Všechna auta mimo Off a SUV
Moderátor: Miky_CZ
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Tak jo,přejdeme ze snů do reality. Moje první autíčko, co jsem si koupil, byla to malá pojízdná rakev.
Naštěstí jsem ji použil jen na ježdění a bylo to peklo! Škoda jen, že prodejce z Val.Kloubouků byl trochu lhář.
Tak tady je, mazda 323 GTX 1,8 turbo 4x4
Naštěstí jsem ji použil jen na ježdění a bylo to peklo! Škoda jen, že prodejce z Val.Kloubouků byl trochu lhář.
Tak tady je, mazda 323 GTX 1,8 turbo 4x4
- Přílohy
-
- Mazda 323_GTX_Turbo_4x4.jpg (106.15 KiB) Zobrazeno 7134 x
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
První 4 kdykoliv. To je nádhera ale tu 5kuKeram píše:Tak když je tu řeč o autech který jsou mími sny tak jednoznačně je to nějaka lancia:delta hf integrale, delta S4(Verze delty pro GROUP B), stratos nebo 037 a poslední dobou jsem se zamiloval do TVR Sagaris, při prujezdu Rakouskem kolem Nás prolítl jeden na švícarských SPZ a byla to laska na první pohled

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- mikulec
- Příspěvky: 479
- Registrován: 21 led 2010 12:13
- tel.: +421903796413
- auto: Defender 110 SW
- Bydliště: Senica
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Keram píše:Tak když je tu řeč o autech který jsou mími sny tak jednoznačně je to nějaka lancia:delta hf integrale, delta S4(Verze delty pro GROUP B), stratos nebo 037 a poslední dobou jsem se zamiloval do TVR Sagaris, při prujezdu Rakouskem kolem Nás prolítl jeden na švícarských SPZ a byla to laska na první pohled
tak deltu integrale evo jeu kámoš na prodaj. S celkom slušným motorom. Komplet replika rejsovky. Ale nebola ešte poskladaná, tak sa predáva po krabiciach.
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Měl jsem Deltu HF Turbo oplastovnou do designu Delty S4 (rozdíl jen zadních dveřích navíc). Byla jen 1600 turbo, ale svezení to bylo parádní. Člověk, kterej jí koupil jí poslal přes střechu. Nikdy jsem už nic podobnýho neviděl. Dodnes mě štve, že nemám jedinou fotku.
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Marně přemýšlím nad tím,co jsi napsal.V každém případě,možná dobře,že tu fotku nemáš,protože to z podstaty věci nemohlo být hezký pokoukání.Kdo zná tyhle dvě auta,ví o čem mluvím.Ty auta mají společné jen přední okno a pár detailů.To je jako z Pontiacu Fiero dělat Ferrari a ti mají aspoň stejnej počet dveří.Maxsel píše:Měl jsem Deltu HF Turbo oplastovnou do designu Delty S4 (rozdíl jen zadních dveřích navíc). Byla jen 1600 turbo, ale svezení to bylo parádní. Člověk, kterej jí koupil jí poslal přes střechu. Nikdy jsem už nic podobnýho neviděl. Dodnes mě štve, že nemám jedinou fotku.
Asi nemám dostatek fantazie,proto jsem asi všechny svoje Lancie nechával tak jak je ten hloupej ital vyrobil.A že jich bylo.Od Bety 1600 a 2000 coupe,přes integrale 8v,16v až po EVO.
V každém případě souhlasím s tím,že to všechno jsou neuvěřitelná auta.Kdo to nezažil,nikdy neuvěří.
- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Jak jsi prosimtě udělal z HF Turbo S4? Vždyt S4 byla 3 dveř motor uprostřed před zadní napravou, němělo to kufrMaxsel píše:Měl jsem Deltu HF Turbo oplastovnou do designu Delty S4 (rozdíl jen zadních dveřích navíc). Byla jen 1600 turbo, ale svezení to bylo parádní. Člověk, kterej jí koupil jí poslal přes střechu. Nikdy jsem už nic podobnýho neviděl. Dodnes mě štve, že nemám jedinou fotku.



- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
nepodstatnej detail...

bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
ta HF Integrale Evo... to je raketka
To byli ještě autíčka. Dalo by se toho jmenovat hodně, třeba Escort Cosworth
Pro mě byla a bude největší láska Subaru Impreza P1

To byli ještě autíčka. Dalo by se toho jmenovat hodně, třeba Escort Cosworth
Pro mě byla a bude největší láska Subaru Impreza P1

- Přílohy
-
- P1.jpg (57.66 KiB) Zobrazeno 6781 x
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
To jste asi špatně četli... Byla pouze oplasovaná do designu S4, takže měla samozřejmě motor vpředu. Nebyla to ani čtyřkolka a měla 1600 turbo s karburátorem. Byla z roku 84 a to myslím integrály ještě nejezdily. To auto jsem nevytvářel ani já, ani to rozhodně nevypadalo na domácí práci nějakýho kutila (nebo hodně dobrou). Oproti integrále byla dole širší a měla větší světla. Zadní dveře byly maskovaný těma zadníma sacíma kapsama, který přecházely od blatníků až do křídla nad střechu. Žádný lízátko, jak na integrále. Tankovací hrdlo bylo díky těm plastům utopený asi 15cm hluboko v tý kapse a některý pistole tam ani nešly nasadit. Na střeše měla sací tunel, upravený pátý dveře a kola jako ta S4 na obrázku. Fotka mě opravdu mrzí, protože jsem už nikdy nic podobnýho neviděl ani na NETu.Keram píše:Jak jsi prosimtě udělal z HF Turbo S4? Vždyt S4 byla 3 dveř motor uprostřed před zadní napravou, němělo to kufrMaxsel píše:Měl jsem Deltu HF Turbo oplastovnou do designu Delty S4 (rozdíl jen zadních dveřích navíc). Byla jen 1600 turbo, ale svezení to bylo parádní. Člověk, kterej jí koupil jí poslal přes střechu. Nikdy jsem už nic podobnýho neviděl. Dodnes mě štve, že nemám jedinou fotku.by mě zajimalo jak jsi to udělal
![]()
A pokoukání to rozhodně zlý nebylo. Auto se ode mě pokušelo koupit nespočet lidí. Prodal jsem jí asi po půl roce za víc než 2x tolik co mě stála i s opravama. Když to pak nový majitel rozmlátil, tak sem si to chvíli i vyčítal. Jeden z lidí co jí tady taky chtěl koupit (měl v té době Integrálu a Prismu) se mnou dodnes nemluví.
Naposledy upravil(a) Maxsel dne 23 úno 2010 00:24, celkem upraveno 1 x.
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Když už jsem v tomhle tématu, měl jsem z dnešního pohledu i pár zajímavejch aut. Kamarádi si ze mě občas utahujou, že si neumím koupit normální auto... Toyota Celica 2.0 ST ještě s pohonem zadní nápravy. 2x VW Scirocco I. generace (1.6 karbec a 1.6 GTi), Lancia Delta HF Turbo (viz výše), Renault 15, Escort XR3i kabrio...
(ty obrázky jsou stažený z webu, protože pokud nějaký fotky mám, tak ještě jen ty papírový... ale barvy a vzhled sedí)
(ty obrázky jsou stažený z webu, protože pokud nějaký fotky mám, tak ještě jen ty papírový... ale barvy a vzhled sedí)
- Přílohy
-
- R15.jpg (66.46 KiB) Zobrazeno 6776 x
-
- Scirocco.jpg (55.25 KiB) Zobrazeno 6776 x
-
- Celica.jpg (142.77 KiB) Zobrazeno 6778 x
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
fuj, to sou ošklivy auta...
když už stary coupé, tak tohle...

když už stary coupé, tak tohle...

bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Tady taky jedna Lánčia
- Přílohy
-
- Lancia.jpg (97.58 KiB) Zobrazeno 6690 x
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Možná vám připadám uchylný s těmi Marcosy, ale musím se pochlubit, že dneska mi přišla kniha "Making My Marque", kterou mi poslal přímo její autor a zakladatel automobilky Marcos Jem Marsh s věnováním a podpisem. Věnuje se 50-ti letému výročí od vzniku Marcosů a je to super kniha, která mi udělala velkou radost už jenom tím, že existuje a pak také tím, že jsem jí dostal už po týdnu od objednání a ještě ke všemu přímo osobně od Jema Marshe. http://www.jemmarsh.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Neklane, Marcos - výborný! Knížka určitě super a máš ji i v tom "leather boxu"??
Já mám ještě o chloupek radši Morgany.. na tom jasanovém lepeném podvozku a vykulených očkách něco je..

Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Ne, mám normální hardback, ale i tak je moc pěkná - kvaliní křídový papír velké gramáže, mraky fotek, které ještě nikdy nebyly publikovány atd.
Morgany, to je samozřejmě klasika - letos slaví 100 let existence, pořád je to rodinný podnik v anglických rukou a jsou velmi úspěšní - loni opět zvýšili prodej. Je jich poměrně dost všude na prodej, ale slušná auta nejdou pod 20 tisíc liber. V jednom jsem seděl a hodně dlouho a zblízka si ho prohlížel. Morgan (myslím tedy klasika, ne Aero a od něho odvozená moderní auta) je konstrukčně pořád autem ze 30-tých let. Žebřinový ocelový rám, přední náprava nezávislá se "sliding pillars" odpružením, zadní tuhá náprava s listovými pery a teleskopickými tlumiči terpve od 90-tých let (předtím pouze třecí tlumiče), kostra kabiny z jasanového dřeva, povrchové díly z hliníkového plechu.
Naproti tomu Marcosy byly ve své zlaté éře 60-tých a začátku 70-tých let auta vyvíjené především pro závody a "road legal" auta z nich až následně vycházela a vždy podle hesla "za co nejméně peněz, co nejvíc muziky". Proto měly mraky dílů seriových z jiných aut. Například slavné Mini-Marcosy vznikaly tak, že Jem a spol. koupili Mini od dealera, rozebrali ho, použili motor, převodovku, nápravy a co se jim hodilo s tím, že zbytek Miniho obratem prodali dalším nezávislým dealerům BMC Mini. To, co z Miniho vyndali, namontovali do svojí samonosné
laminátové karoserie s pomocnými rámy a Mini-Marcos byl na světě. V roce 1966 to bylo jediné britské auto, které dokončilo Le Mans. S motorem 1300ccm a výkonem nějakých 75 koní to bylo sice nejpomalejší auto, ale i tak kroužilo 24 h průměrem přes 90mil/h = 145km/h (včetně přestávek). Na rovince to uhánělo až 225km/h
. Vážilo to totiž prd a navíc oproti jiným autům v závodě to bylo zhruba stokrát levnější.
Kupé Marcos GT, která se dělala od roku 1964 a jejichž tvar zůstal zachován v podstatě až do konce výroby začátkem tohoto desetiletí (podobná story jako u Defa), měla vlastně také dřevěnou kostru, ale oproti Morganu samonosnou

Morgany, to je samozřejmě klasika - letos slaví 100 let existence, pořád je to rodinný podnik v anglických rukou a jsou velmi úspěšní - loni opět zvýšili prodej. Je jich poměrně dost všude na prodej, ale slušná auta nejdou pod 20 tisíc liber. V jednom jsem seděl a hodně dlouho a zblízka si ho prohlížel. Morgan (myslím tedy klasika, ne Aero a od něho odvozená moderní auta) je konstrukčně pořád autem ze 30-tých let. Žebřinový ocelový rám, přední náprava nezávislá se "sliding pillars" odpružením, zadní tuhá náprava s listovými pery a teleskopickými tlumiči terpve od 90-tých let (předtím pouze třecí tlumiče), kostra kabiny z jasanového dřeva, povrchové díly z hliníkového plechu.
Naproti tomu Marcosy byly ve své zlaté éře 60-tých a začátku 70-tých let auta vyvíjené především pro závody a "road legal" auta z nich až následně vycházela a vždy podle hesla "za co nejméně peněz, co nejvíc muziky". Proto měly mraky dílů seriových z jiných aut. Například slavné Mini-Marcosy vznikaly tak, že Jem a spol. koupili Mini od dealera, rozebrali ho, použili motor, převodovku, nápravy a co se jim hodilo s tím, že zbytek Miniho obratem prodali dalším nezávislým dealerům BMC Mini. To, co z Miniho vyndali, namontovali do svojí samonosné


Kupé Marcos GT, která se dělala od roku 1964 a jejichž tvar zůstal zachován v podstatě až do konce výroby začátkem tohoto desetiletí (podobná story jako u Defa), měla vlastně také dřevěnou kostru, ale oproti Morganu samonosnou



Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
No mě se líbí tenhle "Morgoš" Morgan plus 4 rok 1964. No a ten tvůj vyčerpávající výklad ti nějak jako nemám co napsat, vypadá to, že o UK autech asi něco trochu víš, no.. 

