Světlost a tyč řízení?
Moderátor: Acon
Světlost a tyč řízení?
Teď asi budu vypadat jako blb, ale můsím se zeptat. Při posledním jezdění jsem brutálně ohnul tu tyč, která spojuje pření kola jakoby kousek za diferenciálem. (do té doby jsem si ji nevšiml) Co je to za tyč a je jí tam třeba? Hodlám přizvednout podvozkem OLD MAN EMU, ale mám dojem, že ta tyč zůstane přesně v té výšce kde teď zrovna je. Tak na co celé to zvedání, když mi tam pak ve světlosti brání ta roura...? Jak se to řeší? Při zvedání se to nějak předělává?
Disco mi zachránilo život
Zvedání pomocí tvrdších per třeba OME, ti umožní získat více místa v podběhu.Tím pádem můžeš namontovat průměrově vyšší kola, než originál a tak dosáhneš větší světlosti pod nápravou a potažmo i pod celým autem.Jinak se samozřejmě prodávají i kryty řízení a spojovačky.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Re: Světlost a tyč řízení?
Tu tyč znám taky moc dobře. Jestli jsi ji ohnul, tak po jejím narovnání by jsi měl navštívit geometrii, patrně budeš mít rozhozenou sbíhavost kol. Musíš si na koupit kryt. Já ji pro jistotu ještě nechal vyrobit z tvrdšího materiálu.Jarys píše:Teď asi budu vypadat jako blb, ale můsím se zeptat. Při posledním jezdění jsem brutálně ohnul tu tyč, která spojuje pření kola jakoby kousek za diferenciálem. (do té doby jsem si ji nevšiml) Co je to za tyč a je jí tam třeba? Hodlám přizvednout podvozkem OLD MAN EMU, ale mám dojem, že ta tyč zůstane přesně v té výšce kde teď zrovna je. Tak na co celé to zvedání, když mi tam pak ve světlosti brání ta roura...? Jak se to řeší? Při zvedání se to nějak předělává?
Land Rover Defender 110 TD5
o sa Ti ohla spojovacka( ta zadna tyc). Daju sa kupit spevnene verzie. Alebo ochrana spojovacky. Bud iba take akoby ocko( uchytene na diferenciale) v ktorom tyc chodi a to ocko jej nedovoli sa via ohnut, alebo zlab v ktorom chodi cela spojovacka.
V kazdom pripade akonahle tyc uz bola raz ohnuta, tak je uz oslabena.
V kazdom pripade akonahle tyc uz bola raz ohnuta, tak je uz oslabena.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Jo jo, tak to budu muset pořešit. Na tu geometrii jsem jel zrovna, přotože se mi rozbíhali kola každé na jinou stranu.
Ten kryt, to je jako ten kryt řízení, o kterém tu občas padne řeč? A Karle jak velké kola můžu nacpat na 2" lift aniž bych nějak stříhal a jinak zasahoval do karoserie? (pořád uvažuju, že koupím větší pneu na svoje 18"ráfky, ale všichni mně z toho zrazujou, jsem ale línej přehazovat kola, znáš to)
Ten kryt, to je jako ten kryt řízení, o kterém tu občas padne řeč? A Karle jak velké kola můžu nacpat na 2" lift aniž bych nějak stříhal a jinak zasahoval do karoserie? (pořád uvažuju, že koupím větší pneu na svoje 18"ráfky, ale všichni mně z toho zrazujou, jsem ale línej přehazovat kola, znáš to)
Disco mi zachránilo život
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
ASFIR
Ten kryt vypadá takhle a koupíš to za slušnej peníz tu
MilošII
http://www.stockundstein.de/dbcTrade/pr ... No=1&dbc=d


http://www.stockundstein.de/dbcTrade/pr ... No=1&dbc=d
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Su dva kryty...
1. kryt tyce riadenia
Je to spredu taky najazdovy plech. Kryje tyc riadenia od domceka riadenia k naprave. Tyc riadenia ide paralelne s panhardskou tycou.
2. kryt spojovacky
Je zo zadnej strany napravy pod autom a nieje ho velmi vidno. Kryje spojenie laveho a praveho kolesa. A su to tie dva sposoby ktore som popisal.
