EGR ventily Disco3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 739
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: EGR ventily Disco3

#21 Příspěvek od papavel.k » 03 bře 2010 09:34

mrož píše:Jeden ERG ventil mě odešel na D3 tak po 60 000 km . Auto ztrácelo nekontrolovatelně na výkonu a musím říct , že znatelně . Takže oprava v garanci páč to bylo po cca roce . Po dalších 20 se odporoučel druhej . Stále garance tak jsem to neřešil . Teď mám asi 90 000 km a zatím drží. Ano jsou o spalinách , které jdou zpět , kvůli snižévání emisí. Protože bylo auto v garanci nepátral jsem po tom co bude , když by se vyřadili . Myslím , že by se musela upravit řídící jednotka ? Když nefungoval jeden tak např. při rozjezdu z křižovatky , nebo potřebě zrychlit auto znatelně váhalo a to dost dlouho :? Možná se pletu s potřebou úpravy řídící jednotky , ale připadá mě to logické po tom jak se auto chovalo :?: Fakt nejsem expert.
...pokud EGR nedával co má, nebo pouštěl moc v nepravou chvíli, tak se to na výkonu objevit muselo...pokud by měl tam nebýt, sát bude jenom čistej vzduch :wink: a neměl by nastat problém, pokud máš sání v pořádku ...nejsem odborník a pokud se pletu tak mne utněte :Sorry:
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: EGR ventily Disco3

#22 Příspěvek od RudaK » 03 bře 2010 11:26

papavel.k píše:
mrož píše:Jeden ERG ventil mě odešel na D3 tak po 60 000 km . Auto ztrácelo nekontrolovatelně na výkonu a musím říct , že znatelně . Takže oprava v garanci páč to bylo po cca roce . Po dalších 20 se odporoučel druhej . Stále garance tak jsem to neřešil . Teď mám asi 90 000 km a zatím drží. Ano jsou o spalinách , které jdou zpět , kvůli snižévání emisí. Protože bylo auto v garanci nepátral jsem po tom co bude , když by se vyřadili . Myslím , že by se musela upravit řídící jednotka ? Když nefungoval jeden tak např. při rozjezdu z křižovatky , nebo potřebě zrychlit auto znatelně váhalo a to dost dlouho :? Možná se pletu s potřebou úpravy řídící jednotky , ale připadá mě to logické po tom jak se auto chovalo :?: Fakt nejsem expert.
...pokud EGR nedával co má, nebo pouštěl moc v nepravou chvíli, tak se to na výkonu objevit muselo...pokud by měl tam nebýt, sát bude jenom čistej vzduch :wink: a neměl by nastat problém, pokud máš sání v pořádku ...nejsem odborník a pokud se pletu tak mne utněte :Sorry:

Ne Pavle,ty to vyskoušej a my se pak přidáme :mrgreen: to není vyčuranost,jen ti chceme umožnit obsazení první příčky při zaslepení EGR u D III :P teda v ČR,bo jinde to už někdo určo má :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: EGR ventily Disco3

#23 Příspěvek od Stavros » 03 bře 2010 11:42

ja bych se do tech osmnacti ridicich jednotek radeji nevrtal

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: EGR ventily Disco3

#24 Příspěvek od RudaK » 03 bře 2010 17:16

Stavros píše:ja bych se do tech osmnacti ridicich jednotek radeji nevrtal

Není tady žádných osmnáct řídících jednotek :coze: a do těch zbylých se nebude vrtat :wink: Já o tomdle přemýšlím už dlouho - nepotřebuju snížené emise ( když tady jezdí starý neřízený paštiky :D ) Todle není žádný upocený řadový motor - todle je V6 . A ten EGR ventily určo nepotřebuje. Karle tak mi přelož ten návod na http://disco3.co.uk/gallery/thumbnails.php?album=2722
p.s. Já se asi na starý kolena naučím anglánsky .... :Sorry:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 572
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

Re: EGR ventily Disco3

#25 Příspěvek od vizos » 03 bře 2010 18:02

Pro Rudu návod už je počeštěnej tady .

http://disco3.co.uk/gallery/displayimag ... 2357&pos=0
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: EGR ventily Disco3

