
H.
Moderátor: Miky_CZ
To musí být paráda, další čidla, další dráty, další pí....nyMadTom píše:Nová auta už to mají udělané tak, že činnost EGR ventilu kontrolují pomocí čidel a jeho funkci neregulují jenom podle otevření, ale podle skutečného aktuálního průtoku plynů skrz ten ventil.
Učím se s tím žítDanoDEF píše:Patriku dratky su buducnost.
doporucujem zmenit servis, toto urcite EGR nesposobuje a pani asi len "hadaju"...RobsonXR píše:Mám dotaz na zaslepení EGR ventilu.
TD5 mi zničenohic přestala táhnout, začala černě kouřit a po vychladnutí jsem ji ani nenastartoval. Putovala do servisu kde diagnostika nic nezjistila. Tak jsem s ní jezdil znovu 14 dni a nic až pak to stejné znovu, ztráta výkonu, černej kouř a nešla nastartovat.
V servisu mi řekli:
s nevětší pravděpodobností egr ventil, tak jsem ho zaslepili, nic jiného s tím nedělali a mám čekat jestli se to objeví znovu. Prej ale už asi ne. Pokud budu chtít, tak egr ventil objednají v ceně 5000? nebo tak nějak.
keby si vedel, co vsetko je vo vyvoji tak zacnes plakat;-)eliott píše:To musí být paráda, další čidla, další dráty, další pí....ny
uz to tam davno je, vola sa to AdBlue. vacsinou je to v amerike (prisnejsie emisne normy). su auta s dvojitym vodou chladenym EGR, partiklovymi filtrami, SCR Katmi a neviem cim este...Acon píše:ja som len zvedavý, kedy začneme aj do osobákov tankovať podobné veci ako je močovina. VW vraj už v Golfe 5 (či ktorom) má jednorázovú kapsulu, ktorá sa mení v nejakých intervaloch.