Což je na hov...fidel.ml píše: U lc 80 pri redukcich se mezinaprava zavre sama a je zavrena do ty doby nez zase nedas velky.
jak jezdit v terénu
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: jak jezdit v terénu
Duvod?
Teda o par pripadech bych vedel kdy by se hodilo mit maly bez mezinapravy. Ale ja sem tim chtel demonstrovat to ze v terenu zavrena mezinaprava nevadi.
Teda o par pripadech bych vedel kdy by se hodilo mit maly bez mezinapravy. Ale ja sem tim chtel demonstrovat to ze v terenu zavrena mezinaprava nevadi.
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu
No když pominu ježdění v horách, kde se jezdí na redukci po dvrdém povrchu, tak třeba jízda s vlekem v kopci, když je třeba občas zastavit, nedejbože popojíždění v koloně.fidel.ml píše:Duvod?
Teda o par pripadech bych vedel kdy by se hodilo mit maly bez mezinapravy. Ale ja sem tim chtel demonstrovat to ze v terenu zavrena mezinaprava nevadi.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: jak jezdit v terénu
No tak vlek v kopci ano jezdeni po horach je v nasich zemepisnych sizkach trochu mimo ale to nedejboze zastaveni a popojizdeni v kolonach? Proc bych tam daval maly nevim. A me se teda jeste nestalo abych musel davat na LC maly pri tahani vleku. jo parkrat pri couvani ale to mi ta mezinaprava nijak neomezovala.
Ale to sou moje zkusenosti z lc mozna u lr se maly davaj casteji. LR sem jeste nemel.
Ale to sou moje zkusenosti z lc mozna u lr se maly davaj casteji. LR sem jeste nemel.
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu
No já když táhnu vlek, kterej má 3,5t, někdy i skoro 4 a přijde kopec a kolona, tak i na dálnici dávám malou. A ježdění v horách je boží, vřele deporučuju, ale ty šněrovačky jsou jen na redukci, a to i dolů, rychlá 1ka je pomalá a dvojka to neubrzdí. Viz http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... y&start=80
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: jak jezdit v terénu
Jo ja sem v alpach jezdil a maly sem nidky nepotreboval. Ale uznavam ze v tomhle pripade za mezinaprava by byla lepsi otevrena.
Jo alpy na sterku. Tak to sem jeste nejel. Ale myslim ze i za zavrena mezinaprava by si sim poradila.
Jo alpy na sterku. Tak to sem jeste nejel. Ale myslim ze i za zavrena mezinaprava by si sim poradila.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: jak jezdit v terénu
fidel.ml píše:Jen poznamka k tomu kdy zapinat ci vypinat mezinapravu. U lc 80 pri redukcich se mezinaprava zavre sama a je zavrena do ty doby nez zase nedas velky. A predni a zadni spery podle uvazeni.
V jiným chlívku si psal,že něco automatického (zavřená mezináprava při redukci



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: jak jezdit v terénu
No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto
. A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely 


Re: jak jezdit v terénu
bo u lr neni potreba 

"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- mikulec
- Příspěvky: 479
- Registrován: 21 led 2010 12:13
- tel.: +421903796413
- auto: Defender 110 SW
- Bydliště: Senica
Re: jak jezdit v terénu
a má povidanéHonzan píše:bo u lr neni potreba

http://motoride.sk/?S=autor%3Amikulec" onclick="window.open(this.href);return false; - môj koníček
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://doreal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu
Tak ted rypnu do vosiho hnizdafidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto. A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely

/ja mam ARB predek, zadek a samo, ze mezinapravu/
Jen pripominka, kterou nas absolutne nejlepsi jezdec nam tloukl do hlavy...
/nema zadnou uzaveru/
Zadna uzavera nepomuze, kdyz je sofer na h...o. Jen zvysujes nebezpeci, ze se ti neco vysype...

Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: jak jezdit v terénu
Nojo to sice máš, za ty peníze co koupíš neupravenou Toy 80 si můžeš koupit Discovery i s oběma špérama ARB, navíjákem a zvýšenou s většíma kolama.fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto. A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.
Z
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: jak jezdit v terénu
a to staci par drobnosti a mas tam 200 PS.
Re: jak jezdit v terénu
No to je sice pravda taky znam par lidi co maj v aute 300 000 a zapadnou pri prvnim sjezdu z asfaltu. Ale nikdo mi nenamluvy ze 2 stejna auta treba lc 80 stejne nazvedane a se stejnymy koly ale jedna se sperama a druha bez sper vyjedou naprosto stejne. A ze spery u lr nepotrebujes je trochu nadneseny.erik píše:Tak ted rypnu do vosiho hnizdafidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto. A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely
![]()
/ja mam ARB predek, zadek a samo, ze mezinapravu/
Jen pripominka, kterou nas absolutne nejlepsi jezdec nam tloukl do hlavy...
/nema zadnou uzaveru/
Zadna uzavera nepomuze, kdyz je sofer na h...o. Jen zvysujes nebezpeci, ze se ti neco vysype...
Re: jak jezdit v terénu
A je pravda ze lc sou drahy a nasypat do lr za cca 100 000 dalsich 80 000 co je rozdil cen tak to bude pekne upraveny auto ale porad se 115 konma.Sláma Karel píše:Nojo to sice máš, za ty peníze co koupíš neupravenou Toy 80 si můžeš koupit Discovery i s oběma špérama ARB, navíjákem a zvýšenou s většíma kolama.fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto. A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.
Z
Joo slysel sem ze kdyz je dobrej ridic takze nepotrebuje vykon


- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu
Nojo to sice máš, za ty peníze co koupíš neupravenou Toy 80 si můžeš koupit Discovery i s oběma špérama ARB, navíjákem a zvýšenou s většíma kolama.
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.
Z[/quote]
A je pravda ze lc sou drahy a nasypat do lr za cca 100 000 dalsich 80 000 co je rozdil cen tak to bude pekne upraveny auto ale porad se 115 konma.
Joo slysel sem ze kdyz je dobrej ridic takze nepotrebuje vykon
Ale nekdy je vykon potreba.
[/quote]
Nechcu polemizovat za kazdou cenu..ale
- mam 171k/mel jsem 180k/ a tvrdim, ze pro defa bohate staci 122k-vykon chybi jen v pousti
- mam predni a zadni speru a tvrdim, ze predek jsem potreboval tak ve 1 % proti zadku - celkem vyhodene prachy a zadek zapinam zbytecne v 80% - porovnani s D3, ktera zapina zadek automaticky a tam, kde ja na Defu ve zmatku zapinam, tam D3 je v klidu...
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.
Z[/quote]
A je pravda ze lc sou drahy a nasypat do lr za cca 100 000 dalsich 80 000 co je rozdil cen tak to bude pekne upraveny auto ale porad se 115 konma.
Joo slysel sem ze kdyz je dobrej ridic takze nepotrebuje vykon


Nechcu polemizovat za kazdou cenu..ale
- mam 171k/mel jsem 180k/ a tvrdim, ze pro defa bohate staci 122k-vykon chybi jen v pousti
- mam predni a zadni speru a tvrdim, ze predek jsem potreboval tak ve 1 % proti zadku - celkem vyhodene prachy a zadek zapinam zbytecne v 80% - porovnani s D3, ktera zapina zadek automaticky a tam, kde ja na Defu ve zmatku zapinam, tam D3 je v klidu...

Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: jak jezdit v terénu
No tady se dostavame k tomu ze neni teren jako teren. A tam co jezdime tak auto bez sper se nechyta.
Re: jak jezdit v terénu
No ja bych dodal, ze v prvni rade 70% uspechu je pneumatika.... muzes mit 6 uzaverek, ale kdyz neprenese vykon, nemas praci a jsi vsi kde....
.... ALEA IACTA EST
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: jak jezdit v terénu
fidel.ml píše:No tady se dostavame k tomu ze neni teren jako teren. A tam co jezdime tak auto bez sper se nechyta.
A není to rukama ?.......


Pravdu má Erik,tam kde druzí špérujou,tam D III nemá potřebu zařadit žádnou uzávěrku i když ji teda má a i když je v základu ( jak říkáte ) limitovaná výškou podvozku.Lidi hodně zbytečně uzávěrku řadí ( no když ji mám,tak proč ji nevyužít


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak jezdit v terénu
Rudo, 5" je 12,7cm...RudaK píše:kvůli tomu cca 5" liftu ( asi 18 cm)


LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4