#26 Příspěvek od RudaK » 03 bře 2010 23:10

Dík,du študovat :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: EGR ventily Disco3

#27 Příspěvek od evo828 » 04 bře 2010 14:09

na autach do rv 2006 - zablankujes a odstranis tu klapku - v navode je to tusim aj nafotene - a ziadny problem problem sEGR ani kontrolkou ani s vykonom nebude.

na rv 2007 a novsie (emisie Euro IV) - ked zablankujes - budes mat stale hlasenu chybu, kontrolka bude svietit. takze tam je (zatial) nutne vymenit chybny EGR za novy. Pete Bell (UK) vraj pracuje na niecom co by aj softwarovo poriesilo tu kontrolku nudzovy rezim ale zatial nic nema.
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: EGR ventily Disco3

#28 Příspěvek od RudaK » 04 bře 2010 18:41

Tak to je dobrá zpráva,bo já mám auto určo do r.v. 2006 :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 739
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: EGR ventily Disco3

#29 Příspěvek od papavel.k » 04 bře 2010 21:15

:D ...tjádydádydá....to jsou dobré zprávy...děkuji...r.v.2005...evo828 posel dobrých zpráv :)
...ten návod jsem také studoval díky Visoz počeštělý...překladač je supr vzhledem k mé angličtině se přidávám k Rudovi :mrgreen: ...jen jsem v tom měl za chvíli guláš :mrgreen: ...asi to chce čas pro pochápání podrobnělostí :mrgreen: ...díky :)
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: EGR ventily Disco3

#30 Příspěvek od RudaK » 05 bře 2010 06:15

Ten doslovný překlad je perfekt . :P

Nejvíc mě rozesmál tento : Podívejte se na všivák na to! To je to, co EGR ventily dělají vaše motor jíst denně! Fuj!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
mrož
Příspěvky: 155
Registrován: 07 pro 2008 22:11
Bydliště: Blansko

Re: EGR ventily Disco3

#31 Příspěvek od mrož » 05 bře 2010 10:04

evo828 píše:na autach do rv 2006 - zablankujes a odstranis tu klapku - v navode je to tusim aj nafotene - a ziadny problem problem sEGR ani kontrolkou ani s vykonom nebude.

na rv 2007 a novsie (emisie Euro IV) - ked zablankujes - budes mat stale hlasenu chybu, kontrolka bude svietit. takze tam je (zatial) nutne vymenit chybny EGR za novy. Pete Bell (UK) vraj pracuje na niecom co by aj softwarovo poriesilo tu kontrolku nudzovy rezim ale zatial nic nema.
Je to přesně tak . Servis toto potvrzuje . Oficiálně samozřejmě nesmí tyto úpravy dělat , ale dávkování "čistého" vzduchu místo směsi se spalinama podle nich jen výkonu prospěje bez negativního vlivu na životnost motoru. Trochu víc spalin do ovzduší .Údajně by si uměli poradit se software a svítící kontrolkou u novějších vozů . Zkusím se k podrobnějším info. dostat osobním jednáním .
Defender 110 Td5 přední a zadní špéra , zvedlý , topení , naviják , sání , spodek zaplechovaný, nějaký kolo navíc , kompresor , zvedací střecha-integrované spaní a krásná S ll ,r. 1967 , benzín , soft top . Civilní ježdění s Ranger Raptor.

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 572
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

Re: EGR ventily Disco3

#32 Příspěvek od vizos » 05 bře 2010 10:24

To vypadá dobře tak že by se přece jen povedlo časem EGR ventily vyřadit :clap .
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: EGR ventily Disco3

#33 Příspěvek od RudaK » 05 bře 2010 13:44

Myslím ,že to není otázka času , ale otázka priorit. :mrgreen: Budu to realizovat v nejbližší možné době ..... :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
mrož
Příspěvky: 155
Registrován: 07 pro 2008 22:11
Bydliště: Blansko

Re: EGR ventily Disco3

#34 Příspěvek od mrož » 05 bře 2010 14:22

Jen snad ještě poznámka . Po vyřazení z funkce EGR budou vyší hodnoty emisí . Nevím jak moc vyšší . Myslím , že pak při TK budeš muset mít dobrého zkušebního technika , ktejej ti podží sondu aspoň 20 cm za výfukem , aby jsi prošel !!! Toto může být problém ??
Defender 110 Td5 přední a zadní špéra , zvedlý , topení , naviják , sání , spodek zaplechovaný, nějaký kolo navíc , kompresor , zvedací střecha-integrované spaní a krásná S ll ,r. 1967 , benzín , soft top . Civilní ježdění s Ranger Raptor.

