice a tam mi řikaly vše v pohodě. Byl jsem u toho tak jsem to viděl na displeji takže vím že nekecali. Zdraví Miloš
			
									
									
						- kudrnac
- Příspěvky: 540
- Registrován: 05 lis 2006 20:18
- tel.: 603 269 399
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Chod motoru na poslech vcelku pravidelný ale motor byl nevyvážený a řadící páka vykazovala vždy větší výchlky než bylo běžné. Jinak se to dalo poznat jenom na tom že to špatně jelo když to bylo podtočené a nevytáhl jsme s tím více jak 120 km/h. Spíše by mne zajímalo něco jiného. Tyto problémy, stalo se mi to dvakrát  během dvou měsícu a bylo to v období, když jsem asi 6 měsícu tankoval Shell Power diesel. potom jsem přešel na normální diesel od Shelu a problémy ustaly. A ted mi k tomu něco napište.
			
									
									
						Tak tu aj tak nevidim vztah k radiacej pake....problem s cerpadlom a nevyvazeny chod motora to povedzme ano.kudrnac píše:Chod motoru na poslech vcelku pravidelný ale motor byl nevyvážený a řadící páka vykazovala vždy větší výchlky než bylo běžné.
Ja osobne nevidim suvislost k radiacej pake.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
						co to slysim Milosi, brnkni mi. Kazdopadne, mne v lete taky auto obcas pocukalo, zdalo se mi, ze to dela za teplejsiho pocasi, kdyz je auto studeny. Od te doby tankuju naftu u Shellu a dobry. Vstrikovaci cerpadlo by bylo slyset, jestli bezi, Milos byl na diagnostice a vse v normalu. Jinak s tou radickou ma kudrnac pravdu, taky se mi to stavalo, radicka se klepala tak trosku jinak.
			
									
									
						- 
				Návštěvník
Motor má klidný chod,nový vzduchový filtr,chytne na drc, ale prostě se ji nechce. Nohu mám až na podlaze oči vytlačenýDanoDEF píše:Tak tu aj tak nevidim vztah k radiacej pake....problem s cerpadlom a nevyvazeny chod motora to povedzme ano.kudrnac píše:Chod motoru na poslech vcelku pravidelný ale motor byl nevyvážený a řadící páka vykazovala vždy větší výchlky než bylo běžné.
Ja osobne nevidim suvislost k radiacej pake.
 až na skle a nic. Na diagnostice vstřiky ukazovali optimální chod. Naftu mám svoji od různých dodavatelů přefitrovanou jezdí mi na ni ještě dvě atuta bez problémů
 až na skle a nic. Na diagnostice vstřiky ukazovali optimální chod. Naftu mám svoji od různých dodavatelů přefitrovanou jezdí mi na ni ještě dvě atuta bez problémů  Zdraví MilošII
  Zdraví MilošII- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
No, s kadlekadle žádné zkušenosti nemám (nafta patří do kamen!), ale možná pro sichr oťukni také elektriku. Mně přesně tohle* u Volva dělaly špatné kabely -- začalo pořádně táhnout teprv když jsem je vyhodil, a koupil originál firemní (bezmála za stejné peníze, jež mne stálo celé auto  ). A že jsem předtím rok hledal problém všude možně jinde, dokonce i lambdu jsem za hříšné peníze zbytečně vyměnil
). A že jsem předtím rok hledal problém všude možně jinde, dokonce i lambdu jsem za hříšné peníze zbytečně vyměnil 
*No, ne docela přesně -- já měl ještě také na volnoběhu nepravidelný chod.
			