Pokial ohnes tyc riadenia, tak sa stane to ze budes mat volant krivo, ale dokazes ist rovno. Pokial zohnes spojovacku, stane sa to co tebe( kolesa budes mat rozcapene).
1. kryt tyce riadenia
Je to spredu taky najazdovy plech. Kryje tyc riadenia od domceka riadenia k naprave. Tyc riadenia ide paralelne s panhardskou tycou.
2. kryt spojovacky
Je zo zadnej strany napravy pod autom a nieje ho velmi vidno. Kryje spojenie laveho a praveho kolesa. A su to tie dva sposoby ktore som popisal.
Pokial ohnes tyc riadenia, tak sa stane to ze budes mat volant krivo, ale dokazes ist rovno. Pokial zohnes spojovacku, stane sa to co tebe( kolesa budes mat rozcapene).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Kryt řídící tyče
Je to tenhle kus
MilošII

Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Miloš II má na své D2 2" OME v kombinaci s Ironmanem a obuté má Wranglery MTR 245/75/16 tedy 31" a nevšiml jsem si, že by někde drhnul. U D1 se dá jít i do 235/85/16 tedy 32". Víc ti může poradit i Stavros, který také zvedal.Jarys píše: A Karle jak velké kola můžu nacpat na 2" lift aniž bych nějak stříhal a jinak zasahoval do karoserie? (pořád uvažuju, že koupím větší pneu na svoje 18"ráfky, ale všichni mně z toho zrazujou, jsem ale línej přehazovat kola, znáš to)
Pokud jde o tvůj druhý dotaz tak bych do 18" nešel.Rozměry použitelných pneu a dezénů jsou značně omezené a navíc většinou mají nízký profil.
Dotaz tři: když nechceš přehazovat, tak si kup gumy kategorie AT, je to kompromis silnice terén 50:50 čili žádný extrém, ale použitelné celý rok.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Správný názor.Taky bych nechal menší disky a tím pádem můžeš dát pneu z vetším profilem.Já jsem moc na výběr u D3 neměl.karel píše:Miloš II má na své D2 2" OME v kombinaci s Ironmanem a obuté má Wranglery MTR 245/75/16 tedy 31" a nevšiml jsem si, že by někde drhnul. U D1 se dá jít i do 235/85/16 tedy 32". Víc ti může poradit i Stavros, který také zvedal.Jarys píše: A Karle jak velké kola můžu nacpat na 2" lift aniž bych nějak stříhal a jinak zasahoval do karoserie? (pořád uvažuju, že koupím větší pneu na svoje 18"ráfky, ale všichni mně z toho zrazujou, jsem ale línej přehazovat kola, znáš to)
Pokud jde o tvůj druhý dotaz tak bych do 18" nešel.Rozměry použitelných pneu a dezénů jsou značně omezené a navíc většinou mají nízký profil.
Dotaz tři: když nechceš přehazovat, tak si kup gumy kategorie AT, je to kompromis silnice terén 50:50 čili žádný extrém, ale použitelné celý rok.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Ty kryty řízení vypadají dobře, ale přesto mi z obrázku přijdě, že je ta spojovačka výš než na mém autě. Je to origo z LR nebu může už být nějak předělaná? Já když se z předu podívám pod auto, tak první vidím spodek předního difu a hned ve stejné úrovni spojovačku, což mi přijde hrozně nízko. A navíc jsem viděl spousty obrázků drsných Diskošek, kde ta tyč prostě není?
Disco mi zachránilo život
Sorry, za tolko prispevkov, ale nevedel som to dat do jedneho, tak ako som chcel...
Toto bol este seriovy podvozok na Range Rover Classic, tzn. rovnake ako Disco I, Def. Disko II je trosku odlisna, ale riadenie ma rovnake.
Toto bol este seriovy podvozok na Range Rover Classic, tzn. rovnake ako Disco I, Def. Disko II je trosku odlisna, ale riadenie ma rovnake.
Naposledy upravil(a) teslo dne 09 črc 2007 09:42, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
No a z obrázku číslo jedna je patrné, že spojovačka je z velké části několik cm pod nápravou skoro na úrovni diferáku... což je hodně velký nedostatek, který mně .... nebudu sprostý. Ale už mám přislíbeno od jednoho mechanika, že se na to mrkne a přihlouplé spojovačky mně zbaví....
Disco mi zachránilo život