automaticke uzaverky diferencialu

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#21 Příspěvek od Acon » 25 lis 2010 08:40

Miky_CZ píše:
Acon píše:Dík. A ako sa to správa v zákrute, ale v teréne, na mäkkom podklade? Našiel som o tom celé vlákno, keby to niekoho zaujímalo
http://toyota.offroadforum.cz/viewtopic ... 8&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
to jsem tu dal o 4 prispevky vys:-)
To som čítal, len som to chápal, že sa hovorí o pevnom podklade. To znamená, že v teréne je to naprd. Pretože ak sa potrebujem vyhrabať a zrovna nemôžem ísť rovno...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#22 Příspěvek od Miky_CZ » 25 lis 2010 08:54

Acon píše: To som čítal, len som to chápal, že sa hovorí o pevnom podklade. To znamená, že v teréne je to naprd. Pretože ak sa potrebujem vyhrabať a zrovna nemôžem ísť rovno...
to znamena ze to nemuzes mit na predku ale vzadu klidne:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#23 Příspěvek od Honzan » 25 lis 2010 12:52

kluci, ohledne tt pouzitje tlacitko hledat ;)

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=1&t=5582" onclick="window.open(this.href);return false;

mimochodem jestli je ta prvni uzaverka za 12, tak tt vychazi skoro stejne...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#24 Příspěvek od Miky_CZ » 25 lis 2010 17:38

Honzan píše:kluci, ohledne tt pouzitje tlacitko hledat ;)

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=1&t=5582" onclick="window.open(this.href);return false;

mimochodem jestli je ta prvni uzaverka za 12, tak tt vychazi skoro stejne...
ukaz mi kde maji tt za 12 plus doprava :shock:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#25 Příspěvek od RudaK » 25 lis 2010 17:56

Miky_CZ píše: ukaz mi kde maji tt za 12 plus doprava :shock:
:mrk
Třeba tady : http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... at&catId=8" onclick="window.open(this.href);return false;
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#26 Příspěvek od Miky_CZ » 25 lis 2010 18:07

RudaK píše:
Miky_CZ píše: ukaz mi kde maji tt za 12 plus doprava :shock:
:mrk
Třeba tady : http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... at&catId=8" onclick="window.open(this.href);return false;
hmm zajimave, je to s nebo bez dane?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#27 Příspěvek od RudaK » 25 lis 2010 18:17

Miky_CZ píše: hmm zajimave, je to s nebo bez dane?
Jasně ze bez vat. , ale jako vývoz by to mělo být automaticky .... :nod jak ten TT :hi
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#28 Příspěvek od Neklan » 25 lis 2010 18:20

Je to bez daně, takže s britskou VAT 17,5% a v současném kurzu to vychází na cca 13.500,-Kč + doprava, se kterou by to mohlo být zhruba do 16-ti tisíc doma.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#29 Příspěvek od Miky_CZ » 25 lis 2010 18:20

RudaK píše:
Miky_CZ píše: hmm zajimave, je to s nebo bez dane?
Jasně ze bez vat. , ale jako vývoz by to mělo být automaticky .... :nod jak ten TT :hi
to ted nechapu, vse co je na vyvoz je bez vat nebo tu vat musim zaplatit nebo jak? muzes mi pripadne klidne do sz napsat konecnou cenu i s postovnym?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15261
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#30 Příspěvek od MadTom » 25 lis 2010 18:33

Je to jednoduché - pokud kupuješ něco v rámci EU, tak buďto to zaplatíš s DPH místní (takže třeba anglickou), nebo pokud jsi u nás registrován jako plátce DPH, tak jim sdělíš svoje DIČ (anglicky DPH je VAT) a oni ti to pošlou rovnou bez DPH. Princip je ten, že ty by jsi jako plátce DPH jinak musel žádat o vrácení DPH ze zahraničí a to je administrativně dost neprůchozí (teoretickyk by jsi o to žádal každej měsíc ve všech státech EU).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#31 Příspěvek od Jacko » 25 lis 2010 21:23

Ja mám axle lock od Matošku a musím priznať,že nejaký true track sa s tým nedá rovnať už len preto,že toto je 100% uzávierka. No je pravda že to na pevnom povrchu cvaká,ale v teréne je to super vecička - hlavne sa nemusíš o nič starať. Som zvedavý,aké to bude teraz v zime,ale na Cheere som mal samosvor a dosť "napružený" a dalo sa na to zvyknúť. Ešte raz opakujem,v teréne je to super a dá sa s ním aj zatáčať. Keby ste videli čo dokáže kamarátová Toyota v teréne,neverili by ste...Má obidve Matoškove uzávierky.Je jasné,že aj ja by som časom chcel do predu nejakú zapínatelnú,ale to budem musieť najprv našetriť...
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
sloon
Příspěvky: 470
Registrován: 06 úno 2009 10:17
tel.: 776189666
auto: VW Amarok 4motion
Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#32 Příspěvek od sloon » 25 lis 2010 21:57

ukaz mi kde maji tt za 12 plus doprava :shock:[/quote]

Tady taky http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=NEW+DE ... 97.c0.m627" onclick="window.open(this.href);return false;
Bejvalo LR Discovery II, TD5, 2003
Nyní. VW Amarok 4motion
Tel. 776 189 666, sloon@seznam.cz

ATOL
Příspěvky: 410
Registrován: 09 úno 2007 14:27
tel.: 777 832 708
Bydliště: Vojnův Městec