- Přílohy
-
- 1964_morgan_plus_4.jpg (30.97 KiB) Zobrazeno 6397 x
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Ještě jsem nedokončil myšlenku dřevěné kostry u Marcose a přišla tvoje rychlá reakce. Tak tedy, u tohodle Morganu pozor, toto je opravdu ojedinělé auto, kterých vzniklo jenom pár a není to Plus 4, jak píšeš a je uvedeno pod fotkou, ale Plus 4 Plus, což je rozdíl, protože Plus 4 je normální roadster, jenom má oproti základnímu 4/4 rozšířené šasi (stejné jako Plus 8 a dneska Roadster) a dvoulitrový motor.
Ještě k té dřevěné lepené samonosné kostře u Marcose: Ta se dělala podobnou technologií jako válečná letadla Mosquito z lodní překližky a k ní byly vepředu a vzadu přišroubované pomocné rámy, které vepředu držely nezávislou nápravu z Triumphu Vitesse Mk2 a motor a vzadu tuhou nápravu z Fordu Capri nebo Cortiny. Karoserie byla laminátová. Motory byly nejdřív 1800 Volvo, později 1600 Ford, pak 3,0 l R6 Volvo nebo 3,0 l V6 Ford Essex a to už pomalu přicházely ocelové prostorové rámy. Varianta s dřevěným šasi a V6 Ford Essex, to by se mi líbilo možná nejvíc, protože to vážilo nějakých 800 kilo, zatímco to samé auto s ocelovým rámem 1050kg (pro srovnání Mini Marcos vážil pouhých 530kg). V osmdesátých letech přišly Rover V8, nejdřív 3,5 l s karburátory a nakonec 5,0 l se vstřkováním a 320 koní v LM500 (1995). atd., atd., dalo by se vyprávět dlouho.
Ještě k té dřevěné lepené samonosné kostře u Marcose: Ta se dělala podobnou technologií jako válečná letadla Mosquito z lodní překližky a k ní byly vepředu a vzadu přišroubované pomocné rámy, které vepředu držely nezávislou nápravu z Triumphu Vitesse Mk2 a motor a vzadu tuhou nápravu z Fordu Capri nebo Cortiny. Karoserie byla laminátová. Motory byly nejdřív 1800 Volvo, později 1600 Ford, pak 3,0 l R6 Volvo nebo 3,0 l V6 Ford Essex a to už pomalu přicházely ocelové prostorové rámy. Varianta s dřevěným šasi a V6 Ford Essex, to by se mi líbilo možná nejvíc, protože to vážilo nějakých 800 kilo, zatímco to samé auto s ocelovým rámem 1050kg (pro srovnání Mini Marcos vážil pouhých 530kg). V osmdesátých letech přišly Rover V8, nejdřív 3,5 l s karburátory a nakonec 5,0 l se vstřkováním a 320 koní v LM500 (1995). atd., atd., dalo by se vyprávět dlouho.
- Přílohy
-
- Marcos kopie kopie.JPG
- (174.67 KiB) Staženo 1059 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
no, máš přehled, tak to má být
. Já snad jen stylistický pocit naprostého laika k té poslední fotce s Marcosákem - je nádherný
a tak nějak mi přijde, že designově spojuje to nejlepší z Jagu E-type a trochu z Ferrari Dino (které se mi taky moc líbí).


Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Ó, díky za pochvalu. Když Marcos GT byl v roce 1964 představen, všichni si mysleli, že je to italské auto nebo, že ho navrhnul Ital. Velmi se divili, že ho navrhnul Angličan a ještě víc se divili, že je ze dřeva
.
Nicméně na fotce je steel chassis z roku 1971 s řadovým šestiválcem Volvo, které se dělali především pro trh v USA, protože už tehdy tam platili jakési emisní limity a Ford Essex V6 neprošel. To byl totiž motor evropského Forda a byl vyvinut i vyráběn v Anglii. Prvotně se montoval do Fordu Zodiac (od r. 1966), ale pak také do Transitu, Granady a Capriho.
Ze sportovních aplikací ho kromě Marcosu měl také např. Reliant Scimitar nebo TVR M-series.
Jinak tady je dobře vidět rekonstrukce závodního Marcosu 1600, především pomocné rámy připojené k dřevěnému monokoku. http://www.youtube.com/watch?v=viGSr_BpMJA&translated=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Nicméně na fotce je steel chassis z roku 1971 s řadovým šestiválcem Volvo, které se dělali především pro trh v USA, protože už tehdy tam platili jakési emisní limity a Ford Essex V6 neprošel. To byl totiž motor evropského Forda a byl vyvinut i vyráběn v Anglii. Prvotně se montoval do Fordu Zodiac (od r. 1966), ale pak také do Transitu, Granady a Capriho.
Ze sportovních aplikací ho kromě Marcosu měl také např. Reliant Scimitar nebo TVR M-series.
Jinak tady je dobře vidět rekonstrukce závodního Marcosu 1600, především pomocné rámy připojené k dřevěnému monokoku. http://www.youtube.com/watch?v=viGSr_BpMJA&translated=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Všechny auta mimo Off a SUV
Tak muj ne off Consul Capri 1962
- Přílohy
-
- Nový obrázekccc.jpg (45.82 KiB) Zobrazeno 6265 x