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 739
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: EGR ventily Disco3

#35 Příspěvek od papavel.k » 05 bře 2010 16:43

RudaK píše:Myslím ,že to není otázka času , ale otázka priorit. :mrgreen: Budu to realizovat v nejbližší možné době ..... :wink:
:) ...tak mne asi od první laina vystrčit...já blba pořadí priorita pojistka daňa :Ale fuuj: :evil: peniz fuč...emisa...to asi ví všichni jak to kde chodí, vzhledem k tomu, že jsem zrušil ze svého seznamu felicii, tak mé zplodiny rozhodně klesly a touto úpravou se na jejich výši rozhodně už nedostanu ....
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

MadTom
Příspěvky: 15246
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: EGR ventily Disco3

#36 Příspěvek od MadTom » 05 bře 2010 17:32

Emise dieselu na EGR - docela pochybuju, že by to na měření mělo vliv - měří se totiž pouze kouřivost a to při přeběhových (maximálních) otáčkách motoru a to už by EGR mě být stejně zavřenej.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: EGR ventily Disco3

#37 Příspěvek od RudaK » 05 bře 2010 18:39

MadTom píše:Emise dieselu na EGR - docela pochybuju, že by to na měření mělo vliv - měří se totiž pouze kouřivost a to při přeběhových (maximálních) otáčkách motoru a to už by EGR mě být stejně zavřenej.


Taky myslím :wink: Nejsem členem Strany zelených , tak na emise :moon , A EGR je :Ale fuuj:
p.s. Jak jsem psal minule,až tady budou mít ostatní auta emise jak D III ....... :shock: pro papavla - já ho vydělám po záruce,teda před zimou :wink: tak eště být první můžeš :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
petr_p
Příspěvky: 186
Registrován: 31 črc 2008 11:13
auto: D3 TDV6 HSE Manual
Bydliště: Hranice

Re: EGR ventily Disco3

#38 Příspěvek od petr_p » 10 bře 2010 18:37

evo828 píše:na autach do rv 2006 - zablankujes a odstranis tu klapku - v navode je to tusim aj nafotene - a ziadny problem problem sEGR ani kontrolkou ani s vykonom nebude.

na rv 2007 a novsie (emisie Euro IV) - ked zablankujes - budes mat stale hlasenu chybu, kontrolka bude svietit. takze tam je (zatial) nutne vymenit chybny EGR za novy. Pete Bell (UK) vraj pracuje na niecom co by aj softwarovo poriesilo tu kontrolku nudzovy rezim ale zatial nic nema.
Diky za toto vlakno a za ten odkaz na zaslepeni.

A jaj jaj, zrovna minuly tyden jsme si s manzelkou udelali radost a dovezli si z DDR trojkovou krasavici a jak na potvoru modelovy rok 2007 a uz pri obhlidce auta me prodejce upozornoval na caste problemy s EGR :cry

Zrovna mam nacteny 3D model motoru a koukam tady, ze v tom odkazu se zaslepuje priruba az za ventilem + na vstupu do sani.

Co takhle prdnout tu zaslepku na prirubu mezi sbernym vyfukovym potrubim a chladicem EGR? Mela by s tim pak diagnostika problem?

Co vy na to kluci sikovni?
D3 TDV6 HSE Manual

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: EGR ventily Disco3

#39 Příspěvek od RudaK » 10 bře 2010 19:08

Nemám problém EGR .... :shock: r. 2006 :dance teda vlastně zatím s ničím :yes jo akorát samolepek je málo na trhu :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventily Disco3

#40 Příspěvek od Miloš II » 10 bře 2010 19:21

Jednu sadu mám,ale je už zadaná....MilošII
Přílohy
ERG D3.jpg
(32.62 KiB) Staženo 584 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Odpovědět