EGR ventily Disco3
Moderátor: Miky_CZ
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: EGR ventily Disco3
Todle se dá udělat na stojanové vrtačce .....
a kdo si to ekluje,tak z nerezu 
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventily Disco3
No a kdo nemá do čeho píchnout tak to může rozjet ve velkém
MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventily Disco3
Rudo tak mi pár sad prosím navrtej, kolik by to u tebe asi tak vyšlo...RudaK píše:Todle se dá udělat na stojanové vrtačce .....a kdo si to ekluje,tak z nerezu
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: EGR ventily Disco3
PavelU píše:Rudo tak mi pár sad prosím navrtej, kolik by to u tebe asi tak vyšlo...RudaK píše:Todle se dá udělat na stojanové vrtačce .....a kdo si to ekluje,tak z nerezu
Ranec bo nemám moc času ....
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: EGR ventily Disco3
Je jedno kam das zaslepky - ECU na to pride aj tak lebo jej nebude sediet hodnota vahy vzduchu (pri otvorenom EGR ventile je nizsia) takto bude tahat cisty vzduch a ona to vyhodnoti ako chybu. Na euro IV to skratka bez preprogramovania ECU neurobis - aspon teda som o nicom nepocul ale rad sa necham poucit.petr_p píše:[
Co takhle prdnout tu zaslepku na prirubu mezi sbernym vyfukovym potrubim a chladicem EGR? Mela by s tim pak diagnostika problem?
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
Re: EGR ventily Disco3
Aha, ok dik za info, to jsem netusil, ze je to az provazane s vahou vzduchu, ja spolehal na to ze to vyhodi chybu jen kdyz se pridre EGR ventil a ten motorek co za nej taha to pozaluje ridici jednotce.
Takhle jsem teda vazne nahranej dokud guru "Pete Bell" neco nevyzkouma.
Krasavice ma najeto sice jen 56 tisic a slape jak hodinky
, ale to ze ji EGR blije do sani takove sracky se ji urcite nemuze libit.
Takhle jsem teda vazne nahranej dokud guru "Pete Bell" neco nevyzkouma.
Krasavice ma najeto sice jen 56 tisic a slape jak hodinky
D3 TDV6 HSE Manual
Re: EGR ventily Disco3
RudaK.....Ranec bo nemám moc času ....
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
Re: EGR ventily Disco3
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
Re: EGR ventily Disco3
Prima, ze sis to vzal za sve
P.S.: ten obrazek jsem zakotoval z 3D dat, melo by to 99% rozmerove sedet, ale urcite doporucuju pro kontrolu napred namalovat na tvrdy papir a prilozit k te prirube EGR nez zacne tatik pilovat
.
No a jestli ma nekdo pristup k laseru tak sem muzu dat --.dxf soubor pro vypaleni
P.S.: ten obrazek jsem zakotoval z 3D dat, melo by to 99% rozmerove sedet, ale urcite doporucuju pro kontrolu napred namalovat na tvrdy papir a prilozit k te prirube EGR nez zacne tatik pilovat
No a jestli ma nekdo pristup k laseru tak sem muzu dat --.dxf soubor pro vypaleni
D3 TDV6 HSE Manual
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: EGR ventily Disco3
petr_p píše:Tady mas pro tatika aby se nenudil
Pěkné,jak od Picasa .....
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- vizos
- Příspěvky: 572
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Re: EGR ventily Disco3
Vrátím se k tématu .. dnes mi záslepky přišli. Ale za ty peníze bych očekával podstatně lepší kvalitu
.
O víkendu snad namontuju a uvidím co se bude dít
.
Teď taky trošku komerčně když už stály tolik
. Bude mít někdo zájem a bych mu je vyrobil ?
Ještě připomenu že sada je jen pro D3 který mají ve VIN SALLAAA12(5/6)A123456. Na místě závorky 5A nebo 6A .
Celá ta věda. A ty kuličky tam sou aspoň 4.
O víkendu snad namontuju a uvidím co se bude dít
Teď taky trošku komerčně když už stály tolik
Ještě připomenu že sada je jen pro D3 který mají ve VIN SALLAAA12(5/6)A123456. Na místě závorky 5A nebo 6A .
Celá ta věda. A ty kuličky tam sou aspoň 4.
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: EGR ventily Disco3
vizos píše:Vrátím se k tématu .. dnes mi záslepky přišli. Ale za ty peníze bych očekával podstatně lepší kvalitu.
O víkendu snad namontuju a uvidím co se bude dít.
Teď taky trošku komerčně když už stály tolik. Bude mít někdo zájem a bych mu je vyrobil ?
Ještě připomenu že sada je jen pro D3 který mají ve VIN SALLAAA12(5/6)A123456. Na místě závorky 5A nebo 6A .
Celá ta věda. A ty kuličky tam sou aspoň 4.
Petře nevím,vo co go .....ale ty EGR ventily bych chtěl vyrušit
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: EGR ventily Disco3
Tak mě včera poprvé zůstal ten EGR sráč taky vyset a jízda byla hrozná ( žádný výkon a z výfuků černý dým )
Po tak zvaném restartu ( zhasnout a znovu nastartovat ) to zas jede normálně - ale jak dlouho
Prostě pudou ty EGR ven a hotovo .....

Po tak zvaném restartu ( zhasnout a znovu nastartovat ) to zas jede normálně - ale jak dlouho
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- vizos
- Příspěvky: 572
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Re: EGR ventily Disco3
Já už týden testuju a můžu říct že auto se mi zdá živější
. Každopádně výkres už mám a jde to pomalu do výroby.
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.
Re: EGR ventily Disco3
...zdravím, po odmlce mám k dispozici toto
jednu stranu jsem měl venku, šablony udělal, šuplerou poměřil, flašku koupil (to mne ještě čeká
) a teď to ještě namontit
...O kroužky budou původní (ten všivák nebyl tak moc toto až jsem se podilvil
takže jsou v pohodě )a to osazení na dílu k sání, kterým se liší od původní sady je oměřená kopie z trysky(tím tam nebudu kroužky dávat dva jak je to asi celé původně myšleno), na záslepku k výfukovému použiji těsnění také původní, snad to bude stačit 
jednu stranu jsem měl venku, šablony udělal, šuplerou poměřil, flašku koupil (to mne ještě čeká
...O kroužky budou původní (ten všivák nebyl tak moc toto až jsem se podilvil
- Přílohy
-
- DSC00144.JPG (80.45 KiB) Zobrazeno 12869 x
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: EGR ventily Disco3
Jak to tak čtu,ten všivák tam mám už jen já
A do času - bo půjde taky ven . 
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Robik LR
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28 led 2009 11:40
- tel.: 602330478
- auto: G4 Challenge
- Bydliště: Stehelčeves
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventily Disco3
Ahojec, tak jsem teď zhltnul Vaší debatu o EGR ventilech a zapomněli jste mimo jiné na spotřebu. mám na 3ojce najeto 122000 a odešel jeden ventil a auto jelo divně, nežli přišel novej tak odešel i ten druhej. Spotřeba vylítla o víc než litr nahoru. Já sice spotřebu neřeším, ale vidět to prostě bylo. Ventily jsem vyměnil, auto je zase v poho a spotřeba zpět na co jsem byl zvyklej.
Jinak diagnostika hodnotí na osciloskopu počty a velikosti otevření ventilu. Stará se o to krokový elektromotor, který přestane fungovat až když se vrstva karbonu dostane do fáze, kdy ten ventil neotevře. Možnost opravy ventilu je provedením dekarbonizace dříku ventilu. Cena je cca 4500 Kč za oba a životnost asi dalších 60.000 Km.
Zvýšení výkonu vyřazením EGR ventilu bylo již několikrát měřeno, sice na jiných motorech, ale výsledek je vždy stejný, do 1,2 % jmenovitého výkonu motoru. Tím se vysvětluje, že dojem z toho, že auto jede jako blázen po vyřazení EGR je jen placebo efekt, protože 1,2 % nikdo z vás na autě nepozná.Mapa dávkování paliva na vstřikovací rampu samozřejmě reaguje na data, která dávají řídící jednotce jednotlivá čidla, teplota, tlak, váha vzduchu atd.
Cena nového originálného EGR je 5.850 Kč bez DPH a životnost přibližně 100.000 km.
Jestliže každý z vás najezdí 100.000 km ročně tak chápu, že vyřazení EGR je stěžejní finanční záležitost, ale to jsem si jenom tak rejpnul. V každém případě mám načipovanej motor nejen ta své trojce, ale i na ostatních vozech a když třeba na VW odejde EGR je to na motorový brzdě vždy znát. Křivka výkonu i kroutícího momentu mění svůj tvar a zhruba ve 2400 otáčkách se vyskytuje tzv. díra.