									
									 ). A že jsem předtím rok hledal problém všude možně jinde, dokonce i lambdu jsem za hříšné peníze zbytečně vyměnil
). A že jsem předtím rok hledal problém všude možně jinde, dokonce i lambdu jsem za hříšné peníze zbytečně vyměnil 
*No, ne docela přesně -- já měl ještě také na volnoběhu nepravidelný chod.
OC   ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
						Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Kabeláž jsem si dělal sám přetahoval jsem si řídící jednotku do kabiny a pak jsem byl na té diagnostice. Všechny dráty jsou stažený do svazku a pevně uchyceny. MilošIIOC píše:No, s kadlekadle žádné zkušenosti nemám (nafta patří do kamen!), ale možná pro sichr oťukni také elektriku. Mně přesně tohle* u Volva dělaly špatné kabely -- začalo pořádně táhnout teprv když jsem je vyhodil, a koupil originál firemní (bezmála za stejné peníze, jež mne stálo celé auto). A že jsem předtím rok hledal problém všude možně jinde, dokonce i lambdu jsem za hříšné peníze zbytečně vyměnil
*No, ne docela přesně -- já měl ještě také na volnoběhu nepravidelný
chod.
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
No, dělal-lis to sám, víš asi že je vše v pořádku, a je zbytečné v tomto směru pátrat po problému.Miloš II píše:... Všechny dráty jsou stažený do svazku a pevně uchyceny. MilošII
(Jen pro úplnost tedy, svazek a uchycení nemusí jmenovitě u zapalovacích kabelů u benzíňáku ještě nutně pomoci v případě, že (a) samotné kabely nestojí za nic, (b) koncovky jsou mizerné domaniko dělaniko. Já měl ve Volvu oba problémy najednou, kabely v sobě navzájem i v jakémkoli železe jež potkaly indukovaly prapodivné věci, a k tomu ještě koncovky vyráběl patrně cvičený orangutan na koleni z plíšků od plochých baterií

Ovšem do jaké míry mohou či nemohou nastat podobné problémy u dieselu, to nemám tušáka... zapalování to nemá, vstřikování jsi říkal žes měřil... čort znájet
 )
)OC   ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
						Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Netáhne
Má to VIN SALLTGM98YA249122 nejsem si jistej ale asi nemáAdmin píše:Jestli můžeš tak zjisti kolik ti tlačí turbo.
Ještě vyzkoušej sundat první díl výfuku a jeď to projet. Bude to sice hlučnější, ale jet se stím dá. Pokud to pojede líp, pak je problém v katalizátoru, teda jestli tam je
 Miloš II
 Miloš II- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Netáhne
To mám pořešenýdiscover píše:Běžej všechny válce normálně, neslyšíš nějaký rozdíl? Zkus, jestli máš konektor z motoru k ŘJ zaolejovaný. To bys pak musel pod víko a vyčistit a odizolovat konektor od části s olejem. Já měl problém tady. A stejné či podobné příznaky. Přeju zdar
 
   MilošII
 MilošII- 
				Návštěvník
Re: Netáhne
Čau Miloši,Miloš II píše:To mám pořešenýdiscover píše:Běžej všechny válce normálně, neslyšíš nějaký rozdíl? Zkus, jestli máš konektor z motoru k ŘJ zaolejovaný. To bys pak musel pod víko a vyčistit a odizolovat konektor od části s olejem. Já měl problém tady. A stejné či podobné příznaky. Přeju zdar
MilošII
když si přetahoval tu řídící jednotku do kabiny, nemohli se Ti po nějaké době posunout ty svazky k nějakéhu jinému svazku a dochází tam k indukci?
Ivo

- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netáhne
Těžko jsou stažený gumovou páskou (samosvařitelnou) a indukce by asi fungovala jenom při vyšším napětí a v origo svazku před tou operacíAnonymous píše:Čau Miloši,Miloš II píše: To mám pořešený
MilošII
když si přetahoval tu řídící jednotku do kabiny, nemohli se Ti po nějaké době posunout ty svazky k nějakéhu jinému svazku a dochází tam k indukci?
Ivo
 prochází kabinou svazek jeden a žádné vodiče nejsou stíněné. Mám takovej neblahej pocit, že mám spíš přidřený čerpadlo co je v nádrži a při vyšším odběru nafty nedává co by mělo. Ale to asi ne diagnostice zjistí líp
 prochází kabinou svazek jeden a žádné vodiče nejsou stíněné. Mám takovej neblahej pocit, že mám spíš přidřený čerpadlo co je v nádrži a při vyšším odběru nafty nedává co by mělo. Ale to asi ne diagnostice zjistí líp  Zdraví MilošII
 Zdraví MilošII- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Netáhne
Admine včera jsem to roztáhnul na 4ku na 4000ot a tak na 110km a motor cukal jakoby chtěl vyrazit vpřed (kdybych jel na motorce řek bych že mám ucpanou trysku) a otáčky šli pomalu nahoru na 5tku do mírného kopce začala stácet rychlost. Je to možný příznak přidřeného čerpadla? Dá se ještě rozchodit? Aditivum do nafty leju! Zdraví Miloš II
			
									
									
						