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#33 Příspěvek od ATOL » 25 lis 2010 22:31

tak já se k ní taky vyjádřím.....
jak už bylo uvedeno uzávěrka je stále sepnutá a při jízdě do zatáčky se rozepíná....to je doprovázeno oním cvakáním....nicméně to cvakání mi nijak nevadí....ať si cvaká....aspoň je to kontrola, že není křuplá poloosa....
každopádně je to velký přínos pro jízdu v terénu nebo na sněhu....je ale taky pravda, že v blátě i na sněhu se hůře zatačí a auto to tlačí rovně....musí se tomu přizpůsobit styl jízdy....při nájezdu do zatáčky ubrat plyn, aby na kluzkým povrchu mohla lépe rozepnout a následně se může zase přidat....
co se týká ceny, tak Matule je prodává za 12.000 kus....ale dá se s ním domluvit malá sleva, pokud bude dělat třeba kři kusy stejný....já s Land Jirkou jsme je měli po 11.000,-
jinak, abych byl upřímný, tak já ji budu z auta vyndávat a dám dozadu i dopředu podtlakovky..
a to z toho důvodu, že při účasti na Karpaty trophy jsme jezdili v šíleným bahně a kličkovali mezi stromy, kde jsem nespočetně krát měl potřebu zadní uzavěrku vypnout....bohužel to nejde....tam, kde se auta s vypínatelnými uzávěrkami stočili napoprvé, tak jsem musel najiždět třeba třikrát i čtyřikrát....
ale na druhou stranu, pokud bych ji neměl, tak bych si tam ani neprdnul....
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#34 Příspěvek od Hubert » 26 lis 2010 05:38

ATOL píše: dám dozadu i dopředu podtlakovky..
Co to je za uzávěrku?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#35 Příspěvek od RudaK » 26 lis 2010 05:44

Proto podle mě je TT s TC dobrá volba ( což u D1 nejde ) :Sorry:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
sloon
Příspěvky: 470
Registrován: 06 úno 2009 10:17
tel.: 776189666
auto: VW Amarok 4motion
Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#36 Příspěvek od sloon » 26 lis 2010 09:25

RudaK píše:Proto podle mě je TT s TC dobrá volba ( což u D1 nejde ) :Sorry:
Máš pravdu :nod a žádné cvakání nemusím poslouchat :D
Bejvalo LR Discovery II, TD5, 2003
Nyní. VW Amarok 4motion
Tel. 776 189 666, sloon@seznam.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#37 Příspěvek od Acon » 26 lis 2010 09:54

Honzan píše:kluci, ohledne tt pouzitje tlacitko hledat ;)

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=1&t=5582" onclick="window.open(this.href);return false;

mimochodem jestli je ta prvni uzaverka za 12, tak tt vychazi skoro stejne...
No, my vieme kde je téma o TT no toto je iný výrobca a možno trochu inak funguje. Neskôr, keď sa všetko vyjasní asi dôjde k zlúčeniu tém.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#38 Příspěvek od Acon » 26 lis 2010 10:02

ATOL píše:tak já se k ní taky vyjádřím.....
jak už bylo uvedeno uzávěrka je stále sepnutá a při jízdě do zatáčky se rozepíná....to je doprovázeno oním cvakáním....nicméně to cvakání mi nijak nevadí....ať si cvaká....aspoň je to kontrola, že není křuplá poloosa....
každopádně je to velký přínos pro jízdu v terénu nebo na sněhu....je ale taky pravda, že v blátě i na sněhu se hůře zatačí a auto to tlačí rovně....musí se tomu přizpůsobit styl jízdy....při nájezdu do zatáčky ubrat plyn, aby na kluzkým povrchu mohla lépe rozepnout a následně se může zase přidat....
...........jinak, abych byl upřímný, tak já ji budu z auta vyndávat a dám dozadu i dopředu podtlakovky..
a to z toho důvodu, ..... ....tam, kde se auta s vypínatelnými uzávěrkami stočili napoprvé, tak jsem musel najiždět třeba třikrát i čtyřikrát....
.
No a v tomto bude kameň úrazu a aj rozdiel medzi TT. No a dosť by ma zaujímalo ako je to na zasneženej asfaltke. Disco ide aj bez uzávierky veľmi ochotne do pretáčavého šmyku, s uzavretým difom si to neviem predstaviť.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#39 Příspěvek od RudaK » 26 lis 2010 12:33

Acon píše: No a dosť by ma zaujímalo ako je to na zasneženej asfaltke. Disco ide aj bez uzávierky veľmi ochotne do pretáčavého šmyku, s uzavretým difom si to neviem predstaviť.
Asi jezdím pomalu,nebo tam kde moc sněhu není,ale do smyku jsem se ještě nedostal. Myslím tím D 1 , bo D III má elektronické udělátka na jízdu sněhem .... Nebo mám štěstí :hi
p.s.na sněhu v Beskydech to snahu jet rovně po lesních cestách mělo :mrgreen: ale jak sem psal,žádný smyk :coze: a to stejně podpořily řetězy na zadní nápravě ( jenom ) . Kdybych prej ty řetězy použil na přední nápravu,tak by to bylo OK. :nod
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#40 Příspěvek od Acon » 26 lis 2010 13:08

cestou k chalupe mám krátky, asi 7km úsek serpentín, kde idem tak na 2ojke a keď je ujazdený sneh a mám prázdne auto, tak zadok mi zlahka ustreloval úplne bežne. No je pravda, že úplne bezpečná rýchlosť by bola o niečo nižšia, no bavíme sa o cca 20-30km/h. V bežných zákrutách, ktoré sa dajú jazdiť rýchlejšie to nerobí ani mne. Len v takých "vracačkách"
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět