Co to kvičí?
Moderátor: Miky_CZ
Co to kvičí?
Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
Disco mi zachránilo život
-
Jouzef
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Kvičení
No mě odešlo před týdnem ložisko na kladce u kompresoru. Soudruzi v UK tam dali pěknej šmej. Nejen, že to ložisko nemá ani číslo, ale bylo vystředěno promáčknutou plechovou podložkou a na ní visí celý tah hlavního řemenu. Pro zajímavost je to číslo 6303-2RHS/C. Místo plechových krytek ložiska jsem volil gumové něco na spůsob gufera. Zdraví Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
-
Potapěč
Re: Co to kvičí?
Buď f klidu je to turbo.Jarys píše:Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
-
Potapěč
-
Luboš M.
- Příspěvky: 3311
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co to kvičí?
Já mám ten samej problém u Defu. Když auto zatáhne tak mi začíná neco pištět. Mám podezření na Intercoler, protože na hadice jsem již sahal a nikde neuchází.Jarys píše:Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
-
Potapěč
Tak jsem udělal 110000km servis. No nedopadl jsem zrovna nejlépe. Tlumiče, gufero na předním diferenciálu, tlumič řízení. No a co je nejhorší v přídavné převodovce bylo jen pul litru oleje a mnoho železných pilin. No uvidíme co to udělá.
To kvičení snad způsobuje těsnění motor - výfuk. Je to objednané, tak až bude práce dodělaná dám vědět jestli kvičení přestalo. Turbo je prý v pořádku.
To kvičení snad způsobuje těsnění motor - výfuk. Je to objednané, tak až bude práce dodělaná dám vědět jestli kvičení přestalo. Turbo je prý v pořádku.
Disco mi zachránilo život