No nebudu do Vás dál šťourat, jen jsem chtěl předat nějakou tu informaci, kterou mám podloženou na motorový brzdě.
Tak se mějte všichni moc fajn a nezlobte se na mě za trošku té pravdy.
Jinak diagnostika hodnotí na osciloskopu počty a velikosti otevření ventilu. Stará se o to krokový elektromotor, který přestane fungovat až když se vrstva karbonu dostane do fáze, kdy ten ventil neotevře. Možnost opravy ventilu je provedením dekarbonizace dříku ventilu. Cena je cca 4500 Kč za oba a životnost asi dalších 60.000 Km.
Zvýšení výkonu vyřazením EGR ventilu bylo již několikrát měřeno, sice na jiných motorech, ale výsledek je vždy stejný, do 1,2 % jmenovitého výkonu motoru. Tím se vysvětluje, že dojem z toho, že auto jede jako blázen po vyřazení EGR je jen placebo efekt, protože 1,2 % nikdo z vás na autě nepozná.Mapa dávkování paliva na vstřikovací rampu samozřejmě reaguje na data, která dávají řídící jednotce jednotlivá čidla, teplota, tlak, váha vzduchu atd.
Cena nového originálného EGR je 5.850 Kč bez DPH a životnost přibližně 100.000 km.
Jestliže každý z vás najezdí 100.000 km ročně tak chápu, že vyřazení EGR je stěžejní finanční záležitost, ale to jsem si jenom tak rejpnul. V každém případě mám načipovanej motor nejen ta své trojce, ale i na ostatních vozech a když třeba na VW odejde EGR je to na motorový brzdě vždy znát. Křivka výkonu i kroutícího momentu mění svůj tvar a zhruba ve 2400 otáčkách se vyskytuje tzv. díra.
No nebudu do Vás dál šťourat, jen jsem chtěl předat nějakou tu informaci, kterou mám podloženou na motorový brzdě.
Tak se mějte všichni moc fajn a nezlobte se na mě za trošku té pravdy.
Toyota Hilux - Expedition
KTM 990 Adventure R
Moto Guzzi V7 Racer
Can Am Renegade 1000
http://www.blazius.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 990 Adventure R
Moto Guzzi V7 Racer
Can Am Renegade 1000
http://www.blazius.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: EGR ventily Disco3
mne odisiel EGR ventil po 44000km - takze ta zivotnost je velmi zavisla v akych rezimoch sa s autom jazdi.
cakam na vymenu vo stvrtok - ale auto jazdi so svietiacou kontrolkou tak ako predtym s tou istou spotrebou - takze ziadny pokles vykonu som nepostrehol.
Ak vsak ostane EGR ventil zaseknuty v otvorenej polohe - potom to musi byt celkom zaujimave - dym a ziaden vykon. Sa necudujem, ze potom po vymene (alebo "blanking") ma clovek pocit ze auto ide ako "z praku".
cakam na vymenu vo stvrtok - ale auto jazdi so svietiacou kontrolkou tak ako predtym s tou istou spotrebou - takze ziadny pokles vykonu som nepostrehol.
Ak vsak ostane EGR ventil zaseknuty v otvorenej polohe - potom to musi byt celkom zaujimave - dym a ziaden vykon. Sa necudujem, ze potom po vymene (alebo "blanking") ma clovek pocit ze auto ide ako "z praku".
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
- vizos
- Příspěvky: 572
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Re: EGR ventily Disco3
Já se rozdíl poznal zásadní
. Ale podle toho jak to popsal Robik větší díl zásluh na to bude mít že ve stejné době sem měnil vlnovce na výfuku hned za válci. Bo tam bylo díra a ke konci už blikaly kontrolky jak na Diskotece
a odhad je že sem od začátku závady po její vyřešení najezdil tak 5 000km. Najeto mám 130 000km a ventily byly dle diagnostiky v pořádku.
A 4 500,- versus 1 800,- za vyřazení .. za to co mi zbylo plus něco navíc už mám na cestě G4 žebříček
.
A 4 500,- versus 1 800,- za vyřazení .. za to co mi zbylo plus něco navíc už mám na cestě G4 žebříček
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.