
2.0DI kolísanie otáčok
Moderátor: Safraporte
2.0DI kolísanie otáčok
Pomóc!!!!
začali mi kolísať otáčky a samé sa zvyšujú ked stojím... za jazdy to robí tiež- ked preradujem tak ostávajú otáčky hore a nepadajú alebo dosť neskoro a pomaly. počas jazdy občas afto celé cuká ako keby dochádzala nafta alebo tak podobne..... Kto by vedel čo to môže byť??? kde hladať závadu???? vdaka za rady

Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
Podívej se na naftu, jestli je vše tak jak má být. Jinak potom jít po elektronice, tam bych začal váhou vzduchu,ale to radím od stolu,něco jiného je to vidět
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
zajtra idem pre novú váhu vzduchu..... len som nevedel že váha vzduchu može mat za následok kolísanie otáčok... myslel som že váha može iba znížiť výkon motora....
inak som ju čistil tech.benzínom...
asi som to nemal robiť-poslal som ju do večných lovísk 



Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,
- Distruptor
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 bře 2009 04:29
- auto: Freelander, D4?
- Bydliště: SR
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
Na tvojom motore je vaha vzduchu iba na ovladanie EGR ventilu, cize skus odpojit pripadne precisti EGR.
tu je zdroj: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=152889 prispevok #4
tu je zdroj: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=152889 prispevok #4
Land Rover FREELANDER Td4, HSE, 5dv, 2005, automat
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
Vážený- záhada vyriešená!!!
otáčky- OK, motor ťahá-OK. treba to dať správnym ludom a je to v poriadku
jediná chyba bola v Plynovom pedáli- vadný snímač polohy plynového pedálu
Diagnostika je dobrá vec..... 




- Přílohy
-
- snímač polohy.jpg (23.98 KiB) Zobrazeno 6442 x
Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
Kto ti robil diagnostiku?Mas prosim na neho cislo?
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 01 bře 2009 00:01
- tel.: c902 )))
- auto: PAJERO 2.8TD
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
dovolim si s timto nesouhlasit!!!! pokud je mi znamo tak vaha dava jednotce udaje o mnozstvi vzduchu a ta podle toho davkuje mnozstvi paliva---za soucinosti teploty a tlaku v sacim potrubi. skus odpojit vahu a uvidis rozdil v jizdnich vlastnostech a hlavne ve spotrebe.--vyleti ti nahoru nejmin o 2litry!!!!!!Distruptor píše:Na tvojom motore je vaha vzduchu iba na ovladanie EGR ventilu, cize skus odpojit pripadne precisti EGR.
tu je zdroj: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=152889 prispevok #4
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
souhlasím s waltr666 já mám egr zablokovaný a bez váhy by to nešlo,to mně potvrdili i na čiptuningu , že musí být vždy čistá , aby dávala správné údaje řídící jednotce
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- Distruptor
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 bře 2009 04:29
- auto: Freelander, D4?
- Bydliště: SR
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
Tagr: no comment! Z teba nechapem uz dlhsiu dobu a waltr666 ano u modernych motorov je to tak, to je samozrejme, ale my hovorime o motore 2.0DI od roveru, na tuto info som narazil nahodou a kedze je od uzivatela "RoverRon" povazujem ju za spravnu kedze je v UK uznavany celou free komunitou. Ale je mozne ze sa myli alebo to bol reklep ale dokazat to neviem ak niekdo hej tak sa ozvite.
Land Rover FREELANDER Td4, HSE, 5dv, 2005, automat
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
No překouk jsem se s motorem to se stane
, ale celkem jsem zvědavý co nechápeš
že se spletu jo to se stane , a že stavím trochu lepší free snad nevadí ne? POJEDEŠ NA SAHARU U VÁS NA SLOVAČI ? jinak při chiptuningu čistí váhu vzduchu vždy , tak asi na tom něco bude, už chipovali i tenhle motor
Výkon před úpravou:72 kW / 98 PS / 210 Nm
Výkon po úpravě: 92 kW / 125 PS / 250 Nm
Tak tohle zatím úspěšně udělali jednomu ,,kolegovi" tady u Prahy a zatím si nestěžuje
já jdu do téhle +- varianty tedy se svojí TD4
Výkon před úpravou: 80 kW / 109 PS / 260 Nm
Výkon po úpravě: 95 kW / 130 PS / 300 Nm
Nárůst výkonu: + 15 kW / + 21 PS / + 40 Nm
šlo by to ještě víc, ale s ohledem na vše ostatní to bude stačit na pohodu


