jak jezdit v terénu

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: jak jezdit v terénu

#61 Příspěvek od eliott » 14 úno 2010 22:02

fidel.ml píše: U lc 80 pri redukcich se mezinaprava zavre sama a je zavrena do ty doby nez zase nedas velky.
Což je na hov...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: jak jezdit v terénu

#62 Příspěvek od fidel.ml » 14 úno 2010 22:04

Duvod?
Teda o par pripadech bych vedel kdy by se hodilo mit maly bez mezinapravy. Ale ja sem tim chtel demonstrovat to ze v terenu zavrena mezinaprava nevadi.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: jak jezdit v terénu

#63 Příspěvek od eliott » 14 úno 2010 22:23

fidel.ml píše:Duvod?
Teda o par pripadech bych vedel kdy by se hodilo mit maly bez mezinapravy. Ale ja sem tim chtel demonstrovat to ze v terenu zavrena mezinaprava nevadi.
No když pominu ježdění v horách, kde se jezdí na redukci po dvrdém povrchu, tak třeba jízda s vlekem v kopci, když je třeba občas zastavit, nedejbože popojíždění v koloně.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: jak jezdit v terénu

#64 Příspěvek od fidel.ml » 14 úno 2010 22:33

No tak vlek v kopci ano jezdeni po horach je v nasich zemepisnych sizkach trochu mimo ale to nedejboze zastaveni a popojizdeni v kolonach? Proc bych tam daval maly nevim. A me se teda jeste nestalo abych musel davat na LC maly pri tahani vleku. jo parkrat pri couvani ale to mi ta mezinaprava nijak neomezovala.
Ale to sou moje zkusenosti z lc mozna u lr se maly davaj casteji. LR sem jeste nemel.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: jak jezdit v terénu

#65 Příspěvek od eliott » 14 úno 2010 22:56

No já když táhnu vlek, kterej má 3,5t, někdy i skoro 4 a přijde kopec a kolona, tak i na dálnici dávám malou. A ježdění v horách je boží, vřele deporučuju, ale ty šněrovačky jsou jen na redukci, a to i dolů, rychlá 1ka je pomalá a dvojka to neubrzdí. Viz http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... y&start=80
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: jak jezdit v terénu

#66 Příspěvek od fidel.ml » 14 úno 2010 23:04

Jo ja sem v alpach jezdil a maly sem nidky nepotreboval. Ale uznavam ze v tomhle pripade za mezinaprava by byla lepsi otevrena.
Jo alpy na sterku. Tak to sem jeste nejel. Ale myslim ze i za zavrena mezinaprava by si sim poradila.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: jak jezdit v terénu

#67 Příspěvek od RudaK » 15 úno 2010 06:47

fidel.ml píše:Jen poznamka k tomu kdy zapinat ci vypinat mezinapravu. U lc 80 pri redukcich se mezinaprava zavre sama a je zavrena do ty doby nez zase nedas velky. A predni a zadni spery podle uvazeni.


V jiným chlívku si psal,že něco automatického (zavřená mezináprava při redukci :shock: ) je k ničemu :roll: Á tak proto LR ( u něho se řadí redukce s nebo bez uzávěrky ) :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: jak jezdit v terénu

#68 Příspěvek od fidel.ml » 15 úno 2010 08:31

No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: jak jezdit v terénu

#69 Příspěvek od Honzan » 15 úno 2010 08:51

bo u lr neni potreba :mrgreen:
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
mikulec
Příspěvky: 479
Registrován: 21 led 2010 12:13
tel.: +421903796413
auto: Defender 110 SW
Bydliště: Senica

Re: jak jezdit v terénu

#70 Příspěvek od mikulec » 15 úno 2010 08:54

Honzan píše:bo u lr neni potreba :mrgreen:
a má povidané :mrgreen:
http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: jak jezdit v terénu

#71 Příspěvek od erik » 15 úno 2010 09:17

fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D
Tak ted rypnu do vosiho hnizda :Ja blb:
/ja mam ARB predek, zadek a samo, ze mezinapravu/
Jen pripominka, kterou nas absolutne nejlepsi jezdec nam tloukl do hlavy...
/nema zadnou uzaveru/
Zadna uzavera nepomuze, kdyz je sofer na h...o. Jen zvysujes nebezpeci, ze se ti neco vysype... :Sorry:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: jak jezdit v terénu

#72 Příspěvek od Sláma Karel » 15 úno 2010 10:06

fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D
Nojo to sice máš, za ty peníze co koupíš neupravenou Toy 80 si můžeš koupit Discovery i s oběma špérama ARB, navíjákem a zvýšenou s většíma kolama.
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.


Z
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: jak jezdit v terénu

#73 Příspěvek od Stavros » 15 úno 2010 10:31

a to staci par drobnosti a mas tam 200 PS.

