Všechna auta mimo Off a SUV

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#41 Příspěvek od moon13 » 10 úno 2010 22:32

Tak jo,přejdeme ze snů do reality. Moje první autíčko, co jsem si koupil, byla to malá pojízdná rakev.
Naštěstí jsem ji použil jen na ježdění a bylo to peklo! Škoda jen, že prodejce z Val.Kloubouků byl trochu lhář.
Tak tady je, mazda 323 GTX 1,8 turbo 4x4
Přílohy
Mazda 323_GTX_Turbo_4x4.jpg
Mazda 323_GTX_Turbo_4x4.jpg (106.15 KiB) Zobrazeno 7137 x
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#42 Příspěvek od Sláma Karel » 10 úno 2010 23:20

Keram píše:Tak když je tu řeč o autech který jsou mími sny tak jednoznačně je to nějaka lancia:delta hf integrale, delta S4(Verze delty pro GROUP B), stratos nebo 037 a poslední dobou jsem se zamiloval do TVR Sagaris, při prujezdu Rakouskem kolem Nás prolítl jeden na švícarských SPZ a byla to laska na první pohled :)
První 4 kdykoliv. To je nádhera ale tu 5ku :Ale fuuj: Sorry K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
mikulec
Příspěvky: 479
Registrován: 21 led 2010 12:13
tel.: +421903796413
auto: Defender 110 SW
Bydliště: Senica

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#43 Příspěvek od mikulec » 11 úno 2010 09:01

Keram píše:Tak když je tu řeč o autech který jsou mími sny tak jednoznačně je to nějaka lancia:delta hf integrale, delta S4(Verze delty pro GROUP B), stratos nebo 037 a poslední dobou jsem se zamiloval do TVR Sagaris, při prujezdu Rakouskem kolem Nás prolítl jeden na švícarských SPZ a byla to laska na první pohled :)

tak deltu integrale evo jeu kámoš na prodaj. S celkom slušným motorom. Komplet replika rejsovky. Ale nebola ešte poskladaná, tak sa predáva po krabiciach.
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#44 Příspěvek od Maxsel » 20 úno 2010 21:03

Měl jsem Deltu HF Turbo oplastovnou do designu Delty S4 (rozdíl jen zadních dveřích navíc). Byla jen 1600 turbo, ale svezení to bylo parádní. Člověk, kterej jí koupil jí poslal přes střechu. Nikdy jsem už nic podobnýho neviděl. Dodnes mě štve, že nemám jedinou fotku.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
brubo
Příspěvky: 36
Registrován: 18 led 2009 18:42
Bydliště: Omice

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#45 Příspěvek od brubo » 21 úno 2010 15:08

Maxsel píše:Měl jsem Deltu HF Turbo oplastovnou do designu Delty S4 (rozdíl jen zadních dveřích navíc). Byla jen 1600 turbo, ale svezení to bylo parádní. Člověk, kterej jí koupil jí poslal přes střechu. Nikdy jsem už nic podobnýho neviděl. Dodnes mě štve, že nemám jedinou fotku.
Marně přemýšlím nad tím,co jsi napsal.V každém případě,možná dobře,že tu fotku nemáš,protože to z podstaty věci nemohlo být hezký pokoukání.Kdo zná tyhle dvě auta,ví o čem mluvím.Ty auta mají společné jen přední okno a pár detailů.To je jako z Pontiacu Fiero dělat Ferrari a ti mají aspoň stejnej počet dveří.
Asi nemám dostatek fantazie,proto jsem asi všechny svoje Lancie nechával tak jak je ten hloupej ital vyrobil.A že jich bylo.Od Bety 1600 a 2000 coupe,přes integrale 8v,16v až po EVO.

V každém případě souhlasím s tím,že to všechno jsou neuvěřitelná auta.Kdo to nezažil,nikdy neuvěří.

Uživatelský avatar
Keram
Příspěvky: 493
Registrován: 26 říj 2008 21:41
auto: BMW
Bydliště: Rajhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#46 Příspěvek od Keram » 21 úno 2010 21:20

Maxsel píše:Měl jsem Deltu HF Turbo oplastovnou do designu Delty S4 (rozdíl jen zadních dveřích navíc). Byla jen 1600 turbo, ale svezení to bylo parádní. Člověk, kterej jí koupil jí poslal přes střechu. Nikdy jsem už nic podobnýho neviděl. Dodnes mě štve, že nemám jedinou fotku.
Jak jsi prosimtě udělal z HF Turbo S4? Vždyt S4 byla 3 dveř motor uprostřed před zadní napravou, němělo to kufr :Sorry: by mě zajimalo jak jsi to udělal :!: :!:

Uživatelský avatar
paia
Příspěvky: 243
Registrován: 19 kvě 2009 14:45
tel.: mám ;o)
auto: Audi Allroad
Bydliště: Praha / Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#47 Příspěvek od paia » 22 úno 2010 15:15

nepodstatnej detail... :wink:
lancia_delta_s4_2.jpg
lancia_delta_s4_2.jpg (14.46 KiB) Zobrazeno 6846 x
img01pop.jpg
img01pop.jpg (62.32 KiB) Zobrazeno 6845 x
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#48 Příspěvek od moon13 » 22 úno 2010 23:24

ta HF Integrale Evo... to je raketka :roll:
To byli ještě autíčka. Dalo by se toho jmenovat hodně, třeba Escort Cosworth

Pro mě byla a bude největší láska Subaru Impreza P1 :oops:
Přílohy
P1.jpg
P1.jpg (57.66 KiB) Zobrazeno 6784 x
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#49 Příspěvek od Maxsel » 22 úno 2010 23:45

Keram píše:
Maxsel píše:Měl jsem Deltu HF Turbo oplastovnou do designu Delty S4 (rozdíl jen zadních dveřích navíc). Byla jen 1600 turbo, ale svezení to bylo parádní. Člověk, kterej jí koupil jí poslal přes střechu. Nikdy jsem už nic podobnýho neviděl. Dodnes mě štve, že nemám jedinou fotku.
Jak jsi prosimtě udělal z HF Turbo S4? Vždyt S4 byla 3 dveř motor uprostřed před zadní napravou, němělo to kufr :Sorry: by mě zajimalo jak jsi to udělal :!: :!:
To jste asi špatně četli... Byla pouze oplasovaná do designu S4, takže měla samozřejmě motor vpředu. Nebyla to ani čtyřkolka a měla 1600 turbo s karburátorem. Byla z roku 84 a to myslím integrály ještě nejezdily. To auto jsem nevytvářel ani já, ani to rozhodně nevypadalo na domácí práci nějakýho kutila (nebo hodně dobrou). Oproti integrále byla dole širší a měla větší světla. Zadní dveře byly maskovaný těma zadníma sacíma kapsama, který přecházely od blatníků až do křídla nad střechu. Žádný lízátko, jak na integrále. Tankovací hrdlo bylo díky těm plastům utopený asi 15cm hluboko v tý kapse a některý pistole tam ani nešly nasadit. Na střeše měla sací tunel, upravený pátý dveře a kola jako ta S4 na obrázku. Fotka mě opravdu mrzí, protože jsem už nikdy nic podobnýho neviděl ani na NETu.

A pokoukání to rozhodně zlý nebylo. Auto se ode mě pokušelo koupit nespočet lidí. Prodal jsem jí asi po půl roce za víc než 2x tolik co mě stála i s opravama. Když to pak nový majitel rozmlátil, tak sem si to chvíli i vyčítal. Jeden z lidí co jí tady taky chtěl koupit (měl v té době Integrálu a Prismu) se mnou dodnes nemluví.
Naposledy upravil(a) Maxsel dne 23 úno 2010 00:24, celkem upraveno 1 x.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#50 Příspěvek od Maxsel » 23 úno 2010 00:20

Když už jsem v tomhle tématu, měl jsem z dnešního pohledu i pár zajímavejch aut. Kamarádi si ze mě občas utahujou, že si neumím koupit normální auto... Toyota Celica 2.0 ST ještě s pohonem zadní nápravy. 2x VW Scirocco I. generace (1.6 karbec a 1.6 GTi), Lancia Delta HF Turbo (viz výše), Renault 15, Escort XR3i kabrio...