Výkon před úpravou:72 kW / 98 PS / 210 Nm
Výkon po úpravě: 92 kW / 125 PS / 250 Nm
Tak tohle zatím úspěšně udělali jednomu ,,kolegovi" tady u Prahy a zatím si nestěžuje
já jdu do téhle +- varianty tedy se svojí TD4
Výkon před úpravou: 80 kW / 109 PS / 260 Nm
Výkon po úpravě: 95 kW / 130 PS / 300 Nm
Nárůst výkonu: + 15 kW / + 21 PS / + 40 Nm
šlo by to ještě víc, ale s ohledem na vše ostatní to bude stačit na pohodu

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
Jiné příznaky, možná stejná diagnoza!?
Dnes jsme se byli odborněji podívat na 2,0 Di objevili jsme dalších pár závad, z nich mě nejvíc zarazila tato. Při jízdě na půl-třičtvrtě plynu do pěti sekund auto jelo na volnoběh. Noha s plynu, znova tři čtvrtě a to samé, když se dal plný plyn auto vypadalo, že by jelo furt. (po deseti sekundách jsem přestal) jak ze třičtvrtě tak i volnoběhu. Při normálním rozjezdu vše v pořádku. Auto jelo, táhlo a jakmile se odřadilo na příslušný stupeň, vydrželo se na půl-třičtvrtě plynu-do pěti vteřin volnoběh. Co by s tím mohlo být? Diagnostika nic neukazovala! Upozorňuji, že auto je stále v bazaru, ztížené testování, pokusy oprav…stále o něm uvažuji protože mi byla nabídnutá slušná cena i za předpokladu výměny snímače polohy plynového pedálu. Navíc, co když to je nějaká kravinka!
Díval jsem se po nových snímačích a levnější než za 9997 jsem nesehnal, dokáže to někdo levněji? Děkuji.
Dnes jsme se byli odborněji podívat na 2,0 Di objevili jsme dalších pár závad, z nich mě nejvíc zarazila tato. Při jízdě na půl-třičtvrtě plynu do pěti sekund auto jelo na volnoběh. Noha s plynu, znova tři čtvrtě a to samé, když se dal plný plyn auto vypadalo, že by jelo furt. (po deseti sekundách jsem přestal) jak ze třičtvrtě tak i volnoběhu. Při normálním rozjezdu vše v pořádku. Auto jelo, táhlo a jakmile se odřadilo na příslušný stupeň, vydrželo se na půl-třičtvrtě plynu-do pěti vteřin volnoběh. Co by s tím mohlo být? Diagnostika nic neukazovala! Upozorňuji, že auto je stále v bazaru, ztížené testování, pokusy oprav…stále o něm uvažuji protože mi byla nabídnutá slušná cena i za předpokladu výměny snímače polohy plynového pedálu. Navíc, co když to je nějaká kravinka!
Díval jsem se po nových snímačích a levnější než za 9997 jsem nesehnal, dokáže to někdo levněji? Děkuji.
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: 2.0DI kolísanie otáčok
Nikdo nic neví, nikdo se s něčím podobným nesetkal, nikdo by nejdřív nešel po…. Par tipů mám (filtry, kontakty…) ale nechci napovídat, spíš čekat na nový typ. Přijde mi divný, že diagnostika nehlásí chybu, kdyby snímač by byl v háji tak by se ozval ne!?