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: jak jezdit v terénu

#74 Příspěvek od fidel.ml » 15 úno 2010 11:43

erik píše:
fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D
Tak ted rypnu do vosiho hnizda :Ja blb:
/ja mam ARB predek, zadek a samo, ze mezinapravu/
Jen pripominka, kterou nas absolutne nejlepsi jezdec nam tloukl do hlavy...
/nema zadnou uzaveru/
Zadna uzavera nepomuze, kdyz je sofer na h...o. Jen zvysujes nebezpeci, ze se ti neco vysype... :Sorry:
No to je sice pravda taky znam par lidi co maj v aute 300 000 a zapadnou pri prvnim sjezdu z asfaltu. Ale nikdo mi nenamluvy ze 2 stejna auta treba lc 80 stejne nazvedane a se stejnymy koly ale jedna se sperama a druha bez sper vyjedou naprosto stejne. A ze spery u lr nepotrebujes je trochu nadneseny.

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: jak jezdit v terénu

#75 Příspěvek od fidel.ml » 15 úno 2010 11:50

Sláma Karel píše:
fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D
Nojo to sice máš, za ty peníze co koupíš neupravenou Toy 80 si můžeš koupit Discovery i s oběma špérama ARB, navíjákem a zvýšenou s většíma kolama.
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.


Z
A je pravda ze lc sou drahy a nasypat do lr za cca 100 000 dalsich 80 000 co je rozdil cen tak to bude pekne upraveny auto ale porad se 115 konma.
Joo slysel sem ze kdyz je dobrej ridic takze nepotrebuje vykon :D Ale nekdy je vykon potreba. 8)

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: jak jezdit v terénu

#76 Příspěvek od erik » 15 úno 2010 14:35

Nojo to sice máš, za ty peníze co koupíš neupravenou Toy 80 si můžeš koupit Discovery i s oběma špérama ARB, navíjákem a zvýšenou s většíma kolama.
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.


Z[/quote]

A je pravda ze lc sou drahy a nasypat do lr za cca 100 000 dalsich 80 000 co je rozdil cen tak to bude pekne upraveny auto ale porad se 115 konma.
Joo slysel sem ze kdyz je dobrej ridic takze nepotrebuje vykon :D Ale nekdy je vykon potreba. 8)[/quote]

Nechcu polemizovat za kazdou cenu..ale
- mam 171k/mel jsem 180k/ a tvrdim, ze pro defa bohate staci 122k-vykon chybi jen v pousti
- mam predni a zadni speru a tvrdim, ze predek jsem potreboval tak ve 1 % proti zadku - celkem vyhodene prachy a zadek zapinam zbytecne v 80% - porovnani s D3, ktera zapina zadek automaticky a tam, kde ja na Defu ve zmatku zapinam, tam D3 je v klidu... :idea:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: jak jezdit v terénu

#77 Příspěvek od fidel.ml » 15 úno 2010 16:55

No tady se dostavame k tomu ze neni teren jako teren. A tam co jezdime tak auto bez sper se nechyta.

Uživatelský avatar
Dusan
Příspěvky: 1055
Registrován: 03 srp 2008 23:19
auto: LR Defender 110 TD5

Re: jak jezdit v terénu

#78 Příspěvek od Dusan » 15 úno 2010 19:10

No ja bych dodal, ze v prvni rade 70% uspechu je pneumatika.... muzes mit 6 uzaverek, ale kdyz neprenese vykon, nemas praci a jsi vsi kde....
.... ALEA IACTA EST

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: jak jezdit v terénu

#79 Příspěvek od RudaK » 15 úno 2010 19:12

fidel.ml píše:No tady se dostavame k tomu ze neni teren jako teren. A tam co jezdime tak auto bez sper se nechyta.


A není to rukama ?....... :mrgreen: :Sorry:


Pravdu má Erik,tam kde druzí špérujou,tam D III nemá potřebu zařadit žádnou uzávěrku i když ji teda má a i když je v základu ( jak říkáte ) limitovaná výškou podvozku.Lidi hodně zbytečně uzávěrku řadí ( no když ji mám,tak proč ji nevyužít :wink: ) ,já to zjistil u D 1 . S předním Truetrakem ( automat. přední uzávěrka ) se mě líp jezdí,bo ztuhlo částečně řízení a tím pádem,je to líp ovladatelné na silnici - kvůli tomu cca 5" liftu ( asi 18 cm :P )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: jak jezdit v terénu

#80 Příspěvek od PavelU » 15 úno 2010 20:08

RudaK píše:kvůli tomu cca 5" liftu ( asi 18 cm :P )
Rudo, 5" je 12,7cm... :idea: :mrgreen:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Odpovědět