(ty obrázky jsou stažený z webu, protože pokud nějaký fotky mám, tak ještě jen ty papírový... ale barvy a vzhled sedí)
Přílohy
R15.jpg
R15.jpg (66.46 KiB) Zobrazeno 6779 x
Scirocco.jpg
Scirocco.jpg (55.25 KiB) Zobrazeno 6779 x
Celica.jpg
Celica.jpg (142.77 KiB) Zobrazeno 6781 x
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
paia
Příspěvky: 243
Registrován: 19 kvě 2009 14:45
tel.: mám ;o)
auto: Audi Allroad
Bydliště: Praha / Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#51 Příspěvek od paia » 23 úno 2010 11:25

fuj, to sou ošklivy auta... :lol:

když už stary coupé, tak tohle... :ty jeden...:
Audi_100_Coupe_1.JPG
Audi_100_Coupe_1.JPG (163.34 KiB) Zobrazeno 6747 x
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#52 Příspěvek od moon13 » 24 úno 2010 08:25

Tady taky jedna Lánčia
Přílohy
Lancia.jpg
Lancia.jpg (97.58 KiB) Zobrazeno 6693 x
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#53 Příspěvek od Neklan » 27 dub 2010 22:11

Možná vám připadám uchylný s těmi Marcosy, ale musím se pochlubit, že dneska mi přišla kniha "Making My Marque", kterou mi poslal přímo její autor a zakladatel automobilky Marcos Jem Marsh s věnováním a podpisem. Věnuje se 50-ti letému výročí od vzniku Marcosů a je to super kniha, která mi udělala velkou radost už jenom tím, že existuje a pak také tím, že jsem jí dostal už po týdnu od objednání a ještě ke všemu přímo osobně od Jema Marshe. http://www.jemmarsh.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#54 Příspěvek od David S. » 28 dub 2010 21:16

Neklane, Marcos - výborný! Knížka určitě super a máš ji i v tom "leather boxu"?? :skleb Já mám ještě o chloupek radši Morgany.. na tom jasanovém lepeném podvozku a vykulených očkách něco je..

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#55 Příspěvek od Neklan » 29 dub 2010 19:54

Ne, mám normální hardback, ale i tak je moc pěkná - kvaliní křídový papír velké gramáže, mraky fotek, které ještě nikdy nebyly publikovány atd.
Morgany, to je samozřejmě klasika - letos slaví 100 let existence, pořád je to rodinný podnik v anglických rukou a jsou velmi úspěšní - loni opět zvýšili prodej. Je jich poměrně dost všude na prodej, ale slušná auta nejdou pod 20 tisíc liber. V jednom jsem seděl a hodně dlouho a zblízka si ho prohlížel. Morgan (myslím tedy klasika, ne Aero a od něho odvozená moderní auta) je konstrukčně pořád autem ze 30-tých let. Žebřinový ocelový rám, přední náprava nezávislá se "sliding pillars" odpružením, zadní tuhá náprava s listovými pery a teleskopickými tlumiči terpve od 90-tých let (předtím pouze třecí tlumiče), kostra kabiny z jasanového dřeva, povrchové díly z hliníkového plechu.
Naproti tomu Marcosy byly ve své zlaté éře 60-tých a začátku 70-tých let auta vyvíjené především pro závody a "road legal" auta z nich až následně vycházela a vždy podle hesla "za co nejméně peněz, co nejvíc muziky". Proto měly mraky dílů seriových z jiných aut. Například slavné Mini-Marcosy vznikaly tak, že Jem a spol. koupili Mini od dealera, rozebrali ho, použili motor, převodovku, nápravy a co se jim hodilo s tím, že zbytek Miniho obratem prodali dalším nezávislým dealerům BMC Mini. To, co z Miniho vyndali, namontovali do svojí samonosné :!: laminátové karoserie s pomocnými rámy a Mini-Marcos byl na světě. V roce 1966 to bylo jediné britské auto, které dokončilo Le Mans. S motorem 1300ccm a výkonem nějakých 75 koní to bylo sice nejpomalejší auto, ale i tak kroužilo 24 h průměrem přes 90mil/h = 145km/h (včetně přestávek). Na rovince to uhánělo až 225km/h :!: . Vážilo to totiž prd a navíc oproti jiným autům v závodě to bylo zhruba stokrát levnější.
Kupé Marcos GT, která se dělala od roku 1964 a jejichž tvar zůstal zachován v podstatě až do konce výroby začátkem tohoto desetiletí (podobná story jako u Defa), měla vlastně také dřevěnou kostru, ale oproti Morganu samonosnou :!: :!: :!:
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#56 Příspěvek od David S. » 29 dub 2010 20:07

No mě se líbí tenhle "Morgoš" Morgan plus 4 rok 1964. No a ten tvůj vyčerpávající výklad ti nějak jako nemám co napsat, vypadá to, že o UK autech asi něco trochu víš, no.. :dance
Přílohy
1964_morgan_plus_4.jpg
1964_morgan_plus_4.jpg (30.97 KiB) Zobrazeno 6400 x

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#57 Příspěvek od Neklan » 29 dub 2010 20:31

Ještě jsem nedokončil myšlenku dřevěné kostry u Marcose a přišla tvoje rychlá reakce. Tak tedy, u tohodle Morganu pozor, toto je opravdu ojedinělé auto, kterých vzniklo jenom pár a není to Plus 4, jak píšeš a je uvedeno pod fotkou, ale Plus 4 Plus, což je rozdíl, protože Plus 4 je normální roadster, jenom má oproti základnímu 4/4 rozšířené šasi (stejné jako Plus 8 a dneska Roadster) a dvoulitrový motor.
Ještě k té dřevěné lepené samonosné kostře u Marcose: Ta se dělala podobnou technologií jako válečná letadla Mosquito z lodní překližky a k ní byly vepředu a vzadu přišroubované pomocné rámy, které vepředu držely nezávislou nápravu z Triumphu Vitesse Mk2 a motor a vzadu tuhou nápravu z Fordu Capri nebo Cortiny. Karoserie byla laminátová. Motory byly nejdřív 1800 Volvo, později 1600 Ford, pak 3,0 l R6 Volvo nebo 3,0 l V6 Ford Essex a to už pomalu přicházely ocelové prostorové rámy. Varianta s dřevěným šasi a V6 Ford Essex, to by se mi líbilo možná nejvíc, protože to vážilo nějakých 800 kilo, zatímco to samé auto s ocelovým rámem 1050kg (pro srovnání Mini Marcos vážil pouhých 530kg). V osmdesátých letech přišly Rover V8, nejdřív 3,5 l s karburátory a nakonec 5,0 l se vstřkováním a 320 koní v LM500 (1995). atd., atd., dalo by se vyprávět dlouho.
Přílohy
Marcos kopie kopie.JPG
(174.67 KiB) Staženo 1059 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#58 Příspěvek od David S. » 29 dub 2010 20:48

no, máš přehled, tak to má být :muscle . Já snad jen stylistický pocit naprostého laika k té poslední fotce s Marcosákem - je nádherný :yes a tak nějak mi přijde, že designově spojuje to nejlepší z Jagu E-type a trochu z Ferrari Dino (které se mi taky moc líbí).

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#59 Příspěvek od Neklan » 29 dub 2010 21:16

Ó, díky za pochvalu. Když Marcos GT byl v roce 1964 představen, všichni si mysleli, že je to italské auto nebo, že ho navrhnul Ital. Velmi se divili, že ho navrhnul Angličan a ještě víc se divili, že je ze dřeva :lol: .
Nicméně na fotce je steel chassis z roku 1971 s řadovým šestiválcem Volvo, které se dělali především pro trh v USA, protože už tehdy tam platili jakési emisní limity a Ford Essex V6 neprošel. To byl totiž motor evropského Forda a byl vyvinut i vyráběn v Anglii. Prvotně se montoval do Fordu Zodiac (od r. 1966), ale pak také do Transitu, Granady a Capriho.
Ze sportovních aplikací ho kromě Marcosu měl také např. Reliant Scimitar nebo TVR M-series.

Jinak tady je dobře vidět rekonstrukce závodního Marcosu 1600, především pomocné rámy připojené k dřevěnému monokoku. http://www.youtube.com/watch?v=viGSr_BpMJA&translated=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 398
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Všechny auta mimo Off a SUV

#60 Příspěvek od skritekcrx » 01 kvě 2010 12:12

Tak muj ne off Consul Capri 1962
Přílohy
Nový obrázekccc.jpg
Nový obrázekccc.jpg (45.82 KiB) Zobrazeno 6268 x

Odpovědět